חב' "סלטי צבר" הגדילה לקראת חג ה"קריסמס, את היצוא של חומוס וסלטים ים תיכוניים לרשתות המזון בבלגיה, צרפת ואנגליה בכ - 20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
דודי מנביץ', מנכ"ל חב' "סלטי צבר": לראשונה לקראת "קריסמס" 2003 החומוס והסלטים הים תיכוניים של "סלטי צבר" יככבו בקמפיין טלוויזיה של רשתות מובילות במערב אירופה.
חב' "סלטי צבר" הגדילה לקראת חג ה"קריסמס, את היצוא של חומוס וסלטים ים תיכוניים לרשתות מזון בבלגיה, צרפת ואנגליה בכ - 20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הגידול בביקוש לחומוס וסלטים ים תיכוניים בשוק המערב אירופאי לקראת חג ה"קריסמס" בולט במיוחד לאור העובדה שחלק ממדינות מערב אירופה נתונות במשבר כלכלי שמתבטא גם בירידה בצריכת המזון.
דודי מנביץ', מנכ"ל חב' "סלטי צבר" מציין שלראשונה לקראת "קריסמס" 2003 החומוס והסלטים הים תיכוניים של "סלטי צבר" יככבו בקמפיין טלוויזיה ועיתונות של רשתות מובילות במערב אירופה.
סה"כ היצוא של חב' "סלטי צבר" בתקופת ה"קריסמס" הינו כ-3 מיליון שקל.
אחד החידושים הגדולים השנה הינו החדרת סלטים מיוחדים לרשתות באירופה כגון: חומוס ירושלמי + חריף, חומוס זעתר, טחינה לבנונית וחציל ים תיכוני.