"פרסיל - כי רק מה שנקי מבפנים נקי מבחוץ" "הנקל סוד" עולה בקמפיין טלוויזיוני בהיקף של כ- 3.5 מיליון שקלים לאבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הניקיון".
"הנקל סוד" הכריזה על חודש יולי כ"חודש פרסיל" ומעלה במסגרתו קמפיין טלוויזיוני לאבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הניקיון", בהיקף של למעלה מ- 3.5 מליון שקלים. על הקמפיין, אשר יחל ב- 4 ביולי ויימשך עד סוף החודש, אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO", על המדיה אחראי משרד "קאראט מדיה 1".
הקמפיין יכלול סרטון פרסומת בערוצים 2, 10 ו- 24. את הקמפיין מלווה הסיסמא המוכרת והמזוהה עם המותג: "פרסיל - כי רק מה שנקי מבפנים נקי מבחוץ".
שרון סמרי, מנהלת שיווק דטרגנטים ב"הנקל סוד", מסבירה כי הקמפיין מבטא את קונספט הגלוקליזציה - שילוב בין הקונספט הבינלאומי של המותג פרסיל, המדגיש את המסר המדעי ואת עולם הסיבים, לבין התאמת הקמפיין לצרכן הישראלי: בניגוד לקמפיינים הקודמים של "פרסיל" בארץ, בהם נעשה שימוש במומחה/מדען גבר, בקמפיין זה נעשה שימוש במומחית אישה. המסר בפרסומת: אבקת הכביסה פרסיל החדשה מכילה מסירי כתמים (הכדוריות הירוקות) להסרת כתמים משופרת.
בסרטון הפרסומת נראית בחורה (השחקנית שירי הלר) הנרגשת לגלות כי ירדה במשקל ובבואה ללבוש מכנס לבן מגלה כתם על המכנס. מהמראה יוצאת אליה המומחית (השחקנית ענת הראל) המזמינה אותה להיכנס לעולם הסיבים של המכנס ולגלות כיצד כדוריות הניקיון הירוקות באבקת פרסיל פועלות כמסיר כתמים והכדוריות הכחולות מסירות את הכתם לחלוטין. והתוצאה - הניקיון היסודי והאיכותי של פרסיל.
סיסמת הקמפיין, "כי רק מה שנקי מבפנים נקי מבחוץ", תורמת למסר הפרסומי ומחזקת את הרעיון של הניקיון היסודי המתאפשר באמצעות אבקת הכביסה "פרסיל" החדשה.
הקמפיין הטלוויזיוני ילווה בפעילות קידום מכירות אינטנסיבית בנקודות המכירה ברשתות ובחנויות הפרטיות.
קרדיטים:
הפקה: חברת פוזיטיב ג'ינג'ר
מפיק: ראובן ברדך
במאי: רוני גרובר
שחקניות: שירי הלר וענת הראל
קופירייטר: נועם פתחי
ארט: איציק זוננשטיין