לראשונה בישראל-מהדורה מיוחדת ומוגבלת של בקבוקי קוקה-קולה, חצי ליטר בעלי תווית מיוחדת המעוצבת שונה מהרגיל. כמו תמיד, גם הפעם קוקה-קולה מובילה לעולם יצירתי ועשיר בריגושים.
בקבוקי קוקה-קולה 500 מ"ל בסדרה מיוחדת המובלת על-ידי 6 עיצובים, המחברת את עולם המוזיקה לטעם החים.
המהלך החדש נועד לחזק את הערכים המובילים של המותג קוקה-קולה: צעיר, חדשני ומרגש, מול קהל יעד של בני נוער וצעירים.
אורלי קליין-דגן מנהלת שיווק קוקה-קולה: "הפעם המדיום הוא המסר! אריזת חצי הליטר בעיצוב מרהיב וחדשני, יוצרת מפגש מרגש של הצרכן עם חווית המותג. אין ספק כי מהלך זה מעניק ערך מוסף לחווית השתיה האולטימטיבית של קוקה-קולה".
המהלך החדש יושק ב-11.5. ב-20.5 יעלה קמפיין הטלוויזיה שישודר ערוץ 2, 10, 24 ובקולנוע. במקביל יעלו שלטי חוצות בפריסה ארצית. עלות הקמפיין: 2 מיליון ש"ח.