מפעל המוצרים של "מילועוף" משיק: שיח שווארמה הודו מבשר הודו טרי, נטול אנטיביוטיקה, פרוס ידנית עם שומן טלה. הבשר הוקפא טרי, ואין צורך בהפשרתו טרם השימוש. שיח השווארמה מגיע בשלושה גדלים: 12, 18 או 28 ק"ג, ומותאם למתקני צלייה במטבחים מוסדיים, מזללות, מסעדות מזון מהיר, אולמות אירועים ועוד. המוצר כשר למהדרין.
לדברי, שמעון ביטון, סמנכ"ל שיווק מילועוף "בדומה לפלאפל, זוכה השוארמה למעמד בכורה בקרב הצרכן הישראלי הרואה בה את המאכל הבשרי הלאומי. הביקושים הגדלים לבשר השווארמה, בצד דרישה לבשר איכותי ובריא, יצרה שוארמה בעלת עסיסיות גבוהה המיוצרת תחת תווי התקן המחמירים ביותר. בעוד שענף הבשר נתפס אצל צרכנים רבים כמיושן, כמות הטכנולוגיה המושקעת בשווארמה לא תבייש שום חברת הייטק".
עוד הוא מוסיף, כי "תעשיית השווארמה עוברת בשנים האחרונות מהפכה של ממש, כאשר מלבד חידושי יצרניות הבשר נכנסו לשוק גם חידושים מרחיקי לכת בתחום החיתוך המנה והגשתה. כך למשל נכנס לשימוש רובוט חיתוך המחליף את החיתוך הידני במזללות רבות".
חברת מילועוף
החברההממוקמת בפאתי העיר עכו היא אחת מהחברות הגדולות בענף הפטמים המחזיקה בכ-15% מהשוק, שהם 65,000 טונות של מוצרי עוף והודו בשנה. מילועוף, חברת בת של תשלובת מילואות, הינה אגודה שיתופית חקלאית אשר בבעלותה ותחת בפיקוחה שרשרת הייצור המלאה: החל משלב הפיתוח הכולל בין היתר מחקרים שונים על בריאות העופות, דרך תהליך הגידול הכולל את חוות הגידול השונות והמדגרה, ועד לשלבי העיבוד, השיווק וההפצה לנקודות המכירה.
כך, למשל, מחזיקה התשלובת במכון התערובות "מילובר", המספק מזון לכלל חוות החברה. אינטגרציה זו, הפועלת כאוטונומיה רב מערכתית שולטת בכל שרשרת התהליכים ומאפשרת למילועוף לבצע בקרת איכות קפדנית למוצר המגיע לשווקים ולהתחייב, בין היתר, למוצר נטול אנטיביוטיקה.