X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לנדוור
▪  ▪  ▪

יצרנית הקפה "לנדוור" שבשליטת שלי פדרמן מרחיבה ומעמיקה את פעילותה בתחום הקפה:
משיקה סדרת קפה שחור איכותי חדש בשם :
"דרך הקפה"
שלי פדרמן יו"ר מועצת המנהלים של לנדוור: "בניגוד לתדמית לפיה הצרכנים בישראל מעונינים באבקות קפה על בסיס קפה נמס, מתברר כי יותר ויותר שותי הקפה בכל העולם וגם בישראל מבקשים קפה שחור, אמיתי ואיכותי. הסדרה החדשה שאנו משיקים היום נועדה לענות על צורך זה".
צריכת הקפה השחור בישראל היא נמוכה יחסית ועומדת על כשתיים וחצי כוסות קפה ביום לעומת צריכה של ארבע כוסות קפה נמס ביום.
קפה לנדוור מבקשת להגביר את צריכת הקפה השחור בארץ בדומה למגמה העולמית.
יצרנית הקפה הישראלית "לנדוור", שבשליטת שלי פדרמן, מכריזה היום על השקת קפה שחור גורמה בישראל. החברה משיקה סדרה חדשה ובה מספר סוגים של קפה איכותי ,טורקי ואספרסו תחת שם המותג: "דרך הקפה".
הסדרה החדשה כוללת: קפה קלוי וטחון טורקי (המוצע לשוק באריזות במשקל 50 גרם, אריזה במשקל של 100 גר', ואריזה במשקל של 200 גר'), פולי קפה טורקי (אריזת 250 גר') ופולי קפה אספרסו (אריזת 250 גר' ו-1 ק"ג).
שלי פדרמן מסר כי הקפה השחור לסוגיו (FRESH COFFEE) הוא קפה איכותי אמיתי והביקוש לו הולך וגובר. "בניגוד לתדמית התקשורתית לפיה אנשים מחפשים אבקות קפה דוגמת קפה נמס, מתברר כי יותר ויותר שותי קפה בכל העולם וגם בישראל מחפשים אחר קפה טבעי ואיכותי. הסדרה החדשה שאנו משיקים היום נועדה לענות על צורך זה" אמר פדרמן.
ישראל היא עדיין צרכנית קטנה יחסית של קפה שחור לסוגיו: "בבדיקות וסקרים שנערכו התברר לנו כי הציבור בישראל צמא לקפה טורקי באיכות גבוהה- קפה טורקי גורמה. לכן, החליטה קפה לנדוור להשיק סדרה של קפה איכותי כזה".
בישראל צורכים כשתיים וחצי כוסות קפה שחור ליום
למרות שבעולם המערבי, הביקוש לקפה אמיתי ואיכותי הולך וגובר, מתברר כי צריכת הקפה השחור הטרי בישראל, איננה מן הגבוהות בעולם. לפי הסטטיסטיקה שותה כל ישראלי בממוצע כשתיים וחצי כוסות קפה שחור ביום, לעומת צריכה של ארבע כוסות קפה נמס ביום בממוצע. שלי פדרמן מוסיף ואומר: "הקפה השחור הוא הקפה האמיתי - הטבעי. כפי שאנשים מעדיפים לשתות תה טבעי (את עלי התה) ולא תה נמס אבקתי או מגורען - אני בטוח כי הצרכן הישראלי מחפש את המוצר האיכותי והטבעי ביותר.
השקת דרך הקפה שיהיה קפה גורמה התאפשרה לאחר שנתיים של פיתוח ושידרוג טכנולוגי עמוק במפעל. עם השקתו, אנו מבקשים להציג את הקפה ולהטמיע את הדרך להכנת ושתיית הקפה בצורה הנכונה - כך שההנאה תהיה מושלמת".
קהלים חדשים
עם ההשקה של קו המוצרים החדש של "קפה לנדוור", מבקשת החברה להרחיב באופן משמעותי את קהלי היעד הצורכים קפה משובח. לדברי שלי פדרמן, בישראל ישנם כיום צרכנים פוטנציאליים שיעדיפו קפה גורמה על פני תחליף. פדרמן, הביא כדוגמא את פלח השוק של קהל הצרכנים הצעיר, אשר שיעור החדירה של אבקות קפה בפלח שוק זה גבוה במיוחד "אלו צרכנים מתוחכמים וחדשנים, המבקשים איכות - והסדרה החדשה - עשויה לעורר אצלם עניין רב" - הוא אומר.
צריכת הקפה השחור בעולם המערבי רחבה ביותר ומגוונת ובעיקרה מבוססת על קפה פילטר, טורקי ואספרסו. המדינות המובילות בצריכת הקפה הן: פינלנד - עם צריכה של 12.9 ק"ג לנפש בשנה; לאחר מכן שוויץ - עם צריכה של 12.1 ק"ג לנפש בשנה ודנמרק - עם צריכה של 10.6 ק"ג לנפש בשנה. לשם השוואה - בישראל צורכים 2.24 ק"ג לנפש בשנה.
למרות שהקפה השחור נחשב לאיכותי ביותר - אין מחירו בארץ גבוה מזה של הקפה הנמס. זאת להבדיל מהקיים בעולם, שם מחירי הקפה השחור יקרים יותר.
