X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "מידע שיווקי"
▪  ▪  ▪

שי ענבר מונה למנהל המח' למחקר איכותני במכון מחקר "מידע שיווקי" (סי.איי.)
שימש בעבר כמנהל המחלקה למחקר איכותני במכון "אדמתי".
שי ענבר (42) מונה למנהל המחלקה למחקר איכותני במכון המחקר "מידע שיווקי" (סי.איי.) שבהנהלת נעם רז ומרב שפירא. ענבר שימש בשנים 1998-2001 כמנהל המחלקה למחקר איכותני במכון "אדמתי" למחקרי שוק והוא מחליף בתפקיד זה את אבישג רגר, ששימשה בתפקיד מאז הקמת המחלקה לפני כשנתיים ויוצאת ללימודי התואר השלישי.
שי ענבר סיים לאחרונה את לימודי התואר השלישי באוניברסיטה העברית בירושלים במכון לקומוניקציה ועיתונות. עבודת הגמר שלו עסקה בתחום הפסיכולוגיה החברתית, תוך התמקדות בנושא שינוי עמדות והתבססה על ניסיונו בהנחיית קבוצות במסגרות שונות. ענבר הוא בעל תואר שני בתקשורת ותואר ראשון בהיסטוריה ובארכיאולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. שימש בעבר כמנהל מחלקת מידע ומידע מעובד ב"יפעת" - המרכז למידע תקשורתי וכעוזר מחקר ב"מכון גוטמן" למחקר חברתי שימושי.
שי ענבר יהיה אחראי בתפקידו החדש לניהול המחלקה למחקר איכותני, שעוסקת בהנחיית קבוצות מיקוד וראיונות עומק, בבדיקת קונספטים פרסומיים ושיווקיים בטרם השקתם, בבחינת נכסיות מותג, בבדיקת מסעות פרסום, בעריכת מחקרי גישוש לקראת מחקר כמותי ובהטמעת מודלים חדשים בתחום המחקר האיכותני.
המחלקה למחקר איכותני ב"מידע שיווקי" הוקמה בשנת 2002 מתוך מטרה להשלים את סל השירותים בתחומי המחקר והייעוץ שמספק המכון ללקוחותיו ונוכח הקשר המתהדק בין המחקר הכמותי לאיכותני. לדברי מרב שפירא ונעם רז, מנכ"לים משותפים במכון המחקר "מידע שיווקי" (סי.איי.), התפיסה המנחה היא שמחקרים איכותניים יכולים לספק את התשתית למחקרים הכמותיים ע"י הצבעה על תפיסות, עמדות, הלכי רוח וכיווני חשיבה של הנשאלים, שעל בסיסם ניתן לבנות שאלון כמותי אפקטיבי.
לדבריהם, מחקרים איכותניים מסוגלים להצביע גם על מניעים סוציו-תרבותיים ומחסומים פסיכולוגיים שמניעים לפעולה או חוסמים אותה. בכך יכולים החוקרים לחדור "לראשו של הצרכן" או "הקונה" ולהבין את מניעיו ודפוסי הצריכה שלו. מידע כזה יעיל במיוחד בכל הקשור להערכה של פוטנציאל של מוצרים ושירותים. בנוסף, מאפשר המחקר האיכותני בדיקה מקיפה של מוצרים, שמות מוצרים, מסעות שיווק, קונספטים פרסומיים, אריזות וכו' בטרם יציאתם לשוק, כולל הצגה ויזואלית שלהם ובדיקת התאמתם לקהלי יעד נבחרים, לרבות בחינת חלופות שונות.
שפירא ורז הדגישו, כי המחקר האיכותני יוכל לספק אף מענה לצרכים שלא ניתן לספקם באמצעות המחקר הכמותי ובהם ראיונות עומק בקרב אוכלוסיות ממוקדות, כמו אוכלוסיית המנהלים הבכירים, שאינם נגישים לסקרים טלפוניים.
מכון המחקר "מידע שיווקי" (סי.איי.) הוא אחד מחמשת מכוני המחקר הגדולים בישראל. המכון נוסד ב-1991 על-ידי נעם רז ומרב שפירא ונמצא בבעלותם. במכון מועסקים כ-200 עובדים והוא מתמחה במתן פתרונות כוללים בתחומי המחקר והייעוץ השיווקיים למיגוון רחב של לקוחות. על לקוחות המכון נמנים ארגונים וחברות מהמובילות במשק ובהם: בנק לאומי, "סלקום", חברות הכבלים, מפעל הפיס, הום-סנטר, H&O ואחרים.

תאריך:  04/07/2004   |   עודכן:  04/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il