X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

קיידנס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, מכריזה על שיתוף פעולה עם TSMC בפיתוח תשתיות לשבבים תלת מימדיים. שבבים אלה מצריכים תכנון משותף, ניתוח ואימות של לוחות נשא מסיליקון ושבבים הטרוגניים. צוותים של TSMC ושל קיידנס, עובדים יחדיו כדי ליצור ולשלב תכונות שיתמכו בסוג חדש זה של תכנון, כאשר השיא של עבודה זו יהיה יציאתו לשוק של שבב בדיקות של כלי ה-CoWoS (Chip-on-Wafer-on-Substrate) ההטרוגני הראשון של TSMC.
טכנולוגיית השבבים התלת מימדיים של קיידנס מאפשרת תכנון משותף ורב שבבי בין סביבות של תכנוני אריזות, תכנונים דיגיטליים ותכנונים אנאלוגיים, המשלבים TSVs (חורי מעבר בסיליקון) הן על השבבים והן על נשאי הסיליקון, והיא תומכת ביישור והתאמה בטכנולוגיית micro-bump, השמה, ניתוב ותכנון לצורך בדיקה. הטכנולוגיה כוללת IP לתכנונים עיקריים של שבבים תלת מימדיים, כדוגמת בקר Wide IO ו-PHY לתמיכה בזכרונות Wide IO. הצוותים יצרו מודולי בדיקה בעזרת זרימת Cadence Encounter RTL-to-GDSII, זרימת האנלוג/התאמה מיוחדת Virtuoso ופתרונות Allegro למערכת במארז.
"ב-2012 הפכה טכנולוגיית השבבים התלת מימדיים לאפשרות בת קיימא עבור תכנוני שבבים בעולם האמיתי", אומר ג'ון מרפי, מנהל קבוצה בחטיבת שיתופי פעולה אסטרטגיים של קיידנס. "במשך עשור השקיעה קיידנס ב-SIP (System In Package) וביכולות של תכנון שבבים תלת מימדיים. כיום אנו יכולים לחלוק בידע הזה ולשתף מתכננים כדי להביא את הטכנולוגיה הרב גונית הזו אל השוק".
טכנולוגיית השבבים התלת מימדיים של קיידנס עוזרת לאפשר את קיומם של תכנוני התקנים שישולבו בתוך תהליך ה-CoWoS שהוצג לאחרונה על-ידי TSMC. ה-CoWoS היא טכנולוגיית תהליך משולבת המחברת בין כמה שבבים בהתקן יחיד במטרה לצמצם את צריכת ההספק, לשפר את ביצועי המערכת ולהקטין את מימדי ההתקן.
"התקדמות בזינוקי ענק בתחום התכנון האלקטרוני איננה יכולה להתרחש ללא שיתופי פעולה הדוקים, והשותפות שלנו עם קיידנס בתכנון תהליך ה-CoWoS היא דוגמה מצוינת לכך", אומר סוק לי, מנהל בכיר בחטיבת שיווק תשתיות תכנון ב-TSMC. "קיידנס מילאה תפקיד חשוב במיוחד בפיתוח של טכנולוגיית התכנון וה-IP הנדרש ותרמה רבות למוכנות של המערכת האקולוגית לתכנון שבבים תלת מימדיים".
Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.
קיידנס, פועלת ומובילה בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות, משנת 1987.
הכנסות החברה בשנת 2011 הסתכמו ב-1.15 מיליארד דולר.
קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, אשר צורפה לקיידנס כמרכז הפיתוח שלה הממוקם בפארק אפק, ראש העין.

תאריך:  15/07/2012   |   עודכן:  17/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיידנס ו-TSMC בשת"פ פיתוח תשתיות לשבבי 3D
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
ד"ר דיוויד ב. סמאדי, מנתח רובוטי מוביל, מדבר על השוואה של שיעורי השרידות של חולים בסרטן הערמונית בין ניתוחים רובוטיים להסרת הערמונית והקרנה
עופרה מור
היקף הפרויקט כ-5 מיליון דולר
יצחק רביחיא
רוני עוזרי מונה למנהל רשת הדיור המוגן "נווה עמית" ולמנהל דיור מוגן "מעון הרופא" במוצא עלית
אביב בר נוי
עמותת צלול פנתה במכתב לרמטכ"ל בו התריעה על הוראות סותרות של פיקוד העורף בדבר התנהגות בעת אסון אמוניה ובעת רעידת אדמה באזור חיפה
אסף דרגן
פאלו אלטו נטוורקס הציגה מחקר המצביע על עלייה דרמטית בשיתוף קבצים ובהזרמת מדיה בעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il