X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
כך מגלה סקר כלכלי עולמי שנערך על-ידי מכון Ifo במינכן, המכון לחקר כלכלי ולשכת המסחר הבינלאומית (ICC)
▪  ▪  ▪
אורן שחור נשיא icc ישראל  [יחסי ציבור ]

הודעה לעיתונות
לשכת המסחר הבינלאומית (ICC) המאגדת למעלה מ-8000 חברות ואיגודים עסקיים, לשכות מסחר, התאחדויות תעשיינים וארגונים מכל המגזרים ברחבי העולם, פרסמה היום בפריס את תוצאות הסקר הכלכלי העולמי המיוחד , שנערך על-ידי מכון Ifo במינכן , המכון לחקר כלכלי ולשכת המסחר הבינלאומית (ICC) .
הסקר הראה עלייה במדד האקלים הכלכלי העולמי במהלך הרבעון השני של 2012, שהגיע ל-95.0, לעומת 82.4 ברבעון הקודם ואישר את מגמת ההתאוששות בכלכלת העולם. תוצאות אלה הן רק מעט מתחת לממוצע הטווח הארוך של 96.7 בין השנים 1996 ל-2011.
מומחי הכלכלה אשר השתתפו בסקר הציגו תחזית חיובית במיוחד עבור ששת החודשים הבאים, כפי שמצוין בדוח, עם עלייה ל-101.8 מ-80.7.
"השיפור שחל במדיניות המוניטרית הוא בין השאר המניע להשקפה החיובית בששת החודשים הבאים", מסר מזכ"ל ICC ז'אן-גיא. "במדינות רבות, כגון סין וברזיל, חלה הקלה מוניטרית בצורה של הפחתות ריבית. גם בגוש האירו חלה התקדמות מסוימת, כולל הקמת מנגנון פיננסי אירופי קבוע בעל יציבות (ESM) החל מחודש יולי השנה. "
אורן שחור נשיא ICC ישראל מסר בעקבות פרסום הדוח כי: "תוצאות הסקר בהחלט מעודדות אך יש גם אינדיקטורים אחרים , בעיקר בגוש היורו לאור ההתרחשויות ביוון, לפיהם המשבר הכלכלי עדיין בעיצומו. השווקים העולמיים מתאפיינים עדיין בתנודתיות רבה ובטווח הארוך יותר קשה לדעת כיצד ישפיע נטל החוב העצום של ארה"ב ואירופה על כלכלת העולם. בראייה ישראלית, גם אם אין עדיין סימנים למיתון יש ירידה בקצב הצמיחה ולכן מן הראוי להמשיך ולשמור על אחריות כלכלית ותקציבית."
עוד עלה מהסקר כי חלה התאוששות במערב אירופה, כאשר התחזית עבור צפון אמריקה ממשיכה להשתפר. לאחר רגע של חולשה בשנת 2011, מערב אירופה נכנסת עתה לשלב ההתאוששות ומטפסת חזרה מנפילה חדה בסוף 2011 (105.2 ל-81.4) ונמצאת בסימן עליות רצופות כדי להגיע ל-99.3.
בסך-הכל, המומחים הכלכליים שנסקרו במערב אירופה ובצפון אמריקה צופים גידול של 0.4% - 2.4% בביצועים הכלכליים של 2012 , ביחס המתאים.
עוד עלה מהסקר כי אסיה במגמת עלייה לאחר ארבע ירידות רצופות
גם מדד האקלים הכלכלי באסיה הראה סימני עלייה והגיע ל-90.4, לעומת 74.6, אחרי נפילות חוזרות בארבעת הרבעונים הקודמים. כמעט כמו בכל האזורים, ההערכות באסיה של המצב הכלכלי הנוכחי, ובמידה רבה גם הציפיות הכלכליות שודרגו באופן משמעותי.