"אנחנו מתכוונים להגיע לקהלים נוספים באמצעות מוצרים חדשים ואנו נחושים להגדיל את חלקנו בפלח השוק של הקפה הטורקי", אמר שלי פדרמן, הבעלים של יצרנית הקפה "לנדוור" בהשקת סדרת הקפה החדשה "דרך הקפה".
החלטת קפה לנדוור להעמיק את פעילותה בתחום הקפה האיכותי באה, בין השאר, בשל הקיפאון בתחום הקפה השחור בשנים האחרונות בהשוואה לתחום הקפה הנמס. כידוע, למעלה מ- 75% מצריכת הקפה הטורקי בישראל מסופקת על-ידי יצרן אחד הנהנה ממעמד של מונופול, דבר שהביא לכך שההשקעה בפיתוח של מוצרים חדשים בתחום זה הייתה בשנים האחרונות מוגבלת. לדברי שלי פדרמן, "קפה לנדוור, עוסקת בתחום אחד בלבד - קפה שחור - (טורקי פילטר ואספרסו) ולפיכך אנו רואים את עצמנו כמובילים ומתמחים בתחום אחד".
ההשקה של מוצרי "דרך הקפה" נעשית תוך שימת לב לכל פרט: משלב הבחירה בפולי הקפה ועד לייצורו. קפה לנדוור השקיעה משאבים גדולים באיתור של זני פולי קפה איכותיים במדינות דרום אמריקה,אפריקה והמזרח הרחוק תוך הקפדה על איכות הפולים. בתהליך הייצור בארץ מושם דגש על תהליכי ייצור מבוקרים ומפוקחים היטב ועד להפצה ולשיווק לצרכן הסופי.
"אנו כמקצועניים מאמינים בפילוסופיה שלנו שהתמחות איננה רק במוצר עצמו, עלינו להקדיש מאמצים משמעותיים לחינוך ולהדרכה כל הדרך - מן הפול ועד לכוס." - אומר פדרמן. הוא מגלה כי יחד עם השקת הקפה החדש, מציעה החברה גם שורה של אביזרים להכנת הקפה השחור כדי שההנאה תהיה מושלמת, כגון: מטחנה מיוחדת לפולי קפה שחור, מיכל אטום לחלוטין עם סגירת ואקום לשמירת הקפה, כפית מידה להכנת קפה ועוד".
ההשקה של סידרת מוצרי הקפה החדשים של קפה לנוודר נועדה להשביח את הקטגוריה כולה ולהעניק לקפה את מעמדו ה"אמיתי" כמוצר איכותי.
כידוע, הקפה הוא אחד הקומודיטיס בעלי הביקושים הגבוהים בעולם והשקת קו המוצרים החדש, תואמת את המגמה הגלובאלית של פיתוח שוק הקפה. לצורך ההשקה של הסדרה החדשה הושקע בקפה לנדוור מאמץ רב לבצע מהפכה תדמיתית של ממש הכוללת יצירת לוגו חדש ללנדוור ומיתוג הסדרה החדשה בשם "דרך הקפה" הכוללת לוגו ועיצוב אריזה חדש. זאת בנוסף לשיתופי פעולה עם גורמים מובילים בתחום הקפה, כמו: בר מאסטר,שהינו אקדמיה לקפה של תדמור, מהלך שנועד לסייע בחינוך והטמעה של הרגלי צריכה איכותיים של הקפה.
על קפה לנדוור ומשפחת פדרמן
קפה לנדוור הוא היצרן הראשון בישראל בתחום הקפה הקלוי. החברה נוסדה בשנת 1919 בגרמניה על-ידי משפחה, שעסקה בתחום זה במשך עשרות בשנים. את פעילותה בישראל, החלה החברה בשנת 1933 ומאז ועד היום היא נחשבת כיצרן של קפה שחור איכותי.
משפחת פדרמן, בעלת השליטה בחברה, היא אחת מן המשפחות הותיקות העוסקות בתחום היצור והסחר של קפה בישראל. בין השאר, הייתה משפחת פדרמן בעלת השליטה בתאגיד הקפה והמזון "עלית" בשנים 1985-1993.
עוד קודם לכן היו בני המשפחה שותפים לעסקי הקפה הבינלאומיים של תאגיד הקומודיטיס העולמי "מאן".
מוצרי "קפה לנדוור" משווקים בנקודות המכירה בשוק הקמעונאי והמוסדי ברחבי הארץ באמצעות מערך שיווק ומכירות עצמאי.
החברה מייצגת ומשווקת בישראל גם את מוצרי חברת הקפה הבינלאומית "רומבוטס" באמצעות חברת "רומבוטס (ישראל) בע"מ", המתמחה בהפצה של אספרסו וטורקי לשוק המוסדי .
מחירי הקפה המומלצים לצרכן:
קפה טורקי 100 גר' - 4.99 ש"ח
קפה טורקי 200 גר' - 9.50 ש"ח
פולי קפה טורקי - 250 גר' - 13.70 ש"ח
פולי קפה אספרסו - 250 גר' - 19.99 ש"ח

תאריך:  17/02/2004   |   עודכן:  17/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il