X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

טרה יוצאת בפעילות קיץ למותג הנוער ג'ננה בהשקעה של כ-500,000 שקל
משיקה אתר פעילויות לקיץ לבני הנוער שיפיג את השעמום,
עם מבחר משחקים, חידות, בדיחות והפעלות כייפיות.
במסגרת פעילות הקיץ מציגה טרה משחק מיוחד כשהמנצח יזכה בזוג כרטיסי טיסה וכניסה להופעה של מדונה באמסטרדם, כולל אירוח לשני לילות במלון.
מחלבת טרה, המובילה בחדשנות ומקוריות, יוצאת בפעילות קיץ למותג הנוער ג'ננה, בהשקעה של כ-500,000 שקל, ותקיים מספר גדול של פעילויות, תחרויות והפעלות "קוליות" לבני הנוער, במטרה להפיג את שעמום הקיץ ולצאת מהשגרה.
ההשקעה הגדולה של טרה כוללת השקת אתר פעילות לקיץ לבני הנוער בכתובת www.jananatara.co.il, קמפיין אינטרנט, קמפיין ICQ ופרסום באנרים בשערי האינטרנט המובילים, באמצעות חברת unik unexpe ומשרד הפרסום טמיר כהן.
דני פלד, סמנכ"ל שיווק טרה: "פעילות הקיץ של ג'ננה באה כהמשך לאסטרטגיית מותג הנוער שלנו: שבירת שיגרה ושעמום ובמקביל מחזקת את המודעות למותג בקרב קהל היעד. פעילות הקיץ של ג'ננה מתחילה היום ותימשך עד סוף אוגוסט עם מגוון גדול של פעילויות, תחרויות, חידות, משחקים והפעלות "קוליות" שישתנו ויתחדשו מידי שבוע. אנו רואים באינטרנט כלי מדיה המאפשר לנו להגיע לבני הנוער ולדבר איתם בגובה העיניים ומתוך ראיה זו החלטנו להשקיע בכלי זה סכום שהוא לחלוטין לא מבוטל עבורנו".
במסגרת הפעילות מציגה טרה משחק אינטרנטי מיוחד שמטרתו העברת סרטון הפרסומת החדש של ג'ננה "המעלית" לכמה שיותר חברים, כאשר כל כניסה להודעת הדואר וכניסה לאתר תזכה את שולח ההודעה בנקודת ג'ננה. בסיכום המבצע, מי שיצבור את מספר נקודות הג'ננה הגדול ביותר יזכה בטיסה זוגית לאמסטרדם להופעה של מדונה, כולל הסעות ואירוח ל-2 לילות במלון.
בנוסף יציע אתר הקיץ של ג'ננה בדיחות, חידות שבועיות, קופונים, טיפים ומשחקים מיוחדים כדוגמת המהפך, עין הדג ועלילות ג'ון וננה - צמד דמויות נונסנס שהומצא במיוחד לפעילות, כשעל בני הנוער לחבר תסריטים שחלקם יופקו ויוצגו באתר.
טרה עלתה לפני כשבועיים בסרטון פרסומת חדש למותג הנוער ג'ננה, שמוקרן באופן בלעדי ברשת בתי הקולנוע של גלובוס גרופ. בסרטון, שהוכן על ידי משרד הפרסום טמיר כהן, משתתפים המורה אנבלה יעקב רודיקה לצד בני נוער.
על הסרטון
חבורת בני נוער נמצאת במעלית, בדרכה למסיבה, אך בדרכם למסיבה, בעודם עולים במעלית, הם נאלצים לחוות חוויה משעממת במיוחד עם המורה (מהפרק הקודם), אשר מרצה להם על המסיבות שהיו פעם. כמובן שכולם "מתים משעמום", ועד שהמעלית מגיעה ליעדה, כולם מתמוטטים, ורק הבחורה שאוכלת ג'ננה מחזיקה מעמד בזכות המוצר, יכולה ליהנות בסיטואציה, ולצחוק ממנה.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ-600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-125 מליון דולר.

תאריך:  06/07/2004   |   עודכן:  06/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il