X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סקאל טויס
▪  ▪  ▪

חברת סקאל טויס, המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי "ברבי", "פישר פרייס" ו "מיי סין", משתפת פעולה עם קניון חולון מקבוצת קנית ומוציאה לדרך את "פסטיבל ברבי" - הפנינג ענק לכל המשפחה ראשון מסוגו בישראל.
שיתוף הפעולה, הינו הנדבך הראשון בסדרת שיתופי פעולה ופעילויות קד"מ רחבות היקף בהשקעה כוללת של כמיליון ש"ח, שמתכננת חטיבת הצעצועים של סקאל כחלק מהאסטרטגיה למקד את פעילות הקיץ במותג "ברבי".
קובי מיזרב מנהל חטיבת הצעצועים בקבוצת סקאל מסר כי: "ההחלטה למקד את פעילות הקיץ במותג ברבי התקבלה בהתאמה למדיניות חברת "מאטל" העולמית - יצרנית ומשווקת ברבי, לקדם את המותג בכל העולם מתוך התפיסה של תמיכה וחיזוק של מותגים חזקים ומובילים".
עוד מסר מיזרב כי "מאחר ומדובר במותג שהשתרש בכל בית בישראל לאורך השנים, אנו רואים בפעילות כלי ליצירת נאמנות למותג בקרב קהלי היעד והזדמנות למנף את כל תחום המרצ'נדייז הנלווים לבובות".
לדבריו: "יריית הפתיחה של הפעילות תתקיים בקניון חולון בתחילת אוגוסט מאחר ומדובר במיקום אסטרטגי בשל העובדה כי הקניון מושך אליו אמהות וילדים המהווים את קהל היעד הפוטנציאלי בייחוד בתקופה זו של החופש הגדול".
עוד הוסיף מיזרב כי "צפי המכירות של מוצרי ברבי שיימכרו במהלך שני ימי הפסטיבל במסגרת מתחם מכירות ענק שיוקם במקום עומד על כ-150,000 ש"ח.
במסגרת "פסטיבל ברבי", שיימשך יומיים בתאריכים 2.8 - 3.8, יעוצב קניון חולון כבית ברבי ענק שיכלול: תערוכת ברבי "מכל הזמנים" הכוללת בובות ברבי אספנות, ברביות קלאסיות, ברבי חדשניות ועוד.
כמו כן ייערכו במהלך ימי הפסטיבל תצוגת אופנה של ברבי, הופעות ייחודיות על במה מרכזית המתקשרות לעולם התוכן של בובת ברבי, יפתח מתחם איפור בו יאפרו מאפרות מקצועיות את הילדות כבובת ברבי לבחירתן, יפתח מתחם משחקיות ענק של ברבי הכולל: בובות, פרטי לבוש של ברבי, בתי בובות, אביזרי ברבי ועוד.
כמו ייערכו במקום תחרויות נושאות פרסים ומשחקים סביב המותג ברבי.
כמו כן יוקם במקום במיוחד לצורך הפסטיבל,מתחם מכירה ענק של ברבי בו יוכלו המבקרים לרכוש בובות ברבי, תיקי ביה"ס, ביגוד, הנעלה, ריהוט ברבי, מוצרי טואלטיקה ואביזרי ברבי בהנחות משמעותיות ומתנות על כל קניה.
לרגל פסטיבל ברבי יערך מבצע במקום: כל הרוכש ממגוון צעצועי ברבי בסכום של 29.90 ש"ח ומעלה יקבל חולצת ברבי מתנה וכן יוכל לרכוש בובת ברבי ב- 9.90 ש"ח בלבד.

תאריך:  27/07/2004   |   עודכן:  27/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il