קמפיין חדש למועדון הלקוחות CLUB 365 של רשת "המשביר החדש לצרכן" בכיכובה של ג. יפית - תקציב הקמפיין כ - 500,000 אלף שקל. קמפיין חדש למועדון הלקוחות CLUB 365 של רשת "המשביר החדש לצרכן" בכיכובה של ג. יפית. קמפיין זה הנו אחד מסדרת הקמפינים אותם מובילה ג. יפיץ עבור מועדון club 365 מועדון הלקוחות של "המשביר החדש לצרכן".
קונספט הקמפיין מדבר על מבצעים בלעדיים לחברי המועדון ובניהם מבצע 1+1 על הבישום, 30% הנחה על מבחר התחפושות לחג הפורים ועוד.
תקציב הקמפיין כ - 500,000 אלף שקל.