X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הנקל סוד
▪  ▪  ▪

"הנקל סוד" משיקה קו חדש במוצרי "הוואי".
השקעה של 4 מיליון ₪ במחקר, פיתוח וקווי ייצור.
פורמולות חדשות ומתקדמות, מראה ועיצוב חדש למוצרים, שמירה על הניחוח המוכר.
את השקת קו המוצרים החדש של הוואי יילווה קמפיין פרסומי רחב היקף, הכולל סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות ומודעות בעיתונות
שוק מוצרי טיפוח השיער שומר על יציבות
בשנתיים האחרונות, בעוד המשק הישראלי מתמודד עם מיתון כבד הפוגע בכל רבדי החברה, המתבטא בין השאר, גם בירידה משמעותית בצריכה, בולטת ביציבותה קטגוריית טיפוח השיער -שמפו ומרככי שיער. בשנתיים האחרונות שמר שוק השמפו על היקפו ונתוני המכירות הסתכמו בכ- 235 מיליון שקלים בשנה. עלייה של 4% לעומת שנת 2001 בה היקף שוק השמפו הסתכם בכ- 225 מיליון שקלים. גם שוק הקונדישנר שומר על יציבות, עם היקף מכירות ממוצע של 82 מיליון שקלים בשנה. (ע"פ נתוני אי. סי נילסן 2001-2003).
קטגוריית טיפוח השיער בישראל אטרקטיבית עבור חברות הקוסמטיקה, הרואות את הפוטנציאל בו. ישראל נחשבת לצרכנית שמפו גדולה, בשל תנאי האקלים והלחות הגבוהה בארץ המשפיעים על הרגלי הרחצה של הישראלים. בעוד שבשוק האירופאי מוצרי טיפוח השיער הטיפוליים הינם המוצרים הנמכרים ביותר, הרי שבישראל השמפו לשיער רגיל ומרככי השיער (הקונדישנר) הינם מוצרי הדגל.
לאור נתונים אלה, חברות הקוסמטיקה מקצות משאבים רבים לתקציבי פרסום ומשקיעות באופן עקבי בפיתוח מוצרים חדשים בהרחבת המגוון המוצע לצרכן, שיפור מוצרים קיימים, שינוי אריזות, מבצעים אטרקטיביים ועוד. ע"פ דוח בקרת הפרסום של "יפעת" עולה כי תקציבי הפרסום של מוצרי טיפוח השיער נמצאים במגמת עלייה. בשנת 2003 סך ההשקעה הפרסומית בתחום השמפו (נכון לחודש אוקטובר 2003) נאמדת בכ - 18.5 מיליון דולר - עליה של למעלה מ- 9% לעומת שנת 2001, בה הסתכמו כלל הוצאות הפרסום בכ- 16.9 מיליון דולר.
ריענון מותג הוואי
חברת "הנקל סוד", המובילה בישראל בתחום מוצרי הטיפוח, מרעננת בימים אלו את סידרת מוצרי "הוואי" המצליחה ומעלה למדף את קו מוצרי "הוואי" לשנת 2004, הכולל סדרה עדכנית ומחודשת של מוצרי הוואי. להשקת קו המוצרים קדם תהליך מחקר מקיף, שכלל גיבוש אסטרטגיה חדשה למותג הוואי, אשר תאפיין את כל מוצרי הוואי בשנים הקרובות. אסטרטגיה זו, הכוללת שינוי והעשרת הפורמולות תוך שמירה על הניחוח המוכר, שינוי מראה המוצרים, עיצוב חדש לאריזות והרחבת קו המוצרים, הינה פרי השקעה כוללת במחקר ופיתוח ובתשתיות ייצור בהיקף כולל של כ - 4 מיליון שקלים.
ההחלטה על ריענון סידרת מוצרי הוואי התקבלה ב"הנקל סוד" בשל הרצון להיענות לדרישות הצרכן הישראלי, המחפש אחר שינויים וחידושים, אך מפגין רמה גבוהה של נאמנות למותגים המקומיים, תוך בדיקת עלות תועלת וביקוש למוצרים מתקדמים במחירים סבירים.
דבורה ניר, מנהלת קטגוריית הקוסמטיקה בהנקל סוד, מסבירה כי צעדים של חידוש וריענון הכרחיים בתהליך שימור ערך המותג. המטרה להציע לצרכן מגוון מוצרים המותאמים לדרישותיו מבחינת איכות המוצר, האריזה והמחיר. עוד מציינת ניר, כי התהליך שעברה סידרת "הוואי" תואמת תהליכים כללים בתחום טיפוח השיער של מעבר לאריזות קוסמטיות והדגשת היבט הטיפוח.
