טמפו משקאות, הנציגה והמשווקת הבלעדית בישראל של מותג הפרימיום האיטלקי סאן בנדטו, יוצאת בקמפיין פרסומי לסאן בנדטו מוגז עדין.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24 ובאינטרנט, תחת הסלוגן: "עדין. ממש עדין." והיקפו הכספי עומד על כ-3.5 מיליון שקלים.
נעה באוער, מנהלת שיווק מוגזים ומשקאות קלים בטמפו, מציינת כי קמפיין זה ממשיך את השפה התקשורתית המאפיינת את מותג סאן בנדטו ומדגיש כי מדובר במים מינרלים שמגיעים היישר מפסגת האלפים, מוצעים בגיזוז עדין ומעניקים לקהל הצרכנים אופציה טעימה, בריאה ומרעננת.
המים המינרלים של סאן בנדטו, מגיעים מקרחון קדום במרומי האלפים, לאחר שספחו את המינרלים בצורתם הטבעית משכבות הסלע שבהר במשך 80 שנה. מים אלו נשאבים ללא מגע יד אדם מבארות בעומק 700 מטר, בשמורת טבע מבודדת. המים המינרלים של סאן בנדטו הינם דלים בנתרן ומכילים מאזן חשוב של מינרלים החיוניים לגוף כגון: סידן ומגנזיום.