X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נקה
▪  ▪  ▪

חברת נקה משקיעה כ-2 מיליון דולר במיתוג מחדש של המותג "נקה 7"
לדברי אלחנן שקד מנכ"ל נקה: "מהלך המיתוג מחדש צפוי למצב את 'נקה 7' כמותג מעטפת בתחום הרחצה לכל המשפחה, להכניס קהל משתמשים חדש ולהגדיר את הקטגורייה של מוצרי הרחצה הנוזליים לידיים".
כחלק מתהליך המיתוג, תוגדר מחדש קטגוריית הסבון ובכללה קטגוריית מוצרי הרחצה לידיים "נקה 7"
חברת "נקה" יוצאת במהלך משמעותי במסגרתו תמתג מחדש את סדרת מוצרי הרחצה של "נקה 7". מטרת המהלך מיצוב מחודש ורענון למותג הישראלי הותיק "נקה 7", תחת מטריית מותג אחידה וחידוד מסרים בפנייה מבודלת לשימושי הרחצה השונים. כיעד נוסף הוצבה פתיחת קטגורית סבוני הרחצה הנוזליים לידיים בה הובלה של נקה 7 טבעית ומתבקשת.
כחלק מהמהלך הוגדרו המוצרים בפניה לשימושים השונים - רחצת גוף ורחצת ידיים, וכמו כן איחוד משפחת מוצרי הסבון הנוזלי תחת 3 משפחות תועלתיות: 33% לחות, ארומה ואפקט דאודורנט. היקף ההשקעה במיתוג עומד על כ-10 מיליון ש"ח.
ממחקרים שערכה נקה עולה כי למותג "נקה 7" ערכים של אמינות ואיכות הנשענים על מורשת חיובית ותפיסה צרכנית חיובית רבת שנים של המותג.
לדברי אלחנן שקד, מנכ"ל נקה: "החברה החליטה לצאת במהלך שיווקי כולל במטרה לרענן ולהצעיר את המותג תוך פנייה לקהלי מטרה נוספים ואגב הדגשת ערכי המותג 'נקה 7' והכוח של המותג כמותג מוביל בקטגוריית הסבון. האסטרטגיה התקשורתית במיתוג מחדש תחשוף לצרכן הישראלי את משפחת מוצרי הרחצה המגוונת של "נקה 7", המתאימה לכל אחד מבני המשפחה, תוך מתן דגש על איכות, ניחוח, VFM, התחדשות והצערה".
לדבריו, "ממחקרים עלה כי רמת המודעות לקטגוריה ולמגוון של מוצרי הרחצה גדל בשנים האחרונות. יחד עם זאת עולה כי בקרב מובילי דיעה ו"מביני דבר" המותג "נקה 7" מוביל בכל הפרמטרים הרלבנטים הן תדמיתית והן בסט שקולי קבלת ההחלטות של הצרכן".
את המיתוג מחדש ילווה קמפיין פירסום בהשקעה של כ-2 מיליון דולר, באמצעות משרד הפירסום גלר-נסיס. הקמפיין כולל סרט פרסום טלויזיוני המלווה בעיבוד עדכני לנעימה הקיצבית של השיר המפורסם של נקה עם מחיאות כפיים המלווה את הקמפיינים של נקה לאורך השנים ואשר הפך כבר לחלק מהתרבות. הקמפיין הטלויזיוני יעלה בכל הערוצים המסחריים וילווה בנראות כוללת ומבצעים בנקודות המכירה.
עוד מסר שקד כי בשל חוזק המותג והפוטנציאל הגלום בו, הושם במהלך דגש רב על עטיפת כל משפחת מוצרי הרחצה של 'נקה 7', תחת "מטרייה" מותגית אחידה תחתיה ישבו 3 משפחות תועלתיות: סבון מוצק, סבון רחצה נוזלי לגוף וסבון נוזלי ומוצק לידיים.
המוצרים חולקו ל- 3 משפחות מסרים עיקריות:
אל סבון לחות לרחצה - עם 33% קרם לחות קרם לחות על בסיס חלב פירות (קוקוס, פילינג אפרסק מנגו ).
אל סבון ארומה - על בסיס תמציות ארומטיות של צמחים בעל תכונות המשפיעות על הגוף והנפש, מעורר, מרגיע, מאזן וחושני.
אל סבון דאודורנט - על בסיס מינרלים טבעיים ומים טהורים. מספק הגנה מריחות גוף למשך 12 שעות.
על שוק מוצרי הרחצה בישראל
שוק מוצרי הרחצה בישראל מגלגל כ-300 מיליון ש"ח בשנה. השוק מתחלק לסבון מוצק וסבון נוזלי, הסבון המוצק נמצא במגמת ירידה של כ- 5% בשנה ואילו הסבון הנוזלי נמצא במגמת גידול.
שוק הסבון הנוזלי מגלגל כ-200 מיליון ש"ח ומתחלק לסבון גוף וסבון ידיים. סבון הגוף מהווה כ-55% מהקטגורייה ומגלגל כ- 110 מיליון ש"ח בשנה, סבון הידיים מהווה 45% מהקטגוריה ומגלגל כ- 90 מיליון ש"ח בשנה.
נכון לשנת 2003, מחזיקה חברת נקה ב-27% משוק הסבון המוצק ו- 25% משוק הסבון הנוזלי. לשנת 2004 צופה החברה גידול ניכר בכל תחומי פעילות המותג.
קרדיטים:
משרד פרסום: גלר נסיס
מנהל קריאטיב: ינאי פוליטי
ארט דיירקטור: אסף לופו
מנהלת אשכול: הגר גרוס
סופרוויזר: נועה גוברמן
תקציבאית: שלהב רגב
אסטרטגיה: אירית סחר
במאי: רני כרמלי
עורך: ישראל אוחיון
מוזיקה: zaza
חברת הפקה: פילמיינד

תאריך:  17/02/2004   |   עודכן:  17/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il