X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת סודה קלאב
▪  ▪  ▪

39% מבתי האב הנוהגים לאפות מאפים שונים, אופים לחם בבית
כך עולה מסקר שערכה חברת סודה-קלאב, למותג החדש Bake It- תערובות לחם לאפייה ביתית.
מסקר שערכה חברת סודה-קלאב, שהשיקה לאחרונה את תערובות הלחם של Bake It, עולה כי 60% מבתי האב בישראל נוהגים לאפות בבית מאפים שונים, לפחות פעם בחודש. בקרב האופים, המאפים העיקריים שנאפים הם: 88% עוגות, 51% פשטידות, 39% לחם, 32% עוגיות.
54% מאנשים שאופים מאפים שונים, נוהגים לאפות לפחות פעם אחת בשבוע, רובם נוהגים לאפות בעיקר לארוחות בסופי שבוע, בחגים, בימי הולדת ובאירועים מיוחדים.
לפי המחקר ניתן להגדיר כי 23% מבתי האב בישראל הוא קהל הנוהג לאפות לחם בבית: כאשר 7% מבתי האב בישראל, אופים במכשיר אופה לחם אוטומטי, מתוכם 61% (המהווים 4% מהאוכלוסייה) אופים לחם תדירות בינונית עד גבוהה. ו-19% אופים לחם בתנור אפייה ביתי.
מבין הגורמים שנבדקו, הגורמים העיקריים לאפיית לחם בבית הינם: הלחם יוצא כמצופה, יש לחם טרי מתי שרוצים, קל ופשוט להכנה וידיעה לגבי מרכיבי הלחם.
עוד עלה מהסקר, כי לאחר תיאור המוצר: 75% מהנשאלים ענו שמתאים לומר שתערובות הלחם של Bake It מתאימות לאנשים חדשניים. 91% מהנשאלים ענו שתערובות הלחם של Bake It מתאימות לאנשים שאוהבים לארח ולהשתמש במוצרים מיוחדים.
הסקר נערך, באמצעות ראיונות טלפוניים, על ידי מכון/TNSטלסקר עבור חברת סודה-קלאב בקרב מדגם של 400 גברים ונשים בגילאי 18+ שאופים בבית לפחות פעם בחודש.

תאריך:  25/11/2003   |   עודכן:  25/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il