במבחני מודעות בלתי נעזרת אשר נעשו ע"י מכון המחקר "רותם" בחודש אוגוסט 2003 נמצא כי "הוואי" הינו המותג בעל שיעורי המודעות הבלתי נעזרת הגבוהים ביותר: 45% מהנשאלות שנתבקשו להזכיר שמות של שמפו לשיער ציינו את שמפו "הוואי", כאשר 20.8% מהנשאלות ציינו את "הוואי" כאפשרות הראשונה. עוד עולה מהמחקר כי 57.1% מהנשאלות אשר ציינו כי הן משתמשות בשמפו הוואי - משתמשות ב"הוואי" מאז ומתמיד.
פורמולות משופרות ועיצוב חדש לסדרת השמפו של הוואי
ד"ר שמעון גולדשטיין, הטכנולוג הראשי בחברת "הנקל סוד" מסביר כי השינוי המהותי בסידרת "הוואי" החדשה, הינו שיפור ועדכון הפורמולות, שהינן פרי פיתוח בלעדי של מעבדות הנקל סוד בשיתוף מעבדות שוורצקופף גרמניה, אשר עודכנו בהתאם להעדפות הצרכנים ולאקלים הישראלי. החידוש כולל הוספת קומפלקס של ויטמינים B5 ו- B3 המעניקים תוספת של עד 30% לחות והזנה לשיער ותורמים לגמישות ושיפור מראה השיער.
כחלק ממהלך זה של ריענון סדרת הטיפוח, הוחלט על עיצוב מחדש של אריזות המוצרים, אשר נעשה על-ידי משרד "נאו גרופ" (פיליפ בולקיה). המעצבת אביגיל מרשה, האחראית על המראה החדש של מוצרי הוואי מסבירה כי הקונספט בעיצוב האריזות בא לחזק את ערכי המותג ולהעביר מסרים של טיפוח מן הטבע בשילוב ידע מדעי מתקדם. כל הסדרה עברה למראה רענן, נקי ומעודן יותר, כולל צבעי המוצרים עצמם שהובהרו וקיבלו מראה שקוף וצלול. העיצוב עשה שימוש בצבעים בהירים ובאלמנטים פשוטים ומעודנים המשלבים צילומים רכים המשדרים אווירה של ניחוחות פרחים מן הטבע.
שמירה על הניחוח
דבורה ניר, מציינת כי מותג הוואי הינו מותג וותיק ומוכר אשר מוצריו מזוהים עם ניחוח ייחודי, המלווה את הוואי ואת הצרכן הישראלי מזה שנים רבות. לפיכך החברה שמה דגש רב על מרכיב הניחוח בתהליך חידוש והעשרת הפורמולות והקפידה על שמירת הניחוח המוכר האופייני להוואי.
חידוש סדרת הסבונים המוצקים
בתחום הסבונים המוצקים שינתה הנקל סוד את צורתם המסורתית של הסבונים המרובעים לסבונים אובליים מעודנים ונוחים לשימוש וחידשה את כל אריזות הסבונים. כמו כן, לראשונה יוצעו כל הסבונים המוצקים של הוואי מלבד באריזות הבודדות, גם באריזת רביעיות. כמו כן לסדרה מתווספים סבונים חדשים וייחודיים - הוואי ספא מינרל אל סבון בוץ המכיל בוץ מים המלח ומינרליים והוואי ספא מינרל אל סבון אלו-ורה.
מחיר קבוע לצרכן
דבורה ניר מדגישה כי כל מחירי המוצרים יישארו ללא שינוי גם לנוכח ההשקעה הגדולה של החברה בפיתוח, מחקר וייצור מוצרי הוואי המשופרים. לדברי ניר המותג הוואי מציע מוצרים איכותיים ומתקדמים במחירים אטרקטיביים לצרכן, תוך התאמה ממוקדת של מגוון המוצרים לדרישות הצרכן הישראלי. מסיבה זו מציינת ניר, הצרכנים נשארים נאמנים להוואי, גם לנוכח כניסתם לשוק של מותגים חדשים והאינטנסיביות בענף.
על פי נתוני אי. סי נילסן, הנקל סוד מובילה במכירות בשוק השמפו עם מותג הוואי ומחזיקה בנתח שוק כמותי של 18.8% בשנת 2003 (נכון לינואר-ספטמבר 2003). נתח השוק הכספי הממוצע של הוואי בתחום השמפו נאמד בשנת 2003 בכ- 12.2% (נכון לספטמבר 2003 ) והיא שומרת על נתח שוק כספי ממוצע של 12.4% בשלוש השנים האחרונות.
בקטגוריית מרככי השיער, הוואי מוביל עם נתח שוק כספי שנתי של 23% (לפי אי.סי. נילסן, ספטמבר 2003).
