X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גמאטרוניק
▪  ▪  ▪

לראשונה בישראל, פרי פיתוח מבית חברת גמאטרוניק הישראלית:
מערכת אל-פסק (UPS System) מודולרית.
על-פי מחקרי שוק, נפח השוק העולמי הצפוי בשנת 2004 למוצרי אל-פסק, מוערך בכ-4.4 מיליארד דולר. הצפי בישראל למוצר זה, בשנת 2004, נאמד במיליוני דולרים.
חברת גמאטרוניק (תל-אביב: גמטק) העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מערכות בתחום ה- Power Electronics, חשפה לאחרונה מוצר חדש, פרי פיתוחה, מערכת אל-פסק מודולרית בעלת הספק של עד kVA100 המורכבת מ-1 עד 10 יחידות (כל מודול בעל הספק שלkVA 10).
מערכת האל-פסק החדשה של החברה, המכונה + POWER הנה פרי מאמץ של פיתוח רב שנתי במעבדות החברה ומתבסס על טכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום אלקטרוניקת ההספק. המערכת מאפשרת חיבור של עד 10 יחידות מודולריות במקביל ועל-ידי כך המשתמש עשוי "לגדול" עם המערכת מהספק של kVA10 ועד kVA100, בהתאם לדרישות המתפתחות אצל הלקוח. באופן זה המערכת "גדלה" עם הלקוח בלא צורך להחליפה באחרת.
המערכת עונה על הדרישות המחמירות ביותר של איכות הסביבה, לרבות דרישות ה-Green Power ובעלת נצילות גבוהה החוסכת אנרגיה וכסף למשתמש. המערכת אמינה ביותר ומאפשרת אמינות וזמינות גבוהה בכל היבט, על-ידי יתירות של יחידות בשיטת 1 + N, כך שכאשר יחידה מתקלקלת, שאר היחידות מספקות החשמל באיכות וללא הפחתה בהספק הנדרש.
אחד היתרונות הבולטים מנקודת מבטו של הלקוח הוא באפשרות לחבר, להחליף או להוסיף יחידות בשיטת PLUG IN, תוך כדי עבודת המערכת, מה גם שמשקלו של כל מודול הוא כ-KG8 בלבד.
המערכת קלה ביותר יחסית למערכות בהספקים דומים מן הדגמים הישנים והיא תופסת שטח רצפה קטן ביותר. למערכת יכולות שליטה ובקרה מתקדמות ביותר שפותחו אף הן על-ידי החברה והמאפשרות העברת נתונים בשיטות התקשורת המקובלות (תקשורת סלולרית, אינטרנט ועוד'), לצורך העברת נתוני המערכת למשתמש. אפליקציית מערכת שליטה ובקרה כגון זו מופעלת זה מכבר במערכות ההספק שסופקו על-ידי גמאטרוניק למאות לקוחות וביניהם לפרויקט "אור אדיר" היוקרתי שהחברה ביצעה עבור משהב"ט.
המערכת נמצאת בשלב ה"ביטא" באנגליה ובארץ וייצור שוטף מתבצע בימים אלו. המערכת מעוצבת באופן חדשני ומשדרת עוצמה ואלגנטיות והנה ידידותית למשתמש.
מנכ"ל החברה יוסף גורן אמר: "המערכת מהווה פריצת דרך בטיפול במערכות הספק מהיבטים רבים, ביניהם: ביצועים, אמינות, גמישות, משקל, נפח, עצוב חדשני ונועז". גורן הוסיף כי הוא צופה מהפך בשיווק המוצר, שכן למרות חשיבות הביצועים, גם המחיר הנו אטרקטיבי והחברה נערכת לייצור מוגבר ע"מ לספק את הדרישות הצפויות. להערכתו של גורן, המערכת אטרקטיבית במיוחד לחברות בסדר גודל בינוני ומעלה דוגמת גופים מוסדיים, ציבוריים, משרדי ממשלה וחברות עם מחשוב רב.
לגמאטרוניק, חברה ציבורית הנסחרת בתל-אביב, שני קווי מוצרים עיקריים: מערכות אל-פסק בהספקים שונים (350VA-150kVA) לשימושים קריטיים למערכות ממוחשבות כגון מחשבים, מערכות בקרה, בתי חולים וציוד רפואי וכן מערכות כוח לענף התקשורת הקווית והסלולרית.
בין לקוחות החברה בישראל ניתן למנות את חברת החשמל, בזק, משהב"ט, פלאפון, החטיבה הרפואית של ג'נרל אלקטריק. כמו כן, מייצאת החברה את מוצריה לכ-35 מדינות ברחבי העולם, ביניהן סין, הודו, אנגליה, רוסיה, ארה"ב ועוד. החברה מייצרת מוצרים מפיתוחה במפעלה ב"בית גמאטרוניק" בהר חוצבים, ירושלים המשתרע על פני כ-5,700 מ"ר. החברה נוסדה בשנת 1970, ממשיכה לגדול ולשגשג ומעסיקה כיום כ-140 עובדים.
למידע נוסף, אתר הבית של החברה: www.gamatronic.com

תאריך:  16/02/2004   |   עודכן:  16/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il