השבוע נערך "שיווק 2013", הכנס השנתי של פורום השיווק הישראלי בשיתוף הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א שכותרותו "האם השיווק הדיגיטלי מת?" ונחשב לכנס השיווק המוביל בתעשיה.
בכנס לקחו חלק למעלה מ-400 מבכירי אנשי השיווק והמנהלים בישראל, וכן חברות קטנות ובינוניות.
הכנס נפתח במבזק חדשות יצירתי שהגישה העיתונאית שירה פליקס. מצ"ב קישור לוידאו מבזק החדשות:
[קישור]
את הכנס פתח בדברי ברכה רונן עפר, יו"ר פורום השיווק הישראלי ומנכ"ל אפריל ייעוץ עסקי.
בדבריו התיחס לעובדה כי בעידן הנוכחי אנשי השיווק מוכרחים להיות עם יד על הדופק, ללמוד ולהתעדכן כל הזמן, וזוהי בעצם מטרת פורום השיווק הישראלי.
עוד ציין עפר כי "ההזדמנות בעידן זה אינה רק של חברות גדולות, להפך, בעידן שבו אנו נמצאים, חברות קטנות ועסקים קטנים, שהם בעצם המנוע של הכלכלה, נחשפים להזדמנויות מאוד מעניינות ואפשרות לגישה ישירה לקהל יעד גדול ורלוונטי, וכל זאת בעלויות מינימליות, דבר שלא התאפשר להם בעבר".
והעסקים הקטנים מוצאים עצמם "מוזנחים", בתחום השיווק אף אחד לא סופר אותם כקהל יעד.
"בפורום השיווק הישראלי חרטנו על דגלנו בראש ובראשונה לשתף ידע ומידע ולהיות נגישים לכולם – גם לחברות ולעסקים הקטנים. וזאת בין השאר באמצעות דמי חבר סמליים וכנסים ללא תשלום לחברי הפורום".
רונן עפר התייחס גם למה מתוכנן בהמשך הפעילות של פורום השיווק הישראלי:
"מדי חודשיים אנחנו מתכננים לערוך מפגשים, סדנאות וכנסים, שיהיו ללא תשלום לחברי פורום השיווק הישראלי, פעילות אתר הפורום תורחב ונשמח לשמוע מכם ולקבל תכנים אותם נוכל לשתף לאחרים".