X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הדועה מטעם פריגת
▪  ▪  ▪

פריגת מרחיבה את קטגוריית מיצי החמוציות ומשיקה Ocean Spray דיאט
פריגת החלה לשווק לראשונה בישראל את המותג Ocean Spray - המותג מס' 1 בעולם בתחום מיצי החמוציות, לפני כ-8 חודשים. מאז ההשקה תפס המותג כ- 8% מקטגוריית הנקטרים.
השקת Ocean Spray דיאט תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-600,000 שקל.
פריגת, מותג המשקאות המוביל בישראל, בעל הזיכיון לייצור ושיווק המיצים של Ocean Spray העולמי, מרחיבה את קטגוריית מיצי החמוציות ומשיקה לראשונה בישראל Ocean Spray דיאט. המוצר החדש בסדרה הינו נקטר חמוציות דיאט הממותק בסוכרלוז. נקטר החמוציות הדיאטתי אושר על-ידי האגודה לסוכרת ונושא תו אי"ל.
השקת Ocean Spray דיאט תלווה בקמפיין פרסום עיתונות בהשקעה של כ-600,000 שקל, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT.
פריגת השיקה לפני כשמונה חודשים את המותג Ocean Spray בישראל - נקטר המבוסס על פרי החמוציות (cranberries), שזכה להצלחה גדולה מעבר לרף הציפיות של החברה ותפס נתח שוק של כ- 8% מקטגוריית הנקטרים. במסגרת ההשקה שיווקה פריגת Ocean Spray ארבעה טעמים: חמוציות קלאסי, חמוציות עם דובדבנים, חמוציות עם תפוחים וחמוציות עם פטל. כעת, עם הרחבת הקטגוריה, היא תחל לשווק בארץ גם גירסה דיאטתית של טעם החמוציות.
אסף איווניר, מנהל מותג פריגת ו- Ocean Spray: "השקת Ocean Spray דיאט מהווה שלב נוסף בהרחבת הקטגוריה שזכתה לתגובות נהדרות מצד הצרכנים ומהווה הזדמנות להגיע לקהלים רחבים יותר עם מוצר דיאטטי העונה על צרכיהם. בשנים האחרונות מסתמנת מגמה של מעבר למשקאות ומיצים עם ערכים בריאותיים ואנו בפריגת זיהנו את המגמה והחלטנו לקחת בעלות על התחום, תוך השקת מגוון מוצרים חדשניים וייחודיים. Ocean Spray דיאט ממשיך את המגמה ומהווה ומסייע לנו להרחיב את אחיזתנו בשוק המשקאות והנקטרים".
פריגת קיבלה את זיכיון Ocean Spray מחברת Ocean Sprayהעולמית, שהינה החברה הרביעית בגודלה מבין יצרני המיצים בארה"ב, התופסת נתח שוק של 3% משוק המשקאות הקלים האמריקני ו-50% בקטגוריה של מיץ החמוציות. מחזור המכירות השנתי של Ocean Spray העולמית נאמד בכמיליארד וחצי דולר.
פריגת בחרה למצב את Ocean Spray כמותג life style המעניק תועלות של חיוניות, טעם וחוויית שתיה, תוך פנייה לקהל המודע לנושאי בריאות, המעוניין לצרוך מוצרים בעלי ערך בריאותי המסייעים לשמירת תפקודו האופטימלי של הגוף.
אושן ספריי הוא משקה המבוסס על פרי החמוציות. פרי החמוציות ידוע בסגולותיו הבריאותיות. הפרי עשיר ברכיבים צמחיים אקטיביים, אשר מסייעים בהאטת תהליכי ההזדקנות, ובשמירה על בריאות כלי הדם והלב, ואף הוכח מחקרית כי הוא מונע זיהומים בדרכי השתן. טעמו חמצמץ והמיץ המופק ממנו מכיל טנינים המקנים לו ארומה של יין אדום.

תאריך:  18/05/2004   |   עודכן:  18/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il