קוטג' טרה 3% בטעם של 5% נבחר לייצג את ישראל בתחרות היוקרתית "סיאל הזהב" בה משתתפים מוצרים מצטיינים
מכ-30 מדינות
תחרות סיאל הזהב נערכת מידי שנתיים בפאריס, במסגרת תערוכת המזון סיאל, שהינה השנייה בגודלה בעולם.
קוטג' טרה 3% בטעם של 5% נבחר לייצג את ישראל בתחרות היוקרתית על ידי מערכת "על השולחן" והתבסס על נתוני נילסן ישראל, מהם עלה כי מדובר בפיתוח חדשני עם הצלחה מסחרית מוכחת.
קוטג' טרה 3% בטעם של 5% נבחר לייצג את ישראל בתחרות היוקרתית סיאל הזהב, המתקיימת מדי שנתיים בפאריס, במסגרת תערוכת המזון "סיאל" שהינה השנייה בגודלה בעולם, לאחר תערוכת המזון "אנוגה". קוטג' טרה 3% בטעם של 5% נבחר לייצג את ישראל כמוצר יחיד בקטגוריית מוצרי חלב, גלידות וביצים.
בתחרות משתתפים מוצרים חדשניים המצטיינים בתחומם מכ-30 מדינות. שלב השיפוט ובחירת הזוכים ייערך בחודש מאי בפאריס, כאשר לזוכים מכל העולם תינתן אפשרות להציג המוצר המנצח בשדרת הזוכים היוקרתית, במסגרת התערוכה שתפתח בחודש אוקטובר בפריס.
אלחנן הכהן, מנכ"ל טרה: "בפיתוח קוטג' הושקע מאמץ אדיר על-ידי מחלקת המו"פ בראשה עומדת הגברת חיה סרנגה, הנחשבת לטכנולוגית ברמה גבוהה במיוחד. היכולות של גברת סרנגה חברו ליכולות הטכנולוגיות הגבוהות של המחלבה ויצרו מוצר ייחודי ומנצח. ההצלחה המסחררת של קוטג' טרה משקפת את הצלחת המוצר ובחירתו של הצרכן הישראלי. להצלחה זו חברו מאמצי השיווק וההפצה של כל עובדי החברה מחד ובחירתו של הצרכן מאידך.
על-פי תוכנית העבודה שלנו הצבנו מטרה להגיע לנתח שוק של כ-20 אחוזים עד למחצית השנייה של 2004 אבל ההצלחה המסחררת של המוצר הקדימה את המועדים בצורה משמעותית. כמו כן, רמת השירות ללקוח הוא ערך עליון שמחלבת טרה חרטה על דגלה. מחלבת טרה משקיעה מאמץ רב כדי לספק ללקוחותיה מוצרים באיכות גבוהה המתאימים לטעם הישראלי".
דני פלד סמנכ"ל השיווק: "לכבוד הוא למחלבת טרה להיבחר כנציגה ישראלית בתחרות כה חשובה ויוקרתית. הבחירה משקפת את ההצלחה של קוטג' טרה 3% בטעם של 5% ומעניקה גושפנקא נוספת להצלחה הגדולה ולביסוס מעמדנו בקטגוריית הקוטג'".
קוטג' טרה 3% בטעם של 5% נבחר לייצג את ישראל בתחרות היוקרתית על ידי מערכת "על השולחן", והתבסס על נתוני נילסן ישראל, מהם עלה כי מדובר בפיתוח חדשני עם הצלחה מסחרית מוכחת.
מנתוני דו"ח נילסן ינואר 2004 עולה כי קוטג' טרה זינק והגיע לנתח שוק של 19% (עלייה מ-15.8% בחודש דצמבר 2003). זאת לעומת שטראוס שירדה ל-10.2% (לעומת 12.4% נתח שוק בדצמבר 2003) ותנובה עם נתח של 70.3% (לעומת 71.1% נתח שוק בדצמבר 2003).
עוד עולה מנתוני דו"ח נילסן כי במהלך ששת החודשים האחרונים הגדילה טרה את אחיזתה בקטגוריית הקוטג' בכ-100% (מ-10.2% באוגוסט 2003) לעומת שטראוס שירדה בכ 25% אחוזים מנתח שוק של 13.4% ותנובה שירדה בכ-7% אחוזים מ-75.5% באוגוסט 2003 ל - 70.3% בינואר 2003.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ - 600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-125 מליון דולר.