GNC בתנופת שיווק מחודשת
פותחת חנות נוספת במרכז שוסטר ברמת אביב ג', וממתגת מחדש את 14 החנויות הקיימות.
עד סוף השנה תפעיל הרשת 16 חנויות GNC לצד 16 נקודות מכירה ברשת ניו-פארם.
תמי גלילי מנכ"ל GNC ישראל: "התנופה השיווקית המחודשת של GNC בישראל, תממש את פוטנציאל ההתרחבות של החברה בארץ, כך שיתאם את הצלחת הרשת בארה"ב ובעולם". נתח השוק של GNC בארה"ב עומד על 17%, במחזור שנתי של כ - 2 מיליארד דולר.
GNC בתנופת שיווקת מחודשת: השבוע פותחת רשת GNC חנות נוספת במרכז שוסטר ברמת אביב ג', ועד סוף השנה תפעיל GNC 16 חנויות יעודיות, לצד 16 נקודות מכירה ברשת ניו-פארם שהחלו לפעול בימים אלה.
במסגרת המהלכים השיווקיים המחודשים, ממתגת GNC את כל חנויות הרשת בישראל, על-פי הקו העיצובי הבינלאומי של הרשת. בחנויות המתמחות בויטמינים, תוספי תזונה ומוצרי בריאות, ישווקו כ- 300 מוצרים שונים הכוללים: מולטי ויטמינים, פורמולות אנטי אוקסידנטיות, ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, צמחי מרפא, מוצרי ספורט ומוצרי דיאטה. כן ישווקו בחנויות ויטמינים ותוספי תזונה של יצרנים מקומיים.
בימים אלה החלה GNC להפעיל נקודות מכירה בסניפי רשת ניו-פארם. במסגרת ההסכם, עד סוף שנת 2004 ישווקו וויטמינים ומוצרי בריאות מתוצרת GNC ב-16 חנויות רשת ניו-פארם, כאשר בשלב הראשון כפיילוט ישווקו מוצרי GNC בחנויות רשת ניו-פארם בראשון לציון, בת ים וקניון סביונים ביהוד. כמו כן יוצבו נטורופתים ודיאטנים בכל מחלקות הטבע בחנויות רשת ניו-פארם, אשר יעניקו ללקוחות ייעוץ אודות כלל המוצרים במחלקה בנושא תוספי תזונה: וויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא,מוצרי ספורט ודיאטה.
היקף העסקה עם רשת ניו פארם נאמד בכ - 2.5 מיליון שקלים.
GNC הינה הרשת הגדולה בעולם לויטמינים ותוספי תזונה. בארה"ב משווקת הרשת כ-1,000 ויטמינים ותוספי מזון. לרשת מעל 5,500 חנויות ברחבי העולם המתמחות בויטמינים, תוספי תזונה ומוצרי בריאות. מוצרי GNC הנחשבים למתקדמים בעולם בענף הויטמינים ותוספי התזונה, מותאמים לקהלי יעד שונים - נשים, גברים, ילדים, נוער, מבוגרים וספורטאים.