X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכוורות יד מרדכי
▪  ▪  ▪

גיורא בר דעה, יו"ר "מכוורת יד מרדכי-עלית" וניצן ישראלי, מנכ"ל "מכוורת יד מרדכי-עלית" הודיעו היום על כניסה לקטגוריה חדשה - קטגוריית הקונפיטורות
החברה ממשיכה את הפריצה לתחומים וקטגוריות חדשות תחת המותג "יד מרדכי" ונכנסת לקטגוריית הקונפיטורות
בעקבות הצלחת קטגוריית שמן הזית והתחזקות
תחום הדבש שהנם תוצאה של המיתוג מחדש.
גיורא בר דעה וניצן ישראלי הכריזו היום על כניסה לתחום הקונפיטורה בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל.
לדברי גיורא בר דעה: "יד מרדכי מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום חדש של קונפיטורות. זאת בהמשך לאסטרטגיה של החברה ליצירת מוצרים, היוצרים חוויה של קירבה בין האדם לטבע. המהלך הנוכחי הנו המשך טבעי לתהליך שבו התחלנו, עם הכניסה לתחום שמן הזית, בו המכירות עלו על התחזיות, והגיעו ללמעלה מ-5 מיליון שקל תוך 3 חודשים. תחום הקונפיטורות הוערך בשנת 2003 בכ-82 מיליון שקל, ואני מעריך כי עם כניסתנו לתחום, נתפוס נתח שוק של כ-25% תוך שלוש שנים".
בר דעה הוסיף, כי "המהלכים הללו מחזקים את התפיסה שמותג מטריה נכון כמו "יד מרדכי" מסוגל לכנס תחתיו מספר קטגוריות בעלות מאפיינים ומכנה משותף הולם, במקרה זה: "כשהטבע מחזיר אהבה".
ניצן ישראלי הוסיף: "הכניסה לתחום הקונפיטורות נובעת מזיהוי הצורך בקרב הצרכנים למוצרי מזון איכותיים. צורך זה נובע בשל המגמה ההולכת וגוברת של צרכנים בחיפוש אחר מוצרי מזון, המעניקים אנרגיה זמינה ומהירה, לצד אפס אחוזי שומן וטעם נפלא. מוצרי הקונפיטורה של יד מרדכי עונים בדיוק על צורך זה".
טלי נחושתן, מנהלת השיווק של יד מרדכי ציינה כי "החדירה לשוק הקונפיטורות, בטעמים ייחודיים וחדשניים כמו מנגו ואפרסק, תפוח עץ וקינמון, אננס וקוקוס, מהווה חדשנות בתחום. בנוסף, החדרת הקונספט של השימושים והאסטרטגיה של לימוד הצרכן כיצד להשתמש בקונפיטורה במגוון דרכים, יביאו ליצירת עניין מחודש בקטגוריה זו בקרב קהלי יעד שהשתמשו בתדירות נמוכה או כלל לא היוו קהל יעד בקטגוריה זו".
עוד ציינה נחושתן כי הצריכה לנפש של קונפיטורות בישראל הנה נמוכה: בעוד שבישראל היא עומדת על 350 גר' בשנה, בארה"ב היא עומדת על 772 גרם ובצרפת היא אף מגיעה ל-3,500 גר'. הנתונים הללו מצביעים על הפוטנציאל לגידול הטמון בשוק המקומי.
הכניסה לתחום החדש תלווה בפעילות שיווקית שתכלול קמפיין טלוויזיוני של מותג המטריה, פעילות בנקודות המכירה, הכולל עזרי נראות ודיול, שיתוף פעולה דרך מועדוני לקוחות ופעילויות קד"מ.
במסגרת הכניסה לתחום זה, יד מרדכי משיקים סדרה של קונפיטורות איכותיות ובעיות. הסדרה כוללת שבעה טעמים שונים, ביניהם שלושה טעמים ייחודיים:
· קונפיטורת מנגו ואפרסק
· קונפיטורת תפוח עץ עם קינמון
· קונפיטורת אננס עם קוקוס
טעמים אלו נוספים לקונפיטורת משמש, קונפיטורת תות, קונפיטורת אוכמניות וקונפיטורת דובדבן.
קונפיטורה הנה מעדן העשוי מפירות המבושלים עם סוכר, המכיל לפחות 45% פרי וכולל חתיכות פרי גדולות ומרקם עשיר, לעומת ריבה המכילה 35% פרי ועשויה ללא חתיכות פרי ובעלת מרקם קרוש.
לכל אריזה של קונפיטורת "יד מרדכי" מצורפת תווית שונה עם הצעת הגשה, כדי להגדיל את השימושים של הקונפיטורה: לא רק אכילה בכפית או מריחה על הלחם, אלא גם כתוספת לגלידה, טופים לעוגה או ליוגורטים, לבישולים שונים וכד'.
מחיר לצרכן אחיד לכל הסדרה: 12.95 שקל.

תאריך:  04/07/2004   |   עודכן:  04/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il