סודה-קלאב משיקה אתר אינטרנט חדש שיתמוך תדמיתית ומכירתית במותג במסגרת פעילות החברה, בהשקעה של 80 אלף שקל בנוסף מהווה האתר ערוץ נוסף לתקשורת עם הצרכנים כחלק ממערך שירות הלקוחות של סודה-קלאב
www.sodaclub.co.il סודה-קלאב החברה המובילה בעולם ובישראל, לייצור ושיווק מכשירים להכנת משקאות מוגזים בבית, משיקה אתר אינטרנט חדש במטרה ליצור ערוץ תקשורת נוסף עם לקוחות החברה וקהלי יעד פוטנציאליים.
גלית שוסהיים מנהלת תחום השיווק בסודה-קלאב מסרה כי: "מטרתו המרכזית של האתר הינה להוות מרכז מידע לצרכנים בכל הקשור לחברה ולמוצריה וכמו כן ליצור תמיכה תדמיתית במותג בייחוד בעונת הקיץ בה חל גידול של משמעותי בצריכת משקאות קלים בישראל".
לדבריה: "פיתוח והקמת האתר, הינו מהלך הכרחי בשל העלייה החדה של צרכנים המשתמשים באינטרנט למטרות צרכניות כגון: חיפוש מידע, בירורים, רכישה וכו".
עוד הוסיפה שוסהיים כי: "המוטיבים עליהם הושם דגש בפיתוח האתר כוללים: ייחודיות ומומחיות המוצר, קלות ההכנה, חופש הבחירה - מגוון רחב של טעמים הקולעים לטעמו האישי של כל צרכן, זמינות - מגוון משקאות זמינים בלחיצת כפתור, חיסכון וכדאיות כלכלית".
האתר שפותח על ידי חברת COMRAX תוכנן באופן ידידותי לגולש, כך שכל אחד יוכל לטעום מעולם התוכן של סודה-קלאב, להתעדכן, לשחק ולקבל מענה מהיר, יעיל ואדיב בכל שאלה שמתעוררת.
התכנים אותם ניתן למצוא באתר הינם: אודות החברה והמותג בארץ ובעולם, קטלוג מוצרים, סרטוני הדרכה אינטראקטיביים, משחקים, שאלות ותשובות נפוצות בתחום הכנת משקאות תוססים באמצעות מכשירי סודה-קלאב, ועוד.
לדברי שוסהיים: "עיצובו הייחודי של האתר הינו חלק בלתי נפרד ממיצוב המותג, כמוצר תוסס וכיפי, המציע לכל בני המשפחה ליהנות ממגוון של משקאות מוגזים בבית והכל בלחיצת כפתור.
הצבעוניות שנבחרה כרקע לאתר, מתחברת לצבעי הלוגו של חברת סודה-קלאב, ונוספו מוטיבים הקשורים לעולם התוכן בו פועל המוצר".
כתובת האתר של סודה-קלאב ישראל:
www.sodaclub.co.il