X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אומניטק הוסמכה כמרכז התמחות בייעוץ על-ידי אוטודסק העולמית. הסמכה זו ניתנה לאומניטק לאור המקצועיות והניסיון הנרחב שלה בפתרונות אוטודסק
▪  ▪  ▪
לוגו אומניטק [יחסי ציבור]

חברת אומניטק, המשווקת של מוצרי אוטודסק (Autodesk) בישראל, הוסמכה על-ידי אוטודסק העולמית כמרכז התמחות (Consulting Specialization) בייעוץ לפתרונות החברה.
אוטודסק, המובילה בעולם בפתרונות תוכנה לתחום ה- 3D (תלת מימד) , הנדסה ובידור, מעניקה הסמכה זו לשותפיה העסקיים אשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומספקים ערך מוסף רב ומשמעותי ללקוחות החברה בייעוץ ויישום פתרונותיה.
הסמכה זו ניתנת לאומניטק לאור השקעותיה בקידום הפעילות בתחום אוטודסק , שביעות הרצון הגבוהה של לקוחותיה, ועמידה ביעדים עסקיים. כל זאת לצד הידע, היכולת והניסיון של אומניטק להציע ללקוחות אוטודסק חבילת שירותים מקיפה ומקצועית הכוללת ייעוץ, מכירה, הטמעה, תמיכה והדרכה על פתרונות החברה לתעשיות השונות.
אילן ישראל, מנהל אגף אוטודסק באומניטק, אומר: "אנו שמחים על קבלת ההסמכה החדשה, שמהווה למעשה הבעת אמון נוספת של אוטודסק לידע ולניסיון הייחודי שאומניטק צברה לאורך השנים בייעוץ ויישום פתרונות אוטודסק במסגרת שיתוף הפעולה ההדוק בין החברות. היכולת שלנו לספק פתרון מקצועי וכולל, החל משלב התאמת הפתרון ללקוח, דרך היישום שלו ועד שלבי התמיכה וההדרכה, מאפשרת ללקוחותינו ליהנות מהפתרונות המתקדמים ביותר בתחום, לצד הביטחון ביישום הפתרון בהתאם לצורכיהם ודרישותיהם. אנו נמשיך להשקיע רבות באיכות הפתרונות שאנו מציעים בתחום, על-מנת לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות אוטודסק בישראל".
אודות אוטודסק
חברת אוטודסק היא מובילה עולמית בתוכנת שרטוט של 2D ו- 3D המיועדת למגזרי הייצור, הבנייה, המדיה והבידור. מאז השקתה של תוכנת אוטוקאד ב-1982, אוטודסק פיתחה תיק מוצרים רחב של פתרונות אבטיפוס דיגיטאליים עדכניים במטרה לאפשר ללקוחות לחוות את רעיונותיהם בטרם יהפכו אמיתיים. אומניטק היא המפיצה הבלעדית של אוטודסק בישראל. אגף אוטודסק באומניטק עוסק בפיתוח, התקנות, הדרכות, הטמעות וליווי פרויקטים, בחמישה מגזרים שונים: אדריכלות ובניה, מכאניקה, הנדסה אזרחית, מיפוי ומדידות, מדיה ובידור.
לאתר החברה: www.autodesk.com
אודות אומניטק
אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.
החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.
כמו-כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד.
לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, היא הנציגה היחידה בישראל של חברת אוטודסק ( Autodesk), וכן נציגה בלעדית של .Viewsonic לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il

תאריך:  24/12/2012   |   עודכן:  24/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אומניטק הוסמכה ע"י אוטודסק כמרכז ייעוץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
במסגרת ארגון מחדש בקבוצת מלם תים רוכשת אומניטק את SRL מוצרים, המעסיקה עשרות עובדים ומתמחה בתחום ייצוג והפצת מוצרי תוכנה מובילים. היקף הרכישה למעלה מ-6 מיליון שקלים
יניב לוי
תבונה מילניום מקבוצת SQLink הקימה מערכת לניהול ידע בביה"ח רמב"ם, בהיקף כספי של כ-350 אלף שקל    משך החפיפה של עובדים חדשים התקצר מחודשיים לשבועיים
יניב כהן
חברת Lightapp, המפתחת ומיישמת פתרון מתקדם לצמצום ניכר של עלויות האנרגיה בארגונים ובמפעלים בארץ, פתחה סניף חדש באטלנטה ג'ורג'יה, ארה"ב וחתמה על שיתוף פעולה עם חברת PowerGateway, המתמחה ביעוץ ופרויקטים בתחום האנרגיה
עדי וילדר
מאור חגי
קטר הקיטור הטורקי מקורי, הגיע במבצע חשאי לבאר שבע, והוא יהיה היחיד שנמצא בישראל. הקטר זכה למחווה מיוחדת מצד עיריית באר- שבע, שתקרא את מתחם תחנת הרכבת הטורקית ההיסטורית על שמו: "מתחם הקטר 70414"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il