אופיר בר-אורין, מנכ"ל בזק זהב, מוסר כי מיזם The Ring, עולה לאוויר לאחר יישום פיילוט מוצלח עם בזק ועם כ - 14 ספקים מעולם התקשורת והרכש הכללי. יוסי יקר, מנהל אגף הרכש בבזק, מוסר כי עד כה הועבר ציוד תקשורת מתקדם בסך העולה על 80 מיליון ש"ח. על The Ring - זירת הסחר האלקטרוני: בזק זהב הכריזה באוקטובר 2000 על הקמת The Ring, זירת הסחר האלקטרוני הראשונה בישראל. הזירה היא פלטפורמה שנועדה לענות על צורכי הסחר הכוללים של עסקים ישראליים, המהווה one-stop-shop של שירותי סחר אלקטרוני. The Ring מתבססת על הפלטפורמות של חברת Ariba (NASDQ: ARBA), החברה המובילה בעולם בתחום פלטפורמות ה-B2B. להקמת הזירה ותפעולה גויס כוח-אדם מקצועי ומנוסה מתחומי ידע מגוונים. ההשקעה הכספית בזירה נאמדת בכ -25 מיליון דולר. אריה רימיני, סמנכ"ל סחר אלקטרוני בבזק זהב, מוסר כי The Ring מוכנה לעבודה מבחינת, הקמת מערך המחשוב, שירותי הסחר המוצעים וגיור המערכת. רימיני מוסיף: "The Ring הינה אחת מזירות הסחר המתקדמות בעולם מבחינת רמת האבטחה, הזמינות והאמינות שלה. לא התפשרנו במרכיבי המערכת, מתוך הראייה שחברות ישראליות מצפות לקבל את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, בסטנדרטים המחמירים ביותר. חשיבות מיוחדת ראינו בגיור המערכת המאפשר שימוש אינטואטיבי וידידותי, ומאיץ את תהליך היישום בארגון". The Ring- שלב הפיילוט: אופיר בר-אורין, מנכ"ל בזק זהב, מוסר כי מיזם The Ring עולה לאוויר לאחר יישום פיילוט מוצלח עם בזק, ו - 14 ספקים מעולם התקשורת והרכש הכללי. יוסי יקר, מנהל אגף הרכש בבזק, מוסר כי עד כה הועבר ציוד תקשורת מתקדם בסך העולה על 80 מיליון ש"ח. יקר מוסיף: "מערכת הסחר האלקטרוני הותאמה ע"י בזק זהב אל מערכות המחשוב ותהליכי העבודה בבזק. יישום המערכת הוביל להידוק וייעול הקשר עם ספקינו באמצעות העברת מסרים עסקיים בעלות נמוכה, באופן מאובטח המביא לחסכון ניכר בזמן ותקורות הן אצל הרוכשים והן אצל הספקים". בר-אורין מוסיף: "נפחי הסחר הגבוהים שהושגו בזמן קצר ועם מספר נמוך יחסית של ספקים, מעיד לא רק על רמתה הגבוהה של המערכת, אלא גם על נכונות השוק לאימוץ טכנולוגיות B2B מתקדמות. קיים כלל פשוט יחסית להצלחה בעיצוב ויישום מערכות B2B: כשיש לך מערכת העונה על צרכים לא מסופקים של הלקוחות, והממשק אינטואטיבי וידידותי - אי אפשר לטעות". מיזם- The Ring זירת הסחר האלקטרוני של בזק זהב הינה מקום מפגש אלקטרוני בין קניינים, ספקים, וגופים מתחומים תומכי סחר כגון: בנקאות ופיננסים, לוגיסטיקה, ביטוח ועוד. הזירה בנויה על תשתית של קטלוג מרכזי בסטנדרטים בינ"ל, ובעלת יכולות של סחר דינמי (מכרזים ישירים והפוכים, בקשות להצעות מחיר ועוד). הזירה מאפשרת ביצוע אוטומציה של שרשרת האספקה וכך מייעלת תהליכים הנמצאים מחוץ לארגון ובתוכו כגון תהליכי הרכש. שירותי הסחר האלקטרוני ניתנים במודל ASP (Application Service Provider), המבטל את הצורך ברכישת מערכות, ומאפשר מודל של שכירות, תחזוקה ושדרוג מערכות באמצעות תשלום תקופתי קבוע. על בזק זהב: בזק זהב מארחת, מעצבת ותומכת בפתרונות סחר אלקטרוני מובילים לעסקים. החברה הוקמה ב-1993, והינה שותפות בין בזק, מלם מערכות וAT&T. שנות פעילותה הרבות הופכות את בזק זהב לאחת החברות המנוסות בתחום פתרונות התקשורת ומאגרי המידע לעסקים. לחברה מעל 15,000 לקוחות ומשתמשים עסקיים הנהנים משירותים מתקדמים בארבעה תחומים: סחר אלקטרוני, שירותי קישוריות אינטרנט וmessaging, שירותי תוכן עסקיים, מוצרי מדף עסקיים מקצועיים. מבנה בעלות: בזק - %49 מלם מערכות - %46 %5 - AT&T בברכה, רן רהב דובר בזק זהב BZ27
|