איש העסקים יוסי סלמן מנהל מו"מ לפתיחת 6 חנויות נוספות בקונספט חנות "במשקל" שנפתחה לפני חצי שנה ברמת גן, בהשקעה כוללת של 5 מיליון ש"ח (2 חנויות בבעלות ו-4 חנויות בזכיינות).
הקונספט של חנויות "במשקל" הינו מכירת מוצרי מזון בתפזורת ללא מיתוג ואריזות מודפסות. כל המוצרים מוצגים במיכלים מיוחדים לשרות עצמי, אשר יובאו בלעדית מארה"ב. כך מתאפשר להוזיל את עלות את עלות המוצרים ב-20%-25% לעומת מוצרים ארוזים מקבילים המשווקים בחנויות ורשתות שיווק.
איש העסקים יוסי סלמן מנהל מו"מ לפתיחת 6 חנויות נוספות בקונספט חנות "במשקל" שנפתחה לני כחצי שנה ברמת גן. ההשקעה הכספית בסניפים החדשים צפויה לעמוד על 5 מיליון ש"ח, כאשר 2 חנויות יהיו בבעלות ו-4 חנויות בזכיינות.
קונספט החנויות "במשקל" תפס תנופה גדולה בשנים האחרונות, בצפון אמריקה ובמיוחד בקנדה.
כל המוצרים ברשת חנויות "במשקל" משווקים בתפזורת ללא אריזות מודפסות, מיתוג והוצאות שינוע מהמפעל לנקודת המכירה, דבר המוזיל את עלות המוצרים לצרכן ב-20%-25% לעומת מוצרים מקבילים ארוזים. כמו-כן, הצרכן יוכל לבחור את הכמות לצריכתו האישית.
בחנויות "במשקל" משווקים למעלה מ-500 מוצרי מזון יבשים שונים ביניהם: קטניות, דגנים,תבלינים,חליטות תה צמחים וקפה, פירות יבשים, אגוזים ופיצוחים, ממתקים ושוקולד, דבש,שמנים, תערובות אפיה, קמחים שונים, פסטות, תערובות קפה ועוד.
חידוש ייחודי - על-מנת לשמור על הטריות וההיגיינה של מוצרי המזון, כל המוצרים מוצגים במכלים מיוחדים המאפשרים שירות עצמי של הלקוח בכל מוצר ומוצר. שיטת אחסון ותצוגה זו הינה ללא מגע יד אדם, ומוגנת מאבק, לכלוך, פיח רחוב, חומרים זרים ועוד. בנוסף המכל שומר על טריותם המרבית של המוצרים.
כל מוצרי המזון המשווקים בחנויות הינם טריים, הישר מין היצרן לצרכן. רובם מתוצרת ישראל וחלקם מיובא. כל המוצרים כשרים.