בשוק הסבונים המוצקים, הנאמד בישראל בכ- 107 מיליון שקלים בשנת 2003, מותג הוואי מוביל בשוק כמספר 1 , עם נתח שוק כספי שנתי של 26.6% לחודשים ינואר-ספטמבר ‏2003, כאשר בשלוש השנים האחרונות שמר הוואי על נתח שוק ממוצע של 26.9% בתחום הסבונים המוצקים.
קמפיין פרסומי להוואי
את השקת קו מוצרי "הוואי" החדשים, ילווה קמפיין פרסומי רחב היקף. בשלב ראשון תצא "הנקל סוד" עם קמפיין לשמפו הוואי. הקמפיין, הכולל פרסום בטלוויזיה ומודעות בעיתונות יעלה החל מ- 25 בנובמבר באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. את הקמפיין מובילה הסיסמא המוכרת : " מרגישים הוואי - טיפוח מן הטבע".
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה באורך של 30 שניות וסרטון מקוצר בן 15 שניות, המתמקד באווירת "מרגישים הוואי", הפנטזיה של חופי הוואי והפוטנציאל שבטבע של עד 30% יותר לחות והזנה.
בנוסף יכלול קמפיין זה מודעות המציגות את האריזות החדשות לסדרת השמפו והסבון של הוואי תוך הדגשת קונספט זה המדגיש את החיבור בין מיקסום ערך הטבע למוצרי הוואי.
קו המוצרים
קו מוצרי הוואי המעודכנים יכלול בשלב זה את סדרות המוצרים הבאים:
שמפו הוואי וקונדישנר הוואי לשיער רגיל - מועשרים בתמצית ג'נקו לגמישות וברק טבעי. מוצעים באריזה של 700 מ"ל או 400 מ"ל.
שמפו ומרכך שיער הוואי 2in1 במוצר אחד - המכיל תמצית תה ירוק לשיער גמיש ומניעת קצוות מפוצלים. מוצע באריזה של 700 מ"ל.
שמפו הוואי וקונדישנר הוואי לשיער יבש או מסולסל - מועשרים בתמצית הקוקוי לרכות וגמישות השיער. מוצעים באריזה של 700 מ"ל או 400 מ"ל.
שמפו הוואי וקונדישנר הוואי לשיער צבוע - בתוספת קולורין המייצב ומגן על השיער מפני דהיית הצבע ומעניק לו עמידות בכל חפיפה. מוצעים באריזה של 700 מ"ל.
שמפו הוואי למניעת קשקשים- מעושר בתמצית פירות אקזוטיים לטיפוח שיער נקי מקשקשים. מוצע באריזה של 700 או 400 מ"ל.
סדרת הוואי kids :
שמפו הוואי לילדים - מוצע באריזה של 700 מ"ל .
מרכך שיער לילדים לסירוק קל , בתוספת רוזמרין לשמירה על היגיינת הראש. מוצע באריזה של 700 מ"ל.
שמפו וקונדישינר הוואי 2in1 לגבר - מועשר בתמצית ג'ינג'ר לחיוניות וברק השיער. מוצע באריזה של 700 מ"ל.
חדש ! שמפו ומרכך 2in1 לילדים - מוצע באריזה של 700 מ"ל.
הוואי סבונים מוצקים במגוון של 14 ניחוחות. מוצעים באריזות בודדות או באריזה של רביעיית סבונים.
חדש ! הוואי ספא מינרל אל סבון בוץ המכיל בוץ מים המלח, המכיל מינרליים החיוניים לעור. סבון מוצק המוצע באריזות בודדות או ברביעיית סבונים.
חדש ! הוואי ספא מינרל אל סבון אלו-ורה מכיל אלו - ורה, המסייע בשמירה על מאזן לחות העור . סבון מוצק המוצע באריזות בודדות או ברביעיית סבונים.
מחירים מומלצים לצרכן:
שמפו / קונדישנר הוואי 700 מ"ל - 14.99 שקלים.
שמפו / קונדישנר הוואי 400 מ"ל: 8.99 שקלים.
סבון מוצק הוואי מועשר בשמנים ארומטיים : 2.50 שקלים לסבון בודד.
סבון מוצק הוואי מועשר בקרם לחות: 2.75 שקלים לסבון בודד.
סבון מוצק הוואי מועשר ב- 33% קרם לחות : 3.25 שקלים לסבון בודד.
סבון הוואי ספא מינרל: 3.60 שקלים לסבון בודד.
את מוצרי "הוואי", ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ ובחנויות המתמחות.

תאריך:  23/11/2003   |   עודכן:  23/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il