X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
זוגלובק הפחיתה את עלויות החשמל שלה באמצעות הפתרון של Lightapp. זוגלובק בחרה להטמיע את הפתרון לניהול אנרגטי יעיל, שפיתחה חברת Lightapp, בכל חמשת האתרים שלה. הפתרון של Lightapp הוכח כחוסך עלויות אנרגיה בקבוצה, ובימים אלה עולה לאוויר היישום באתר החמישי והאחרון
▪  ▪  ▪

הפתרון של Lightapp , הרלוונטי לכל סוגי האנרגיה: חשמל, מים, גז ומזוט, מבוסס על כ-70 מונים המותקנים במפעל ומערכת BI משוכללת המשמשת לאיסוף מידע, ניתוח המידע והצגתו על גבי מימשק משתמש נוח וידידותי למשתמש. פתרון זה העניק לזוגלבק לראשונה את האפשרות למפות בצורה מקיפה ויסודית את כל צרכני האנרגיה באתרים השונים של החברה, לאמוד את צריכת החשמל המדויקת, ללמוד על דפוסי התנהלות בזבזניים ובלתי יעילים ולשנותם. Lightapp מספקת את הפתרון שלה ללקוחות על-פי מודל SAAS (Software as a Servise).
לדברי רונן שחורי, סמנכ"ל שרשרת אספקה ותפעול בזוגלובק: "בפילוט שערכה אצלינו Lightapp באתר הראשון של החברה בשלומי 2000, וארך 3 חודשים, שיקף הפתרון הייחודי תמונה אנרגטית מלאה של המפעל, ותוך זמן קצר יכולנו לשים את האצבע על מוקדים שבהם חל תפעול אנרגטי לקוי ובזבוז".
"לדוגמא, נוכחנו לדעת כי מערך הצ'ילרים שלנו (מתקן לקירור מים המשמש למיזוג), שהינו צרכן אנרגטי משמעותי זקוק לאופטימיזציה. הפתרון של Lightapp עזר לנו ללמוד את צורכי הקרור ולהצליבם מול תעריפי החשמל המשתנים לאורך היום. עד מהרה, הצלחנו לבנות ביחד עם מנהל האחזקה, מערך יעיל יותר לתפעול הצ'ילרים, תוך כדי התחשבות בתעריפי החשמל ולהוריד את עלויות השימוש בצ'ילרים ב-30% באמצע השבוע, ומעל 50% בסופי שבוע".
על-רקע נתוני הפיילוט, בקשה זוגלובק להטמיע את הפתרון של Lightapp בכל האתרים שלה: מפעל הבשר והנקניקיות בנהרייה, מפעל המאפה בברור חיל, מתקן ההפצה בשוהם, מפעל הפסטרמה והמשחטה בשלומי, ובימים אלה באתר האחרון.
בזוגלובק כ-1000 עובדים, מתוכם צפויים להשתמש בפתרון כ-30 מנהלים ועובדים בכל אתרי החברה. מנהלי המפעלים, מנהלי האחזקה ומנהל האנרגיה רואים מדי בוקר, סיכום שעתי ויומי אודות צריכת האנרגיה של המפעל ביום החולף, כולל הבלטה של צריכה חריגה כאשר חברי ההנהלה במטה החברה מקבלים נתונים לגבי כל חמשת אתרי החברה.
אלחי פרקש, מנכ"ל Lightapp: "הפתרון שלנו מעניק לארגון תמונה אנרגטית מקיפה ושקופה. הוא מעלה למודעות את נושא צריכת האנרגיה ונותן לארגון כלי ניהולי-תפעולי המלווה אותו בכל החלטה. בשורה התחתונה הפתרון חוסך לארגונים בין 7% ל-14% מהוצאות האנרגיה שלו".
" Lightapp בכל פרויקט אנרגטי בה היא מעורבת, מממשת, הלכה למעשה, את המושג השגור Triple Bottom Line המתייחס לאנשים, כדור הארץ ורווח (people, planet, profit). בתעשיה הרווח כמובן נובע מהתיעלות תפעולית, יכולת להסתנכרן עם הרגולציה מבלי להזניח את הזוית של אחריות חברתית כלפי הכוכב שלנו וכלפי האנשים החיים בו".

Lightapp מפתחת, מיישמת ומטמיעה פתרון מתקדם לניהול צריכה וחיסכון בעלויות האנרגיה, בארגונים ומפעלים בתעשיה. הפתרון של Lightapp מאפשר לארגונים לנהל את עלויות האנרגיה כמשאב קריטי ולצמצם את הצריכה בשיעור של בין 6% ל-14%.
תאריך:  07/01/2013   |   עודכן:  07/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זוגלובק הפחיתה עלויות חשמל עם Lightapp
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
יניב כהן
קמפיין הפרסום הנרחב של המוסד לבטיחות ולגיהות לעידוד הבטיחות בעבודה, ממשיך כעת גם לרדיו. בשבועיים האחרונים הופיע הקמפיין בפרסומות בטלוויזיה הקוראות לשמור על בטיחות במסגרת העבודה, כפי ששומרים עליה בבית. הקמפיין נעשה במסגרת החזון הניהולי החדש של המוסד לבטיחות ולגיהות, אשר ימצב את המוסד לבטיחות כמרכז ישראלי לאומי לבטיחות בתעסוקה ובמשפחה במעגל החיים השלם, בכל תחומי החיים החל מילדות ועד הגיל השלישי
יחסי ציבור יפעת
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il