X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪

טכנולוגיית התקשורת הניידת של HP מסייעת בשיפור הגישה לחינוך ובצמצום העוני בקהילות מקופחות בכל העולם
עורכי עסקים
חב' HP (בורסת ניו יורק: HPQ), בשיתוף הפורום הכלכלי העולמי, הודיעה אתמול על מקבלי התרומות של פרויקט Davos Companion (מחשבי כיס iPAQ של HP) לשנת 2004.
שנה שנייה ברציפות ייתרמו 600 מכשירים ניידים לארגונים בינלאומיים העוסקים בקידום השימוש האפקטיבי בטכנולוגיית תקשורת מידע (ICT) למטרות פיתוח חברתי וכלכלי. טכנולוגיית התקשורת הניידת תקנה לאנשים ויזמים בקהילות מקומיות גישה משופרת לחינוך, שירותי בריאות והזדמנויות תעסוקה.
התרומה התאפשרה בזכות השותפות הטכנולוגית בין HP והפורום הכלכלי העולמי. מאז הכנס השנתי של הפורום הכלכלי העולמי ב-2001 סיפקה HP למנהיגים עולמיים בתחום העסקים, הממשל, הדת, האקדמיה והחברה האזרחית את הפתרונות הניידים החדישים ביותר בשוק. השנה חולקו כ-1,800 מחשבי כיס iPAQ של HP למשתתפי הכנס - כדי לעיין בתוכנית האירוע, לשלוח דואלים ולקבל מידע חשוב במהלך הכנס.
"כל השנים תמכה HP במיזמי פיתוח בני-קיימא שמטרתם הפיכת הפער הדיגיטלי להזדמנות לצמיחה," אמרה דברה דאן, סגנית נשיא בכירה של Corporate Affairs and Global Citizenship ב-HP. "שותפותנו עם הפורום הכלכלי העולמי פועלת בכיוון זה. אנו כחברה מאמינים שהטכנולוגיה מחוללת שוויון בהזדמנויות הכלכליות והחברתיות".
"בדומה לכנס השנתי הקודם, מטרת התרומה היא הקניית הניסיון הטכנולוגי לארצות מתפתחות שלנו ושיפור גישתן אליו", אמר מאלטה גודברסן, מנהל בכיר לטכנולוגיית מידע בפורום הכלכלי העולמי. "תרומה זו היא דוגמה אפקטיבית נוספת למשימה שקיבלנו על עצמו לשפר את מצב העולם".
מקבלי התרומות לשנת 2004 הם:
Bridges.org - צמצום ממדי העוני באמצעות טכנולוגיה
Bridges.org תיישם בדרום אפריקה את טכנולוגיית iPAQ לסיוע באיסוף נתוני המפקד של משקי הבית בעלי הכנסה נמוכה ושל מחוסרי דיור. הנתונים ישמשו לחיזוק המשא-ומתן על משאבים, כגון קרקע, דיור, מענקים ממשלתיים והזדמנויות תעסוקה.
Jordan Education Initiative (JEI) - מודל ליישום אפקטיבי של לימוד מקוון (e-learning)
מיזם JEI הוא שותפות בבעלות פרטית שפועלת להאצת הרפורמה במערכת החינוך הירדנית ע"י עידוד החדשנות של מורים ותלמידים הודות לשימוש אפקטיבי בטכנולוגיה. JEI יקיף 50,000 תלמידים ו-2,300 מורים במאה בתי ספר Discovery נבחרים באמצעות מודל חדשני של למידה משולבת. בכיתות בבתי הספר הללו יהיו מחשב נייד וציוד הקרנה שיאפשרו הפעלת תוכנית לימודים עשירה בטכנולוגיה, במתמטיקה,ב מדע ובמקצועות אחרים שנמצאים בפיתוח ע"י שותפי JEI. בתי הספר שיקבלו את התרומה ישלבו את מכשירי ה-iPAQ בתכנית הלימודים של משרד החינוך על מנת לסייע להנהלות בניהול בתי הספר וגם ישלבו אותם בתוכנית הלימודים המקוונים על מנת לסייע לפרויקטים לימודיים של התלמידים.
