X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אנדוצ'ויס מרחיבה את קו המוצרים עם אנדוסקופ מהפכני באמצעות מיזוג עם פיר מדיקל סקויה קפיטל מובילה סבב של 43 מיליון דולר למימון העסקה
▪  ▪  ▪

אלפרטה, ג'ורג'יה וקיסריה, ישראל -(Marketwire)
EndoChoice, Inc., חברת פלטפורמה טכנולוגית המתמקדת באנדוסקופיה של דרכי העיכול (גסטרואנתרולוגיה), הודיעה שתתמזג עם פיר מדיקל בע"מ, חברה פרטית ישראלית המפתחת טכנולוגיה אנדוסקופית חדשנית. החברה המאוחדת תפעל תחת השם אנדוצ'ויס והמטה שלה יהיה באלפרטה, ג'ורג'יה, כשמרכז המו"פ יהיה בישראל.
אנדוצ'ויס הודיעה גם שסגרה סבב לגיוס מימון בסך 43 מיליון דולר בהובלת סקויה קפיטל והמשקיעים הקיימים שלה כדי לממן את הצמיחה החזויה.
פיר מדיקל פיתחה מערכת וידאו ואנדוסקופ ספקטרום מלא™ קנייניים שמרחיבים מאוד את שדה הראייה במהלך אנדוסקופיה וקולונוסקופיה, ועוזרים לגסטרואנטרולוגים לזהות יותר פוליפיים סרטניים ונגעים לא תקינים. לאנדוסקופים הרגילים יש שדה ראייה של 170 מעלות. אנדוסקופ ספקטרום מלא™ מאפשר שדה ראייה של עד 330 מעלות שהופך אותו לכלי אבחון הרבה יותר יעיל.
מרק גילרית, המייסד והמנכ"ל של אנדוצ'ויס, אמר: "ידוע שאנו מפספסים 25 עד 40 אחוזים מהפוליפים בקולונוסקופיה. אנדוסקופים רגילים הם כמו לנהוג במכונית בלי חלונות בצדדים -- אתם יכולים לתאר לעצמכם את כל הדברים שמפספסים? אנדוסקופ ספקטרום מלא™ מספק את החלונות הצדדיים לקבלת שדה ראייה מלא וזה הבדל עצום. הטכנולוגיה הזאת תציל חיי אדם".
אבי לוי, המייסד והמנכ"ל של פיר מדיקל אמר: "נמשכנו לאנדוצ'ויס משום שהם שותפים ללהט שלנו לשרת ולספק לרופאים הגסטרואנטרולוגים טכנולוגיה חדשה שמשפרת את הטיפול בחולים. אנו שמחים שחברת המדטק הכי צומחת בארצות הברית תציע עכשיו את האנדוסקופ החדיש ביותר בעולם. אנו מצפים להתבסס על הפלטפורמה ובסיס הלקוחות המבוסס של אנדוצ'ויס ולפעול ביחד כדי למסחר את הטכנולוגיה פורצת הדרך הזאת".
"התרשמנו מאוד מצוות המו"פ בישראל. היכולות והתובנות שלהם יזינו את הצמיחה העתידית של אנדוצ'ויס עוד שנים רבות כשנמשיך לבנות חברת פלטפורמה נהדרת", אמר גילרית.
אנדוסקופ הספקטרום המלא™ לא זמין עדיין למכירה, למרות שקיבל תו תקן אירופאי CE, אישור ISO 13475 ואישור FDA 510(k).
אודות אנדוצ'ויס
אנדוצ'ויס, חברת פלטפורמה טכנולוגית, מספקת מכשירים, אמצעי אבחון, בקרת זיהומים ודימות למומחים המטפלים בתחום רחב של מחלות קיבה ומעיים. לאנדוצ'ויס יש כיום יותר מ-2,500 לקוחות והפצה ב-34 מדינות ברחבי העולם, וזכתה לאחרונה זאת השנה השלישית ברציפות בהכרה כאחת החברות הצומחות ביותר בארה"ב על-ידי Inc. Magazine. למידע נוסף, בקרו באתר: www.endochoice.com

תאריך:  07/01/2013   |   עודכן:  07/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנדוצ'ויס מתמזגת עם פיר מדיקל ומרחיבה קו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
בנק אגוד משיק פורטל ארגוני חדש שהקימה עבורו תבונה-מילניום, מקבוצת SQLink, בהיקף של כחצי מיליון שקל. בנק אגוד: "הקמנו עבור העובדים תשתית שתאפשר להוציא לפועל בצורה הטובה ביותר את המהלכים החדשניים שהבנק מוביל בשנים האחרונות"
יניב כהן
זוגלובק הפחיתה את עלויות החשמל שלה באמצעות הפתרון של Lightapp. זוגלובק בחרה להטמיע את הפתרון לניהול אנרגטי יעיל, שפיתחה חברת Lightapp, בכל חמשת האתרים שלה. הפתרון של Lightapp הוכח כחוסך עלויות אנרגיה בקבוצה, ובימים אלה עולה לאוויר היישום באתר החמישי והאחרון
עדי וילדר
יניב כהן
קמפיין הפרסום הנרחב של המוסד לבטיחות ולגיהות לעידוד הבטיחות בעבודה, ממשיך כעת גם לרדיו. בשבועיים האחרונים הופיע הקמפיין בפרסומות בטלוויזיה הקוראות לשמור על בטיחות במסגרת העבודה, כפי ששומרים עליה בבית. הקמפיין נעשה במסגרת החזון הניהולי החדש של המוסד לבטיחות ולגיהות, אשר ימצב את המוסד לבטיחות כמרכז ישראלי לאומי לבטיחות בתעסוקה ובמשפחה במעגל החיים השלם, בכל תחומי החיים החל מילדות ועד הגיל השלישי
יחסי ציבור יפעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il