כעת, לאור הצלחת סרטוני הפרסומת בטלוויזיה, יוצא המוסד לבטיחות ולגיהות גם בפרסומות ברדיו, אשר ישודרו בשעות הבוקר ברשתות צה"ל השונות (גל"צ, גלגל"צ) וכן ברשות השידור (רשת ב'). תחת הכותרת "כמו בבית כך גם בעבודה שמור על עצמך בשביל המשפחה", הפיק המוסד לבטיחות ולגיהות שני קטעי פרסומת שונים המקשרים את הבטיחות בבית כחלק בלתי נפרד ומשפיע על הבטיחות בעבודה. בפרסומת הראשונה אב דואג לבטיחות בנו בעת טיפוס על עץ והחלקה על גלגיליות ובמקביל הבן קורא לאביו לשמור על בטיחותו הוא בזמן העבודה. באופן דומה בפרסומת השנייה נשמעת אמא דואגת לבתה שלא תהיה הרבה בשמש ושתשתה הרבה מים, בעוד הבת מודאגת שאמה תשמור על בטיחות במקום עבודתה. הרעיון הוא שבטיחות מתחילה בבית וממשיכה גם בעבודה. כמו שחשוב לשמור על בטיחות בני המשפחה בבית כך חשוב לשמור על בטיחות ובריאות בעבודה.
קמפיין הפרסום יעלה ביום שני, 7.1.2013, כאמור, במקביל בתחנות צה"ל וברשות השידור. בנוסף, כחלק מהקמפיין, תמשיך פעילות המוסד לבטיחות ולגיהות בנושא גם באינטרנט וברשתות החברתיות, אשר מובילה לאתר נחיתה אינטרנטי בו ינתנו טיפים לבטיחות בבית ובתעסוקה. במקביל מופקים סטיקרים שיחולקו במקומות עבודה הנושאים את המסר שמוצג בקמפיין.
מרכז המידע של המוסד יעמוד לשרות הציבור במתן תשובות לשאלות בנושאי בטיחות ובריאות בבית ובעבודה. הפניה למרכז המידע תהיה באמצעות חיוג מקוצר כוכבית 9394 מכל טלפון, בפקס ודרך האתר:
[קישור]