X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית טבע ש.מ.
▪  ▪  ▪

חברת "בית טבע ש.מ" (שותפות של משפחת שסטוביץ ומשפחת שפירא) משיקה לראשונה בישראל מותג עצמי חדש פרי פיתוח של שלוש שנים - סדרת חטיפי הבריאות FREE.
סדרת חטיפי הבריאות FREE כוללת שמונה חטיפים של תערובות שומשום, חמניות בוטנים וסויה ללא סוכר או עם דבש טבעי - חטיפים הנמסים בפה המשלבים חוויית טעם עם בריאות.
ניב הראל, מנהל השיווק בחברת "בית טבע ש.מ": "בפיתוח סדרת המוצרים של המותג FREE היחידים במינם בעולם הושקעו כ-2.5 מיליון שקל".
חברת "בית טבע ש.מ (שותפות בין משפחת שסטוביץ ומשפחת שפירא) המייצגת מספר מותגים בינלאומיים מובילים בישראל ובעולם בתחום הטבע והבריאות כמו, אלפרו, ויטמיני קאל (KAL), פומפדור, לרו ועוד.
משיקה לראשונה בישראל מותג עצמי, פרי פיתוח משותף של שלוש שנים עם חברת "טבעית מוצרים מן הטבע" - סדרת חטיפי הבריאות FREE.
סדרת חטיפי הבריאות FREE מהווה מהפכה בכך שלראשונה בישראל ובעולם הופכים מוצרים "שוברי שיניים" מלאים בסוכר לחטיפים הנמסים בפה ומשלבים את חוויית הטעם עם הבריאות.
הסדרה כוללת שמונה חטיפים (מתוכם 5 סוגי חטיפים ללא סוכר ו-3 סוגי חטיפים עם דבש) המכילים תערובות של שומשום, חמניות, בוטנים וסויה.
הסוד בתערובת ייחודית זו של המרכיבים שהם מאפשרים לחטיפים להיות פריכים בצורה יוצאת דופן ולא "לשבור שיניים".
מר ניב הראל, מנהל השיווק מציין, שבפיתוח סדרת המוצרים של המותג FREE הושקעו כ-2.5 מיליון שקל בשיתוף עם חברת "טבעית מוצרים מן הטבע" וצופים להגיע לפלח שוק של כ-20% עד סוף 2004, כששוק חטיפי הבריאות למבוגרים בישראל מגלגל כ-50 מיליון שקל בשנה (עם קצב גידול שנתי של 20% בין 2002 ל-2003).
החברה תשקיע במהלך 2004 עוד כמיליון שקל בפרסום, קידום מכירות ושיתופי פעולה עם גורמים מקצועיים כמו דיאטנים ורופאים ולהטמיע את המותג כמותג מזון בריאות מוביל בישראל ולחדור לשווקים בעולם.
היתרונות של מותג FREE בתחום חטיפי הבריאות:
ללא סוכר.
ללא גלוטן.
ללא צבעי מאכל.
ללא חומרים משמרים.
ללא כולסטרול.
ללא התערבות גנטית.
מכיל סיבים תזוניתיים, סידן, חומצות שומן לא רוויות המסייעות ליצור כולסטרול טוב בגוף.
אריזות ייחודיות השומרות על טריות לאחר פתיחה.
מומלץ לאכול את חטיפי FREE כתחליף לארוחת ביניים או כקינוח.
קהל היעד הוא הורים, קרייריסטיים ובעלי מודעות לאורח חיים בריא וצרכנים שלא צורכים סוכר.
החטיף מכיל בין 80-120 קלוריות למנה (4 חטיפים).
כשרות - בד"צ בית יוסף.
משווק בבתי טבע, פארמים, חנויות פרטיות ורשתות שיווק.
מיקום במדף ליד קטגוריית חטיפי הדגנים ובמחלקת "ללא סוכר".
מחיר לצרכן - 9.90 שקל.

תאריך:  24/02/2004   |   עודכן:  24/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il