X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נס טכנולוגיות
▪  ▪  ▪

משלחת של בכירים מתחום הבריאות מצ'כיה ביקרה בנס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות הציגה למשלחת פרויקטים מובילים בתחום הבריאות והרפואה.
משלחת של בכירים מתחום הבריאות מצ'כיה ביקרה בנס טכנולוגיות בשבוע האחרון. המשלחת שמנתה כ-30 איש הגיעה לישראל כאורחת של מכון היצוא ושגרירות ישראל בצ'כיה. על חברי המשלחת נמנה Schlanger Jiri, נשיא איגוד שירותי הבריאות והשירותים הסוציאליים של צ'כיה.
המשלחת הוזמנה לביקור בנס הן לאור העובדה שאחד ממגזרי ההתמחות העיקריים של נס טכנולוגיות הוא בפתרונות מחשוב למגזר הבריאות והרפואה. הפעילות במגזר זה באה לידי ביטוי הן בפיתוחים של מוצרים ייעודיים לארגוני בריאות והן על-ידי מתן שירותי מחשוב כוללים.
בנוסף, לנס טכנולוגיות נוכחות מקומית באמצעות נס צ'כיה, זאת במסגרת הפריסה הבינ"ל של החברה.
הביקור בחברת נס טכנולוגיות נמשך כיומיים ובמהלכו הוצגו למשלחת מספר פרויקטים מובילים של נס, דוגמת מערכת ניהול לשירותי חירום (EMS-Emergency Management System) - מערכת שליטה ובקרה לכוחות חירום שיושמה על-ידי נס במגן דוד אדום, מערכת ה-dbMotion - מערכת מידע רפואית ומערכת ה-Clinic Care - מערכת מידע כוללת לניהול תיק רפואי ממוחשב.
מערכת ה-EMS שפותחה על-ידי נס טכנולוגיות ונקראת AwareNess, הנה מערכת המספקת מענה לניהול מותאם של רשויות האבטחה והחירום, עבור כל סוג של אירוע ונחשבת למערכת מהמתקדמות בעולם. מערכת זו יושמה על ידי נס טכנולוגיות במגן דוד אדום בישראל שבתחילת השנה השלים את הפריסה הארצית של המערכת. כמו כן, זוכה המערכת להתעניינות של ארגוני חירום והצלה בחו"ל.
מערכת ה- dbMotion, שפותחה על-ידי חברת הבת של נס טכנולוגיות - נס ISI (כיום dbMotion Ltd.), שהינה מערכת מידע רפואית המיועדת לתכנון, הקמה, תפעול וניהול של אוטוסטראדת מידע רפואי מבוססת אינטרנט. הפלטפורמה מאפשרת איסוף בזמן אמת (on-line) של מידע רפואי ממקורות מידע שונים והעברת המידע ע"פ דרישה למשתמשים מורשים בתוך או מחוץ לארגון.
המערכת פותחה בליווי שירותי בריאות כללית ומותקנת היום בבתי החולים ובמחוזות של הכללית, שהנה קופת החולים הגדולה בארץ והשנייה בגודלה בעולם, ומשמשת מעל 8,000 משתמשים. המערכת מאפשרת לשירותי בריאות כללית מתן שירות רפואי אמין יותר טוב יותר ללקוחותיה. המערכת מאפשרת לצוות הרפואי, בכל מקום, לגשת למידע רפואי שלם ועדכני בזמן אמת, בנקודת הטיפול ובכך משפרת את יעילות ואיכות הטיפול הרפואי הניתן לחולה. המערכת עשויה אף להביא להצלת חיים במקרים מסוימים בהם זמינות ואמינות המידע בזמן אמת היא קריטית. המערכת מיועדת לארגוני בריאות, כגון בתי חולים, קופות חולים, מרפאות וכדומה.
מערכת ה-Clinic Care, שפותחה על-ידי נס בשיתוף עם המרכז הרפואי שיבא,היא מערכת מידע, המאפשרת עבודה רפואית ממוחשבת, הכוללת את מרבית התהליכים הרפואיים, החל מביקור בחדר המיון, תהליכי אשפוז - מקבלה ועד לשחרור, דרך מערכת מיוחדת שפותחה לחדרי לידה וכלה בביקורי מטופלים במרפאות ובמכונים. תחנות העבודה הן ניידות וכוללות מחשבים נישאים (Lap-Top) איתם יכולים הרופאים להתנייד ולטפל בחולים בחדרים ובמחלקות השונות וכן מחשבי PC כתחנות עבודה נייחות.
בתמונה: מיכאל זינדרמן, נשיא קבוצת טלקום ומערכות בנס טכנולוגיות, Schlanger Jiri, נשיא איגוד שירותי הבריאות והשירותים הסוציאליים של צ'כיה וחברי המשלחת הצ'כית.
אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות היא החברה הגדולה בישראל לשירותי טכנולוגיית מידע (IT). החברה מתמחה בתחומי הפיתוח, הייעוץ , מיקור החוץ והאינטגרציה של פתרונות תוכנה. נס טכנולוגיות מעסיקה כיום כ-4,300 עובדים בארץ ובעולם ופועלת ב-14 מדינות: ישראל, בריטניה, שוויץ, הולנד, צ'כיה, סלובקיה, הודו, יפאן, תאילנד, מלזיה, סינגפור, גרמניה, קנדה וארצות הברית.
www.ness.com

תאריך:  12/05/2004   |   עודכן:  12/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il