X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יפאורה תבורי
▪  ▪  ▪

יפאורה תבורי יוצאת בקמפיין השקה לסדרת ספרינג החדשה
מושי כהן, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום כי יפאורה תבורי יוצאת בקמפיין השקה לסדרת ספרינג החדשה בהשקעה של כמליון דולר.
כהן ציין כי הסידרה החדשה נותנת מענה מיטבי לצורך מרכזי בקטגוריה של פינוק והתרגעות, כאשר אסטרטגיית קמפיין ההשקה יוצרת תחושה חזקה של ערכים אלו.
במקביל למהלך הבידול שנעשה ברמת המוצר, קמפיין ההשקה מציג שפה תקשורתית חדשה וייחודית בקטגורייה.
הקמפיין החדש יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי תחת הסיסמא: "לעצור הכל להתחבר לטבע, סדרת ספרינג החדשה".
הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה בערוצים 2 ו-10 וקמפיין ייחודי ברדיו, עיתונות ואינטרנט.
יפאורה תבורי מציגה קמפיין השקה לסדרת ספרינג החדשה, בהשקעה של כמליון דולר, הכולל סרט פרסומת, שיעלה בערוצים 2 ו-10 וקמפיין רדיו, עיתונות ואינטרנט. הקמפיין, תחת הסיסמא: "לעצור הכל להתחבר לטבע, סדרת ספרינג החדשה".
אסטרטגיה קריאטיבית חדשנית: יותר שלווה וטבע - פחות מסרים פרסומיים. מטרת הקמפיין היא השקת סדרת ספרינג 1.5 ליטר החדשה.
כדי ליצור בולטות במדיה וכדי להעביר את תחושת השלווה וההתחברות לטבע שסדרת ספרינג החדשה מעניקה לצרכנים, ננקטה אסטרטגיה קריאטיבית חדשה שמתייחסת למצבו של הצופה בזמן החשיפה לפרסומת.
הרעיון בפשטות הוא להעניק לאנשים רגע אחד של שלווה והתחברות לטבע בתוך ים הרעש שמקיף אותם בטלוויזיה, בעיתון וברדיו.
לכן נבחרו סרטון, מודעות ותשדירי רדיו בהם האלמנט המרכזי הוא ויז'ואל או סאונד שמעניק לקורא או למאזין שלווה ותחושה של התחברות לטבע.
אלה פרסומות בהן התחושה חזקה יוצרת קשב ומאפשרת להעביר את המסר. במקום לגזול זמן או אנרגיה מהצופה אנו מעניקים לו משהו - והוא כמה שניות של רוגע, כמה רגעים של טבעיות ונינוחות.
על סרט הפרסומת
סרטון הפרסומת צולם במפלי האיגוואסו הממוקמים על גבול ברזיל אזור הידוע ביופיו הטבעי המדהים.
התסריט גם הוא נובע מתוך האסטרטגיה של הענקת תחושת רוגע לצופה על חשבון העברת מסר פרסומי תזזיתי זה או אחר.
סיפור העלילה: בחורה יפה [ הדוגמנית מרטינה מארגנטינה] בביקיני ופריאו שרועה על כסא נוח בסמוך למפלים. לורנצו [גם הוא דוגמן מארץ הטנגו] מגיע עם צידנית מלאה בספרינג מצדם השני של המפלים ומסמן לה בידו. הבחורה, שולחת ידה בטבעיות ומסובבת בנונשלנטיות ברז קטן שעוצר את זרימתם של המפלים האדירים. כך מתאפשר לבחור לעבור אליה ב"חורבה".
הוא נותן לה את הבקבוק ופונה לשוב על עקבותיו, אך לפני שהוא מספיק לעשות את דרכו חזרה, היא מסובבת את הברז ו"פותחת" שוב את המפלים על מנת להשאיר אותו איתה. הסיסמה המלווה את הסרטון היא לעצור הכל להתחבר לטבע.
עצירת ופתיחת המפלים נעשתה בטכניקה חדשנית של אנימציה ממוחשבת בתוכנות הזהות לאלה שהשתמשו בהן ליצירת הסרט "היום שאחרי מחר", באולפני גרוויטי.
על שוק המשקאות הלא מוגזים בישראל
שוק המשקאות הלא מוגזים בישראל מוערך בכ-1.05 מיליארד ₪ מתוכם כ-63% בבקבוקים משפחתיים וכ-37% בבקבוקים אישיים.
נתחי השוק משקאות קלים (עפ"י נילסן - דו"ח חודש מאי 2004 בליטרים, ממוצע 12 חודשים אחרונים):
תפוזינה- 19.7%
קריסטל- 12.9%
ספרינג- 11.2%
מיץ פז- 6.5%
פריגת- 26.6%
ג'אמפ- 8.5%
אחרים- 23.1%
על סדרת ספרינג 1.5 ליטר החדשה
השקת סדרת ספרינג החדשה יצרה שפה חדשה בקטגורית משקאות הפרימיום, על-ידי סדרת משקאות הכוללת מגוון רחב של 12 טעמי פרי במרקם עשיר, וביניהם 3 טעמים חדשים ומקוריים. הסדרה החדשה משווקת בבקבוק חדש בעיצוב ראשון מסוגו בישראל בקטגורית הפרימיום, היוצר בידול על מדף המשקאות.
כמו כן, תוויות הסדרה עוצבו מחדש במראה המחזק את תפיסת הטבעיות ואת הקשר בין סדרות המוצרים השונות: 1.5 ליטר, קרטוניות ופחיות. באמצעות התוויות החדשות, על כל אחד מטעמי הסדרה מצויינים הערכים הבריאותיים של הפרי ממנו הוא מורכב.
במשקאות הדיאט של סדרת ספרינג החדשה נעשה שימוש בממתיק סוכרלוז- סוכרלוז הינו ממתיק שמוצאו בסוכר הטבעי, ללא טעמי לוואי הניתן לצריכה בלתי מוגבלת. השימוש בסוכלרוז במוצרי הדיאט של ספרינג מוערך בקרב אגודת אייל "האגודה הישראלית לסוכרת" ולוגו האגודה מוטבע על גבי מוצרי ספרינג דיאט.
על המותג ספרינג
- החדרת המותג לשוק המשקאות הישראלי בשנת 1986 מהווה אבן דרך בענף. ספרינג הינו מותג הפרימיום הראשון בתחום המשקאות הלא מוגזים ולמעשה יצר את הקטגוריה.
- בשנת 1991 בוצעה הרחבה של המותג למשקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר.
- בשנת 2000 בוצעה החדרה של המותג לקטגוריית הקרטוניות במדף החם. הסדרה תופסת נתח שוק של כ-40%.
- ספרינג מתאפיין בערכי קירבה לפרי, פינוק ואקזוטיות. המותג נתפס כמותג מוביל וקלאסי בתחום המיצים בישראל ומאופיין בטעמים ייחודיים ואקזוטיים.
משרד הפרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי
מנהל קריאטיב: יונתן סטירין
קופירייטר: אורי מרק
ארט דיירקטור: אמיר אביבי
מנהלת לקוחות: מיכל נשיב
סופרווזרית: יפעת שפרינגר
תקציבאית: יעל קנדר
מנהלת מחלקת מחקר ואסטרטגיה: אורית מולי
מפיק משרד: רינת קיינן
חברת הפקה: ראבל
במאי: אלי סברדלוף
חברת פוסט: גרוויטי

תאריך:  12/07/2004   |   עודכן:  12/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il