X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם מידן שנהב
▪  ▪  ▪

משרד הפרסום של "נורמנדה", מידן-שנהב, בחר בפנטומימאי המוכר והמפורסם ביותר בישראל, חנוך רוזן, כפרזנטור של המקרר השקט בעולם מבית "נורמנדה". חנוך רוזן נבחר בשל החיבור המושלם בין פנטומימה לשקט של המקרר. החיבור יוצר את האפקט המבוקש.
חברת "קלינטון", יבואנית המקרר השקט של "נורמנדה" יוצאת בסוף השבוע בקמפיין טלוויזיה ראשון באמצעות משרד הפרסום "מידן שנהב" בהשקעה מדווחת של שני מיליון שקלים. מסע הפרסום כולל טלוויזיה (ערוץ 2 ו-10), עיתונות ארצית ופעילות BTL בחנויות.
סיסמת הקמפיין: "נורמנדה - המקרר השקט בעולם", ומוביל אותו בכיר אמני הפנטומימה בישראל, חנוך רוזן, הנחשב לסמל ישראלי לפנטומימה ולשם נרדף לשקט.
"חנוך רוזן והערכים שהוא מביא אתו, יוצרים את האפקט המבוקש", אומר שאול מידן, מנכ"ל פרסום מידן-שנהב. "רוזן הוא דמות ידועה המתקשרת אצל הצרכן עם שקט, וזהו בדיוק הבידול שיש למקרר "נורמנדה". לדבריו, עבור השתתפותו בקמפיין קיבל חנוך רוזן סכום של כ-50,000 דולר.
המותג "נורמנדה" מיובא לארץ על-ידי חברת "קלינטון". על-פי נתונים שמסר אבי ארביב, מנכ"ל החברה, בקטגוריית המקררים נחשב "נורמנדה" למקרר השקט בעולם. הוא מצויד בכל הטכנולוגיות החדישות, ונמכר בחנויות המובחרות.
סופרוייזר: שמוליק שנהב
מנהל קריאטיב וקופירייטר: שאול מידן
ארט דירקטור: תמיר פרבר
תקציבאית: ורד ויזוביץ
מוזיקה: שלומי קינן
הפקה: "קריפ"

תאריך:  27/07/2004   |   עודכן:  27/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il