לראשונה בישראל: רשת TNT יוצאת בקמפיין אינטרנט לבחירת דוגמן לאביב -קיץ 2004
שווי הקמפיין 30 אלף דולר!!!
רשת TNT יוצאת בקמפיין ייחודי לקהל היעד: לראשונה בישראל מסע פרסום באינטרנט במטרה למצוא דוגמן/ית (מעל גיל 18) שיופיעו לצד כוכבי הקמפיין ליהי אלון ועומר ברנע.
הקמפיין יעלה השבוע באמצעות אתר נענע המיועד לצעירים ולצעירות ומציע מגוון רחב של מדורים לצעירים הן בתחום הבידור התרבות והפנאי והן בתחום המוסיקה, האופנה והלייף סטייל.
במסגרת הקמפיין שיחל ב-19/2/03 יוכל כל מי שמעוניין לדגמן להציג תמונה שלו באתר עם הפרטים האישיים ולהיכנס לתחרות.
לאחר שבוע יערך שיפוט על ידי קהל הגולשים וכן צוות ההנהלה של TNT ובתאריך 1/3/04 יכריזו על הזוכה שידגמנו בקטלוג לצד ליהי אלון ועומר ברנע בקולקציית אביב - קיץ 2004.
מיכה הוניגמן מבעלי רשת TNT מסר כי: "מבדיקות שוק שערכה הרשת עלה כי אתרי האינטרנט בכלל ואתר נענע בפרט נחשבים כיום לאמצעי מדיה בין המובילים בתחום התקשורת, דרכם ניתן לבחור חשיפה ממוקדת ופנייה לקהל יעד ספציפי".
עוד מוסיף הוניגמן: "הקמפיין החדש שנערך לראשונה בישראל דרך האינטרנט מעניק ערך מוסף לצעירים שלא חשבו עד כה על עולם הדוגמנות ויוכלו לנסות את מזלם דרך האתר איתו הם מזדהים".
במסגרת הקמפיין יערכו פרסומים באתר למשך חודש ימים הן בעמוד הראשי של אתר נענע והן במדורים הצעירים כמו כן יערך סיקור חדשותי מדי יום של המועמדים ולאחר מכן פרסום תמונת הזוכה עם צילומים ראשוניים מתוך הקטלוג.