וגנר יועצי תקשורת וסנדיק קומיוניקיישן הודיעו היום (ב') על מיזוג שתי החברות שבבעלותן. המשרד הממוזג יקרא: וגנר-סנדיק אסטרטגיה תקשורתית. המיזוג יצור חברת יחסי ציבור גדולה ומובילה שעל לקוחותיה נמנות בין השאר החברות המקומיות והבינלאומיות הבאות: NOKIA, ביטוח ישיר, Standard & poor`s מעלות,
אלטשולר שחם, יקב תבור, איסתא ספורט ומיוזיק, אמריקן אקספרס, נביעות, Toshiba מוזיאון תל אביב לאמנות, הונדה, הרץ, אוטו סנטר, לפידות מדיקל, כצט, ארגון מעלה, Manpower ליימן שליסל, אינטל, קרן דואליס, תעשיות מלח, עמותת קו משווה ועוד.
דסי וגנר ועמית סנדיק ישמשו כמנכ"ליות משותפות של המשרד החדש.
דסי וגנר ועמית סנדיק מסרו במשותף "מדובר בצעד אסטרטגי המהווה הזדמנות לפיתוח ולהפריה הדדית, שיביא להגברת האפשרויות לקידום מקצועי של החברה כמו גם חיזוק של יסודותיה הקיימים". עוד ציינו כי המיזוג למשרד אחד הוא הזדמנות של איחוד כוחות מקצועיים, סגנון ויכולות. "זהו צירוף משמעותי של מסורת מקצועית וערכי עבודה שיביאו לשילוב מקצועי רב משמעות והשפעה בעולם בו החברה פועלת. מדובר בצעד אסטרטגי בעל פוטנציאל מקצועי ועסקי רב". וגנר סנדיק מייצרת מרכז כח מקצועי שמהווה מסד מעולה לפיתוח וצמיחה.
המשרד הממוזג יציע ללקוחותיו מערך שירותים ייחודי שעיקרו ייעוץ תקשורתי, מתן שירותי דוברות, יחסי ציבור, טיפול במשברים וקשרי מדיה מבוססי אסטרטגיה. הניהול התקשורתי של המותגים השונים והעצמתם יעשה תוך ראייה של 360 מעלות, שדוגלת בשימוש המיטבי והמשולב של כל אמצעי המדיה הקיימים. בנוסף לאלו ימשיך ויציע המשרד הממוזג גם שירותים נוספים ובהם: ניו-מדיה - (פעילות ברשתות חברתיות), פעילות מקוונת – יחסי ציבור ברשת, ניהול משברים, גיבוש חזון, ניהול תוכן שיווקי פעילות BTL כל אלו בהתאמה לאסטרטגיה השיווקית של המותג, לקהלי המטרה הנבחרים, לסגנון החיים, ולתרבות הצריכה של המותג.
וגנר יועצי תקשורת הוקמה ע"י דסי וגנר שהיא בעלת תואר MA בתקשורת המונים מאוניברסיטת בוסטון שבארה"ב ומשמשת מרצה אורחת במרכז הבינתחומי הרצליה בבית הספר ע"ש אריסון למנהל עסקים ובבית הספר ע"ש סמי עופר לתקשורת.
סנדיק קומיוניקיישן הוקמה ע"י עמית סנדיק שהקימה וניהלה את חברת יחסי הציבור "יורו קומיוניקיישן" מקבוצת יורו תל אביב ושימשה כדוברת המרכז הרפואי רבין.