מקבלי התרומות הקודמים הם:
Satellife - חינוך עובדי בריאות ומטופלים באוגנדה
ב-2003 נתרמו כ-300 מכשירי iPAQ לארגון Satellife במטרה לשפר את רמת הבריאות במדינות העניות בעולם ע"י שימוש חדשני ב-ICT. מטופלים באוגנדה כבר נהנים משירותי בריאות משופרים הודות לשיפור הגישה למידע רפואי עדכני שמקנים המכשירים הניידים לרופאים מקומיים.
WorldLinks: הכשרת יזמים, יצירת פתרונות מקומיים
ב-2003 נתרמו כ-300 מכשירי iPAQ לארגון Worldlinks במטרה לקשר ולהכשיר מורים וילדים במדינות מתפתחות לשם שיפור החינוך והזדמנויות התעסוקה. בברזיל משולבים מכשירים ניידים בתוכנית הלימודים בבתי ספר, ובהודו משמשת טכנולוגיית התקשורת הניידת של HP להוראת מדע בבתי ספר בניו-דלהי ובאזורים כפריים ליד בנגלור.
מידע נוסף על ארגונים אלה ניתן למצוא באתריהם:
www.bridges.org/
www.weforum.org/site/homepublic.nsf/Content/Jordan+Education+Initiative
(עקב אורכה של כתובת האתר ייתכן שתצטרכו להעתיק ולהדביק את הקישורית בתיבת הכתובת של דפדפן האינטרנט שלכם)
www.satellife.org/
www.world-links.org/english/
על HP והפורום הכלכלי העולמי
HP היא חברה פעילה ושותפה אסטרטגית של הפורום הכלכלי העולמי, המספקת פתרונות טכנולוגיים מובילים למשתתפי הפורום ותורמת משאבים ורעיונות חדשניים ליוזמות אזרחיות עולמיות לקידום הפיתוח החברתי והכלכלי.
על הפורום הכלכלי העולמי
הפורום הכלכלי העולמי הוא הקהילה העולמית הראשונה בחשיבותה של מנהיגים עסקיים, פוליטיים, אינטלקטואליים ומנהיגים אחרים בחברה המחויבים לשיפור מצב העולם. הפורום הוא גוף בינלאומי בלתי תלוי הרשום כארגון שוויצרי שלא למטרות רווח ונהנה ממעמד של ארגון ייעוץ לא ממשלתי מטעם ועדת הכלכלה והחברה של האו"ם.
על HP
HP היא ספקית של פתרונות טכנולוגיים לצרכנים, עסקים ומוסדות בכל העולם. מוצרי החברה כוללים תשתית IT, מחשבים אישיים והתקני גישה, שירותים גלובליים והדמיה והדפסה. בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 באוקטובר 2003 הסתכמו הכנסותיה של HP ב-73.1 מיליארד דולר. מידע נוסף על HP ניתן למצוא באתר www.hp.com.
הודעה זו כוללת תחזיות לעתיד הכרוכות בסיכונים, אי-ודאויות והנחות. כל האמור בהודעה זו לבד מעובדות היסטוריות הינו אמירות שיכולות להיתפס כתחזיות לעתיד. סיכונים, אי-ודאויות והנחות כוללים את האפשרות שהשוק למכירת מוצרים ושירותים מסוימים לא יתפתח בהתאם לציפיות; שפיתוחם וביצועיהם של מוצרים ושירותים אלה לא יתקדמו כמתוכנן; וסיכונים אחרים המתוארים מפעם לפעם בדוח השנתי של HP על טופס K-10 לשנת הכספים שהסתיימה ב-31 באוקטובר 2003. והיה ויתממש אחד או יותר מהסיכונים והאי-ודאויות או שמי מההנחות תתברר כשגויה, תוצאות HP עלולות להיות שונות במידה ניכרת מהציפיות המובאות בהודעה זו. HP אינה רואה עצמה מחויבת ואין בכוונתה לעדכן את התחזיות לעתיד הללו.

תאריך:  05/02/2004   |   עודכן:  05/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il