X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לראשונה- תוכנת AntiVirus של McAfee מובנית במערכות PX של Iomega ללא תוספת תשלום תוכנת VirusScan Enterprise של מקאפי, יחד עם סדרת Iomega PX, יוצרת שילוב יוצא דופן של הגנה מתקדמת מפני איומים על מוצרי האחסון ברשת
▪  ▪  ▪

Iomega, חברה בבעלות EMC, ספקית עולמית לפתרונות אחסון לעסקים קטנים ובינוניים, הכריזה על הוספת VirusScan Enterprise של מקאפי לכל סדרת StorCenter PX, מוצרי האחסון על גבי הרשת מתוצרתה.
השילוב בין התוכנה של מקאפי, הפועלת על גבי סדרת מוצרי האחסון ברשת Iomega PX, מסמלת שיתוף פעולה ראשון מסוגו: מוצר הגנה ברמה ארגונית, הפועל באופן מקומי על גבי מוצרי אחסון על גבי הרשת של איומגה, שתוכננו במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים, משרדים מרוחקים או התקנות בסניפים מרוחקים וארגונים מבוזרים.
תוכנת VirusScan Enterprise for Linux של מקאפי מעניקה למשתמשי סדרה PX של Iomega פתרון מקיף לזיהוי איומים והתגוננות מפניהם באמצעות הרשת של מקאפי וכן מאפשרת להם ליהנות מהיכולות השונות של חבילת VirusScan של מקאפי, כמו אפשרויות סריקה ויכולות ניהול ודיווח. Iomega היא היחידה מבין ספקיות ה-NAS, בקטגוריית המחירים של עד 10,000 דולר, המציעה הטמעה ארגונית של VSEL. כלי VSEL של מקאפי צפוי להיכלל בסדרת מוצרי StorCenter PX של Iomega בתחילת החציון השני של 2012.
"הוספת ה-VirusScan של מקאפי לסדרת מוצרי האחסון על גבי הרשת PX של Iomega פירושה שעסקים קטנים ובינוניים וארגונים מבוזרים יזכו לשכבת הגנה חדשה ובעלת ערך מפני פגיעה במידע ומתקפות וירוסים - יתרון משמעותי בהשוואה לפתרונות אחסון ברשתו של מתחרים אחרים בשוק", אמר מייק ניקזאד, סמנכ"ל התפעול בחברת Iomega. "משתמשי סדרת מוצרי PX של Iomega נהנים מהאינטגרציה הרציפה של תוכנת VirusScan של מקאפי, שתעניק להם נוחות שימוש גדולה יותר בכל הנוגע לניהול הסביבה הטכנולוגית ותיעדוף הגנת המידע שלהם. VirusScan של מקאפי מהווה תוספת פרימיום ללקוחותינו וכן מסמל חדשנות טכנולוגית ושיתוף פעולה בין חברות חדשניות בתעשיה".
סדרת ה-StorCenter™ PX פועלת באמצעות טכנולוגיות האחסון המובילה של חברת EMC ומיוצרת במארז שולחני בעל 4 או 6 כוננים או לחלופין במארז Rackmount בעל 4 או 12 כוננים - כולם זמינים בתצורות הניתנות להתאמה ובמחירים נוחים.עסקים קטנים ובינוניים, משרדים מרוחקים ומשתמשים ארגוניים מבוזרים יהנו מהשימוש האופציונלי בכונני SSD שיספקו ביצועים גבוהים אף יותר, יחד עם אפשרויות הגנה מתקדמות באמצעות רמות RAID שונות המסוגלות לבצע "החלפה חמה" במקרה של כשל, תמיכת אל-פסק, מכסות משתמש, אפשרויות שכפול ישירות ממכשיר למכשיר ותמיכה בכל סביבות הוירטואליזציה.
הסדרה כוללת את טכנולוגיית ה-Personal Cloud של Iomega המאפשרת למשתמשים לשתף לשכפל ולהגן על המידע שלהם מכל מקום בעולם ללא עלויות נסתרות.
על אודות Iomega
Iomega, חברה בבעלות EMC2, הינה ספקית עולמית מובילה וחדשנית של פתרונות אחסון לעסקים קטנים ובינוניים, משרדים ביתיים וצרכנים פרטיים. מאז הוקמה בשנת 1980, מכרה החברה יותר מ-425 מיליון התקנים ודיסקים לאחסון דיגיטלי. כיום, פורטפוליו המוצרים של החברה כולל פתרונות אחסון ברשת המיישמים טכנולוגיות מובילות של EMC וכן "ענן אישי" , מגוון כוננים חיצוניים, כונני מולטימדיה ומוצר ייחודי לטעינה וגיבוי של iPhone SuperHero: . www.iomega.com/
על אודות EMC2
EMC2 הינה חברה ציבורית (NYSE: EMC), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות המאפשרות לעסקים ולספקי שירותים לשנות את דרך פעולתם ולספק IT כשירות. מחשוב ענן מהווה מרכיב יסודי בגישה זו. באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים, EMC מאיצה את המסע למחשוב ענן ומסייעת לחטיבות IT לאחסן, לנהל, לנתח ולהגן על המידע - הנכס היקר ביותר שלהם - באופן גמיש, אמין, ויעיל יותר.
למידע נוסף: www.emc.com
תאריך:  22/05/2012   |   עודכן:  22/05/2012
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן הלל
במרוץ שהם השתתפו למעלה מ-2,500 רצים
רונן הלל
כך מגלה סקר כלכלי עולמי שנערך על-ידי מכון Ifo במינכן, המכון לחקר כלכלי ולשכת המסחר הבינלאומית (ICC)
יפעת יח"צ
בהשקעה של 3 מיליון ש"ח משיקה רשת מטבחי Decor סניף מחודש בדיזיין סנטר ובו חללי מטבח המדגישים את הקשר בין האדם למטבח
ישי דוד
רפאל תציג מגוון רחב של מיצגים ומוצרים כולל כיפת ברזל, שרביט קסמים ומשפחת טילי ה"גיל"
רוני עיני
שלושה דורות, ניסיון עשיר ואהבה אינסופית למקצוע מרכיבים את חברת 'האחים עיני', החברה המובילה בישראל לתיקון, שחזור, ניקוי שטיחים, וילונות וריפודים. שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם לצד סודות מקצוע עתיקים אשר עוברים במשפחה משמשים את עובדי החברה ויוצרים שירות ייחודי המתאים עצמו לכל מוצר ומוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il