נייקי ישראל בקמפיין לקולקציית הנשים החדשה לאביב-קיץ 2004, בהשקעה של כ-מיליון ש"ח
הקטלוג, לנשים בלבד, בתפוצה של כ-חצי מיליון עותקים, יצורף למגזיני הנשים המובילים ויופץ בדיוור ישיר לנשים.
הקטלוג מציג את טיפוסי הנשים השונות של נייקי דרך ספורטאיות שונות.
נייקי ישראל, חברת הספורט המובילה בעולם, יוצאת בקמפיין נשים חדש המציג את קולקציית הנשים החדשה של החברה לאביב-קיץ 2004.
הקמפיין, בהשקעה של כמיליון ₪ כולל קטלוג נשים מהודר (הנעלה, ביגוד, אביזרים) בעיתונות הנשים המובילה שיצורף בכחצי מיליון עותקים במגזיני הנשים המובילים כגון: לאשה, את, מנטה וקוסמופוליטאן ובמקביל יופצו בדיוור ישיר.
קטלוג נשים לאביב-קיץ 2004 של נייקי מציג מגוון עצום חדשני ומרהיב המתאים לכל סוגי הספורט, החל מאירובי, ריצה ואמנות הלחימה. הכוכבות בקטלוג הן ספורטאיות של נייקי המציגות את השקפת עולמן ואורח חיים שבו הספורט מהווה חלק מרכזי.
אודות נייקי ישראל
נייקי ישראל נוסדה בשנת 2001 והיא נציגת נייקי העולמית בישראל. בחברה מועסקים כ-30 עובדים ישראלים בארץ ובנוסף עובדים במטה החברה בהולנד. לחברת נייקי ישראל 6 חנויות מותג בארץ ו-22 חנויות בקונספט של חנות בתוך חנות. בנוסף משווקת החברה את מוצריה לכ-200 חנויות שהינן משווקות מורשות של נייקי. בישראל נייקי הינו מותג הספורט הבינלאומי היחידי הפועל שלא באמצעות זכיין\יבואן.
רקע נייקי העולמית
חברת נייקי העולמית נוסדה בשנת 1972 והינה חברת הספורט הגדולה בעולם לייצור ושיווק מוצרי ספורט - נעלי ספורט, ביגוד ספורט וציוד. נייקי מובילה ומשקיעה בטכנולוגיה מהמתקדמת בעולם. סך מכירות נייקי העולמית נאמדות בכ-11 מיליארד דולר.