X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וריאטס
▪  ▪  ▪

וריטאס קיבלה את אישורה של PeopleSoft לפתרון ניהול ביצועי היישומים (APM).
חברת התוכנה הבינלאומית וריטאס, הספקית המובילה של תוכנות אחסון, הודיעה היום כי PeopleSoft Inc. אישרה את תוכנת VERITAS i3™ for PeopleSoft, הפתרון לניהול ביצועי היישומים (APM) המיועד עבור PeopleSoft® Enterprise. תוכנת VERITAS i3 מאפשרת למנהלי מערכות מידע להנפיק את היישומים של PeopleSoft כשירות הניתן למדידה ולביקורת, מותאם לדרישות העסקיות ובעל יכולת הסתגלות לדרישות משתנות, סימן ההיכר של צורכי המחשוב על פי דרישה העכשוויים.
תוכנת VERITAS i3™ for PeopleSoft משמשת לניטור הביצועים בכלל הרכיבים במערכת PeopleSoft Pure Internet Architecture® כולל שרתי רשת, ג'אווה, שרתי יישומים, בסיס הנתונים ואחסון. התוכנה מיועדת לתאם בין מדדי ביצועים אלה לבין זמן התגובה של המשתמש כך שהאדמיניסטרטורים יוכלו לזהות ולתקן בעיות פוטנציאליות. בעזרת תכונה זו יכולים מנהלנים המשתמשים בפתרונות של PeopleSoft לשפר את ביצועי יישום בשימוש מוגדר-אתר ובהתאמות אישיות, תוך עמידה בהסכמי רמות השירות המחמירים ביותר.
"PeopleSoft מאפשרת את התנהלותו של ארגון בזמן אמת, על ידי חיבור עובדים, לקוחות, ספקים ושותפים ישירות אל התהליכים העסקיים, תוך מינוף הגמישות הקיימת בארכיטקטורת אינטרנט טהורה", אמר ג'ואל היינקה, מנהל בכיר של ניהול מוצרים, PeopleSoft Tools and Technology. "פתרונות כמו VERITAS i3 תומכים ביעדים אלו, באמצעות שיפור ביצועי היישומים בסביבות העבודה הייחודיות של לקוחותינו, ללא שום תלות בפלטפורמות, הרגלי שימוש והתאמות אתר".
מנהל וריטאס ישראל, דניאל דניאל, מסביר כי תוכנת VERITAS i3 מתוכננת לאתר את שורש הבעיה ולתקן את הסיבה לירידה ברמת הביצועים לפני שהיא משפיעה על זמני התגובה, באמצעות ניטור ואנליזה של כל הרכיבים החיוניים בתשתית היישום. התוכנה מזהה מגמות שימוש וחריגות מרמת הפעילות הרגילה, באמצעות הפעלת טכנולוגיה ייחודית, אשר אוספת בדיוק רב מדדי ביצועים של יישומים ובסיסי נתונים, מבלי להשפיע על הביצועים. דניאל הוסיף כי התוכנה מקצרת את הזמנים הנדרשים לשדרוג ולפריסת יישומים חדשים, באמצעות קביעה מדויקת של מידת ההשפעה של התאמות מוגדרות אתר, וזיהוי צווארי בקבוק אפשריים עוד לפני שהיישומים הופכים מבצעיים.
"וריטאס ו-PeopleSoft משתפות פעולה על מנת לאשר פתרונות המשפרים את הביצועים והזמינות של סביבת היישומים של PeopleSoft", אמר בוב מאנס, מנהל בכיר במחלקת שיווק מוצרים בחברת וריטאס. "עם אישורה של PeopleSoft מצטרפת תוכנת VERITAS i3 אל מוצרVERITAS High Availability Solution Suite for PeopleSoft (חבילת הפתרונות של וריטאס בתחום זמינות גבוהה עבור PeopleSoft), באמצעותה מקבלים לקוחותינו מגוון של פתרונות בדוקים, המסייעים בעמידה בהסכמי רמות שירות עבור יישומים קריטיים לארגון".
אודות וריטאס
חברת התוכנה וריטאס מדורגת בין עשר חברות התוכנה המובילות בעולם, עם הכנסות של 1.5 מיליארד דולר בשנת 2002. וריטאס היא היצרנית הגדולה בעולם של תוכנות אחסון המספקות תוכנות הגנה לנתונים, ניהול אחסון, זמינות גבוהה והתאוששות מאסונות ל-99 אחוזים מחברותFortune 500. הנהלת וריטאס יושבת במאונטיין וויו, קליפורניה. אתר האינטרנט www.veritas.com
וריטאס פועלת בישראל באמצעות מפיצים משנת 1993. לפני למעלה משנה הקימה חברה בישראל, בכוונה להעמיק ולהרחיב את פעילותה, כאשר בראשה מכהן כמנהל וריטאס ישראל - דניאל דניאל. בשנת 2002 העמיקה וריטאס את הקשר העסקי שלה בישראל עם רכישת חברת פריסייס.

תאריך:  26/11/2003   |   עודכן:  18/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il