X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וריטאס
▪  ▪  ▪

חברת gedas, קבוצת פולקסואגן, מבטיחה הרכבת רכב "בדיוק בזמן" באמצעות ניהול ביצועי היישומים של וריטאס.
יישומי SAP R/3 פועלים עד פי שלושה יותר מהר בזמני שיא פעילות;
יישומים פועלים 92% יותר מהר - במקום חמישה איש העובדים שבוע שלם על תוכנית אחת, די היום בשני אנשים למשך יום אחד.
חברת התוכנה הבינלאומית וריטאס (VERITAS), הספקית המובילה של תוכנות אחסון, הודיעה ש-gedas Mexico, חטיבה בקבוצת gedas שבסיסה בברלין, הספקית העולמית של שירותי מידע לפולקסואגן, האיצה פי שלוש את ביצועי היישומים וזרזה ב-92% את זמן הפעולה של היישומים בעקבות הפעלה של התוכנה לניהול ביצועי היישומיםVERITAS i3™ במערכת SAP R/3 החדישה והמורכבת של החברה.
יצרנית הרכב העולמית פולקסואגן הטילה על gedas Mexico את המשימה ליצור יישום פעיל תמיד, לפי בקשה, לניהול שרשראות האספקה ולתכנון משאבי החברה (ERP) עבור מפעל ההרכבה המתרחב של פולקסואגן בפואבלה, מכסיקו. בתגובה, gedas פיתחה יישום SAP R/3 בעל יכולת גבוהה להתאמה אישית, המקושר למסדי הנתונים של אורקל, כדי לטפל בתהליכים עסקיים קריטיים, בייצור סביב השעון, בלוגיסטיקה, בחיוב ובניהול המחסנים של פולקסואגן.
בעוד מפעל פולקסואגן מגדיל את הייצור שלו, gedas ידעה שעליה להבטיח את האופטימיזציה של יישומי ה-SAP R/3 כך שיעמדו בדרישות של חוזי השירות המבטיחים זמן פעולה של 99.98% וביצוע עסקאות תוך פחות משניה - גם בזמני שיא פעילות כגון חלונות קריטיים של תכנון ייצור ונעילת חשבונות חודשיים ושנתיים.
"וריטאס מספקת לנו מכלול מוצרים מושלם העונה על הצרכים שלנו. כיום אנחנו עובדים בדרך מניעתית יותר מאשר תגובתית בהתייחס לצרכים הגדלים והדינאמיים של הסביבה שלנו", אומר אלחנדרו קאווזוס, מנהל תכנון מערכות ב-gedas Mexico. "בעזרת כלי ניהול ביצועי היישומים של וריטאס, אני יודע היום שאנחנו מוכנים לטפל בכל צמיחה עתידית".
פולקסואגן מייצרת כ-40 דגמי רכב בעולם כולו, נוסף על התמיכה שהיא מעניקה לבקשות מיוחדות של לקוחות ולמענה שהיא נותנת לביקוש המשתנה לדגמים מסוימים. הדבר הופך את תכנון הייצור לעניין מורכב ביותר, במיוחד אם ידוע שהרכבה של מכונית אחת דורשת כ- 5000 רכיבים שרבים מהם מגיעים למפעל ההרכבה 'בדיוק בזמן'. הפתרון של וריטאס מסוגל לעקוב אחר יישומי ה- SAP R/3 של פולקסואגן ואחר מסדי הנתונים של אורקל הקשורים בהם.
לפני הפריסה של יישום VERITAS i3, gedas יכלה רק להפיק את רשימת 40 העסקאות היותר יקרות ועתירות המשאבים של התהליך. "רשימת ה-40 לא אמרה לנו למה ומתי בעיות מתעוררות. נהגנו לשלוח את המידע לצוותי התחזוקה שלנו אבל הם לא יכלו לעשות בו שימוש רב", מסביר קאווזוס. "היום, לא רק שאנחנו מסוגלים להציג היסטוריה גראפית של מה שנעשה ומתי נעשה, אנחנו אפילו רואים את הקורלציה בין העסקה, המשתמש והוראת ה- SQL - המציגה לעינינו את שורש הבעיה כך שביכולתנו לתקן אותה במהירות".
"כחלק מן האסטרטגיה למחשוב לפי דרישה, וריטאס מחויבת לעזור ללקוחות לעשות אופטימיזציה של ביצועי היישומים שלהם במטרה להפחית עלויות ולהגדיל את הפריון", אומר רוברט מאנס, מנהל בכיר לשיווק מוצרים בוריטאס. "יישומים תאגידיים מורכבים כגון SAP R/3 עשויים ליהנות מן הקורלציה מקצה לקצה של סוגיות הביצוע, כפי שמעידות התוצאות שהושגו על-ידי gedas Mexico".
אודות gedas
חברת gedas מפתחת, מיישמת ומתפעלת פתרונות IT אישיים המשמשים ליצירת ערך מוסף פוטנציאלי עבור לקוחותיה. הסדרה הייחודית של פתרונות השירות המלא של gedas והמומחיות הרבה שלה בתחום התהליכים העסקיים אפשרו לחברה להגיע לעמדה מובילה בענפי הרכב והייצור ובענף התהליכים הלוגיסטיים. לקבוצת gedas היסטוריה של הצלחה בשוק טכנולוגיות המידע לאורך 20 השנים האחרונות והחברה פועלת היום מ-50 אתרים הפרוסים על-פני 13 מדינות. עם כ"א של 5,000 איש, gedas הגיעה בשנת 2002 להכנסות בסך עולמי של כ-725 מיליון דולר - 80% מהן נבעו מן המרכזים העולמיים הגדולים לייצור רכב. www.gedasusa.com
אודות וריטאס
חברת התוכנה וריטאס מדורגת בין עשר חברות התוכנה המובילות בעולם, עם הכנסות של 1.77 מיליארד דולר בשנת 2003. וריטאס היא היצרנית הגדולה בעולם של תוכנות אחסון המספקות תוכנות הגנה לנתונים, ניהול אחסון, זמינות גבוהה והתאוששות מאסונות ל- 99 אחוזים מחברות Fortune 500. הנהלת וריטאס יושבת במאונטיין ויו, קליפורניה. www.veritas.com
וריטאס פועלת בישראל באמצעות מפיצים משנת 1993. לפני כשנתיים הקימה חברה בישראל, בכוונה להעמיק ולהרחיב את פעילותה, כאשר בראשה מכהן כמנהל וריטאס ישראל - דניאל דניאל. בשנת 2002 העמיקה וריטאס את הקשר העסקי שלה בישראל עם רכישת חברת פריסייס.

תאריך:  18/02/2004   |   עודכן:  18/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il