X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הבורסה של כוויית משיקה פלטפורמת מסחר המופעלת על-ידי NASDAQ OMX
▪  ▪  ▪

NASDAQ OMX Group, Inc הודיעה שהבורסה של כוויית (KSE) השיקה בהצלחה את פלטפורמת המסחר החדשה שלה המופעלת על-ידי NASDAQ OMX. פלטפורמת המסחר החדשה של KSE מבוססת על טכנולוגיית X-stream המוכחת של NASDAQ OMX ותתמוך בשלב הראשון במסחר במניות וחוזים עתידיים, ועוד מוצרים נגזרים ואגרות חוב יתווספו בשלב הבא. NASDAQ OMX סיפקה ל-KSE טכנולוגיה לחישוב מדדים ופתרון מעקב המופעל באמצעות SMARTS
NASDAQ OMX ו-KSE חתמו על הסכם שותפות באוקטובר 2009 להספקת פתרונות טכנולוגיים ומומחיות בייעוץ עסקי כדי לעזור ל-KSE במאמציה לפתח את שוקי ההון שלה ולבסס את כוויית כמרכז פיננסי אזורי. ההתקנה על-ידי KSE של טכנולוגיית מסחר ומעקב מובילה בעולם היא רכיב מפתח באפשור שירותים ומוצרים חדשים שנסחרים בבורסה וציות הדוק יותר לתקנים בינלאומיים ופרקטיקות מיטביות של הענף.
עיסאם אלוסאימי, מנהל המשרד לניהול פרויקטים של KSE, אמר: "KSE שמחה להפעיל את X-stream, שהיא מערכת חזקה וגמישה. היא תתמוך בפיתוח שוקי ההון בכוויית ובמשימה של כווית להפוך למרכז פיננסי אזורי. במסגרת השותפות שלנו עם NASDAQ OMX, הצוות שלנו ב-KSE הפיק תועלת רבה מהעברת ידע וניסיון ממקצועני השוק המנוסים של NASDAQ OMX בכל תחומי הפעילות שלנו; לא רק בהתקנת X-stream ומערכת המעקב SMARTS, אלא גם ביוזמות כמו הצגת המדד שאפשר להשקיע בו "KSX 15", מגזרים חדשים והצעות למנגנוני אחרי מסחר חדשים.
אנו מצפים לבנות על הבסיס הזה כדי להביא לשוק שלנו עוד פיתוחים חיוביים וחשובים לתועלת המשקיעים, החברות הרשומות, משתתפי השוק והכלכלה של כוויית באופן כללי".
לארס אוטרסגארד, סגן נשיא בכיר, NASDAQ OMX Market Technology, אמר: "KSE היא דוגמה מצוינת של שותפות עם לקוח שמגיעה מעבר לטכנולוגיית מסחר וכוללת גם את שירותי הייעוץ שנחוצים להפעלת שווקים יעילים. KSE התקינה מערכת עדכנית ביותר שתגביר את המודעות של המשקיעים באזור ואנו מצפים להמשיך ולתמוך בפיתוח השוק שם. ל-NASDAQ OMX יש כיום עמדת הובלה במזרח התיכון עם בסיס לקוחות גדול ויותר משני עשורים של ניסיון באזור הזה הצומח במהירות".
טכנולוגיית X-stream של NASDAQ OMX מותקנת ב-22 שווקים ברחבי העולם. X-stream היא מערכת מרובת נכסים שעומדת בתקנים בינלאומיים ויכולה לטפל במניות, סחורות, אג"ח, קרנות סל, חוזים עתידיים, אופציות, החלפות ונגזרים בפלטפורמה אחת.
על אודות NASDAQ OMX:
NASDAQ OMX Group, Inc., הממציאה והמשנה של הבורסה האלקטרונית, מניעה כלכלות באמצעות טכנולוגיות מהפכניות לכל מחזור החיים של עסקה – מניהול סיכונים דרך המסחר
והמעקב ועד לסליקה. בארה"ב ובאירופה אנו הבעלים והמפעילים של 24 שווקים, שלוש מסלקות וששה גופי משמורת ניירות ערך מרכזיים התומכים במניות, אופציות, השקעות עם הכנסה קבועה, נגזרים, סחורות, חוזים עתידיים ומוצרים מובנים.
הטכנולוגיה שלנו, המסוגלת לעבד יותר ממיליון מסרים בשנייה במהירויות של פחות מ-80 מיקרו שניות עם זמן פעולה תקינה של 99.999%, מניעה יותר מ-70 בורסות ב-50 מדינות מפותחות ומתפתחות אל העתיד, ומבצעת אחת מכל עשר עסקות במניות בעולם. מוצרי הנתונים והמדדים הכלל עולמיים עטורי הפרסים שלנו הם אמות המידה בענף הפיננסים. כביתן של 3,400 חברות רשומות עם שווי שוק של 5.1 טריליון דולר שהחידושים שלהן מעצבים את העולם, אנו נותנים לרעיונות של מחר גישה להון היום. ברוכים הבאים למקום שבו העולם קופץ קפיצה גדולה קדימה, כל יום. ברוכים הבאים למאה של NASDAQ OMX. NASDAQ OMX Nordic ו-NASDAQ OMX Baltic הן לא ישויות משפטיות אלא תיאור של השירותים הנפוצים מהבורסות של NASDAQ OMX בהלסינקי, קופנהגן, שטוקהולם, איסלנד, טאלין, וילנה וריגה.

תאריך:  14/05/2012   |   עודכן:  14/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבורסה של כוויית משיקה פלטפורמת מסחר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף מואב
Veeam מציעה: חבילה של 10 רישיונות לניטור Vmware בחינם עבור לקוחות System Center 2012 של מיקרוסופט
ענת פז
הדגם ישווק בישראל במנוע 1.4 ליטר טורבו וברמת גימור גבוהה וספורטיבית במחיר 149,990 ש"ח
יצחק רביחיא
הסכם חדש לשיתוף פעולה מדעי בין האקדמיות למדעים של ישראל וקנדה נכנס לתוקפו מהיום. נשיא המדינה, שמעון פרס והמושל הכללי של קנדה, דייוויד לויד ג'ונסטון נתנו חסותם לטקס
ישראל מיקרון
הקונסורציום בראשות מיקרון וסמסונג נועד להתמודד עם תופעת "חומת הזיכרון"
גלעד הראל
אפליקציית אינסטגרם מזויפת, וירוס ב Angry Birds, וגם אפל מתחילה להבין שהיא לא חסינה. דוח האיומים של חברת ESET מסכם – מה תקף אותנו בחודש אפריל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il