"באסיה, מדינות כמו סין ראו אובדן תחרותיות בעקבות עלות של 10% ליחידת תוצר בשל האינפלציה בין סוף 2009 לבין סוף השנה שעברה", מסרה נרב גרנות, מנהלת IFO סקרים עסקים. "לעומת זאת ניתן לצפות בעתיד הקרוב פיתוח מעט רגוע של עלות העבודה ליחידת תוצר. יחד עם מדיניות מוניטרית סתגלנית יותר, התאפשרה בגלל האטת האינפלציה, ושיפרה את התחזית באסיה. "
מומחים של WES באסיה צופים צמיחה של 4.0%
ההערכות לאינפלציה ברבעון השני של 2012 גדלו רק במעט, מ -3.5% ל-3.6%. המומחים צופים עלייה קלה גם בממוצע הריבית לטווח ארוך במהלך ששת החודשים הקרובים. במונחים של מטבעות, הדוח מציין כי האירו זוכה להערכת ייתר וכך גם ה- YEN. שער החליפין של הדולר צפוי גם לעלות בממוצע ברחבי העולם במהלך ששת החודשים הקרובים.
סקר ICC / IFO מחודש אפריל קיבל 1,101 קולות מנשאלים כלכליים מומחים ממוסדות עסקיים ואקדמיים ב - 121 מדינות על-מנת להעריך התפתחויות כלכליות שוטפות. תשובותיהם של המומחים נותחו על-מנת להגיע לנתונים רבעוניים, מצב וציפיות של מדד האקלים הכלכלי עולמי.
על אודות לשכת המסחר הבינלאומית
לשכת המסחר הבינלאומית (ICC) הוא ארגון עסקי עולמי, גוף מייצג המדבר עם הרשויות מטעם ארגונים מכל המגזרים בכל העולם.
רשת עולמית של ועדות לאומיות מעדכן את מזכירות ICC הבינלאומית בפריז על סדרי עדיפויות עסקיות, ארציות ואזוריות. יותר מ -2,000 מומחים שנלקחו מחברות ICC מזינים את הידע והניסיון שלהם לתוך עמדת עיצוב ICC על בעיות עסקיות ספציפיות.
האו"ם, ארגון הסחר העולמי, G20 ו גופים ממשלתיים רבים אחרים, הן בינלאומיים הן ואזוריים, מצליחים לשמור על קשר עם עסקים בינלאומיים באמצעות ICC.
על אודות ICC ישראל
ICC ישראל הוקמה לפני כ-50 שנה כגוף עצמאי בלתי תלוי אשר ממוקם במשרדי לשכת המסחר תל אביב. הנהלה מורכבת מכ-20 אנשי אקדמיה ועסקים אשר מתכנסים מספר פעמים בשנה על-מנת לדון במדיניות ופעילות ICC.
ICC ישראל מובילה 9 ועדות מקצועיות הפועלות בנושאים שונים כגון איכות הסביבה, בנקאות, תובלה, תקשורת, סחר ובוררות עסקית . הועדות המורכבות מאנשי מקצוע בתחומים הרלוונטיים, לוקחות חלק בפגישות הנערכות בארץ וברחבי העולם, במטרה לקדם את אינטרסים של המגזר העסקי בישראל.

תאריך:  21/05/2012   |   עודכן:  22/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת יח"צ
בהשקעה של 3 מיליון ש"ח משיקה רשת מטבחי Decor סניף מחודש בדיזיין סנטר ובו חללי מטבח המדגישים את הקשר בין האדם למטבח
ישי דוד
רפאל תציג מגוון רחב של מיצגים ומוצרים כולל כיפת ברזל, שרביט קסמים ומשפחת טילי ה"גיל"
רוני עיני
שלושה דורות, ניסיון עשיר ואהבה אינסופית למקצוע מרכיבים את חברת 'האחים עיני', החברה המובילה בישראל לתיקון, שחזור, ניקוי שטיחים, וילונות וריפודים. שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם לצד סודות מקצוע עתיקים אשר עוברים במשפחה משמשים את עובדי החברה ויוצרים שירות ייחודי המתאים עצמו לכל מוצר ומוצר
איה רוזנווסר רבין
אוהדי ליגת האלופות מוציאים מדי שנה כ - 35 מיליארד אירו במעקב אחר מועדוני הכדורגל האהודים עליהם
גלאי תקשורת
השבוע יתקיים תחת הכותרת קיץ באחריות – הורים לוקחים אחריות באהבה    בשבוע יערכו אירועים מהנים לכל המשפחה, בנתניה ואשדוד בהשתתפות כוכבת הילדים מיכל צפיר, איציק הליצן ועוד מגוון הופעות ופעילויות    הכניסה חופשית לכל המשפחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il