X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נטורל פורמולה
▪  ▪  ▪

נטורל פורמולה מרחיבה את אחיזתה בתחום טיפוח השיער
משיקה סדרה חדשה ומקצועית של מוצרים לטיפוח השיער בהם שמפו, מרכך ומרכך ללא שטיפה, לראשונה כחלק מקטגוריית השמפו.
עולה בקמפיין חדש בהשקעה של כ-600,000 דולר,
תחת הסיסמה "Its all in your head", שנחשפה לראשונה בקמפיין הקודם של החברה לקרם לחות ברגע.
הקמפיין, בהשתתפות הדוגמניות-שחקניות יעל גולדמן, שירה כצנלבוגן ונופית שבח, יעלה בסוף השבוע.
קטגוריית השמפו והמרכך מגלגלת כ-350 מיליון שקל בשנה ומוכרת כ-30 מיליון מוצרים, כאשר היחס בין שמפו למרכך 1:3.
נטורל פורמולה, המובילה בישראל את קטגוריית מוצרי טיפוח השיער והסטיילינג, עם נתח שוק של למעלה מ-50%, ממשיכה לחדש ומובילה מהלך אסטרטגי נוסף בו היא משיקה סדרה חדשה של מוצרים מקצועיים לטיפוח השיער בהם שישה סוגי שמפו, ארבעה סוגי מרכך המציע את הריכוך הטוב ביותר לשיער, לראשונה עם בקבוק משאבה לנוחות השימוש ולשליטה על המינון, וכן שלושה סוגים חדשים של מרכך ללא שטיפה, המהווים כניסה לקטגוריה חדשה והגדרת אופן שימוש נוסף בסדרת השמפו.
המוצרים החדשים של נטורל פורמולה, כולם באריזות בצבע טורקיז עם פקק או משאבה בצבע כתום, מבטאים חדשנות אמיתית חוצה קטגוריות של נטורל המציעה ללקוחותיה מוצרים איכותיים באריזות חדשניות ונוחות.
המהלך השיווקי ילווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום גליקמן, נטלר סמסונוב ובעזרת חברת ההפקה "פילמיינד", בהשקעה של כ-600,000$. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 בהשתתפות הדוגמניות-שחקניות יעל גולדמן, שירה כצנלבוגן ונופית שבח.
הסיסמה שנבחרה להוביל את הקמפיין "Its all in your head", שנחשפה לראשונה בקמפיין התדמיתי שהובילה יעל גולדמן לקרם לחות "ברגע" של נטורל פורמולה לפני כחודשיים.
אלחנן שקד, מנכ"ל נטורל פורמולה: "נטורל פורמולה, כחברה צעירה, פורצת דרך וובילה בתחומה,פועלת לחדשנות ורעננות, ורואה בתחום מוצרי טיפוח השיער פוטנציאל גדול שטרם מוצה המטרה שלנו להמשיך לשמור על מובילות בשוק ולהציע ללקוחות מוצרים איכותיים וחדשניים".
איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק של נטורל פורמולה מוסרת כי: "מבדיקות שערכנו עלה כי הלקוחות בארץ מעדיפים מוצרי טיפוח מקצועיים ואיכותיים לשיער ונטורל פורמולה, כחברה המובילה בתחומה, פיתחה במיוחד עבורם סדרה של מוצרים מתמחים שיענו על דרישותיהם. נטורל פורמולה כסדרה מתמחה מיצבה את המרכך כאחראי האמיתי למראה השיער. המסר המלווה את המהלך הנוכחי מעביר באופן ברור מסר פשוט - לחפוף את השיער בשמפו זה בסיסי. להשתמש במרכך זה "וואו". כחלק מההשקה אנו צופים להגדיל את אחיזתנו בקטגוריה מוצרי טיפוח השיער ולהרחיב את קהל לקוחותינו".
על הסרטון:
הסרט מורכב מ-3 סיטואציות שנועדו להמחיש מה הבחירה החשובה בחיים. בראשונה רואים את שירה כצנלבוגן שבוחרת בשמלה עם מחשוף, בשנייה רואים יעל גולדמן מבלה עם חברים ובסוף מסיימת את הערב עם שני גברים, בסצינה השלישית שסוגרת את הברט רואים את נופית שבח שרואים אותה חופפת במרכך של נטורל פורמולה.
על שוק מוצרי השיער
שוק מוצרי הטיפוח, העיצוב והצבע לשיער נאמד בכ-645 מיליון שקל בשנה.
קטגוריית השמפו והמרכך מגלגלת כ-350 מיליון ₪ בשנה ומוכרת כ-30 מיליון מוצרים כאשר היחס בין שמפו למרכך 1:3.
קטגוריית טיפוח השיער מגלגלת כ-135 מיליון שקל בשנה, כאשר נטורל פורמולה מובילה בו עם נתח שוק של כ-50% ועם מוצר הדגל של החברה "קרם לחות לשיער". קטגוריית צבעי השיער נאמדת בכ- 160 מיליון שקל.
אודות נטורל פורמולה
המותג נטורל פורמולה מציע סדרות איכותיות של מוצרי טיפוח לשיער, טואלטיקה וקוסמטיקה לנשים ולגברים ברמות מחיר לכל כיס. בתחילת דרכה התבססה נטורל פורמולה על מוצרי שיער מתמחים שנתנו לראשונה בפיתוח בלעדי וייחודי מגוון פתרונות טיפול וטיפוח מתקדמים לשיער כשבבסיסם התפיסה כי ניתן ברגע וללא מאמץ לטפח ולהזין את השיער ללא שטיפה ולהשיב לו את המראה המטופח, הנקי והרצוי.
כיום מגוון מוצריה מונה כ-250 פריטים שונים בכל קטגוריות הקוסמטיקה והטואלטיקה כולל: מוצרים לטיפוח השיער, צבעי שיער, דאודורנטים, סבון נוזלי, מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, מוצרים לגבר ועוד. עד לפי שנה היה המותג נטורל פורמולה בבעלות חברת נ.א.ש תמרוקים, שבבעלות אלחנן שנקל. בתחילת 2003 אוחדה פעילותה עם החברות הבנות של אגיס - קרליין ונקה.
קרדיטים:
מנהלת מותג - הלית רוזנברג-בלזם
מנהל קריאטיב - יגאל שמיר
מנהל לקוחות - רונן גולדשמידט
תקציבאית - רוני גיל
ארט - סנדרה ברטוב
קופי - אורלי פרום
מנהל מחקר - אמנון גולן
חברת הפקה - פילמינד
מוסיקה - סיגנל

תאריך:  07/07/2004   |   עודכן:  07/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il