X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "ארט מייק אם"
▪  ▪  ▪

רשת "ארט מייק אפ" מחליפה את שמה "למדינה מילאנו"
וממתגת מחדש את סניפי הרשת בקונספט הסניפים של
"מדינה מילאנו" בחו"ל
בנוסף מכפילה החברה את תקציב הפרסום ובוחנת משרד פרסום שילווה את התרחבות הרשת המתכננת להכפיל את מספר סניפיה עד סוף שנת 2005 בהשקעה של 1.5 מיליון$
אופק קאירי מנכ"ל רשת "ארט מייק אפ" מסר כי: "ההחלטה למתג מחדש את הרשת תחת מותג העוגן "מדינה מילאנו" הינה החלטה אסטרטגית הנובעת מחוזקו של המותג שהצליח לתפוס בתוך שנה וחצי נתח שוק של 20% משוק האיפור הסלקטיבי ולמעלה מ-60% בשוק האיפור המקצועי בישראל"
  • *
רשת "ארט מייק אפ" הנמצאת בבעלות שלי גפני ובעלה איש העסקים אופק קאירי, משנה את שמה וממתגת מחדש את חנויות הרשת המונה 6 סניפים תחת מותג העוגן "מדינה מילאנו" בדומה לחנויות הקונספט של המותג בחו"ל.
בנוסף, מכפילה החברה את תקציב הפרסום השנתי שיעמוד כעת על 3 מיליון ₪ ובוחנת בימים אלה משרדי פרסום שילוו את תהליך המיתוג מחדש ואת התרחבות הרשת, המתכננת להכפיל את מספר סניפיה עד סוף שנת 2005 ולפתוח שישה סניפים נוספים בהשקעה של 1.5 מיליון$.
המותג האיטלקי הבינלאומי "מדינה מילאנו" הנחשב לאחד ממותגי האיפור היוקרתיים והמובילים בעולם, מהווה את מותג העוגן של חברת "ארט מייק אפ" שקיבלה לפני כשנה וחצי את הזיכיון הבלעדי לייבא ולשווק את מוצרי החברה, הכוללים מגוון רחב של מוצרי איפור וטיפוח.
אופק קאירי מנכ"ל רשת "ארט מייק אפ" מסר כי: "ההחלטה לשנות את שם הרשת ולמתג מחדש את הסניפים עומדת בקנה אחד עם ההצלחה האדירה לה זכה המותג שתפס בתוך זמן קצר נתח של 20% משוק האיפור הסלקטיבי (איפור של חברות יוקרה) וכ-60% משוק האיפור המקצועי".
לדבריו: "השענות רשת "ארט מייק אפ" על המותג החזק וניכוס הערכים העומדים לו ככלל, הינה החלטה אסטרטגית שתביא בסופו של דבר לגידול נוסף במכירות ולביסוסה של הרשת כמובילה והחזקה בישראל בשוק האיפור המקצועי".
לגבי כניסתה הצפויה של חברת האיפור הקנדית המובילה "מאק" לשוק הישראלי, מסר קאירי, כי הוא דווקא מברך על הכניסה הצפויה, מתוך התפיסה כי התחרות תועיל ותגדיל את השוק כולו וכי הוא צופה גידול ניכר במודעות הצרכנית הישראלית לרכישת איפור החנויות מתמחות וממוקדות ולא בחנויות כל בו המשווקות את האיפור כמוצרי מדף.
עוד הוסיף קאירי: "כי כל המהלכים המתוכננים מצריכים היערכות מחדש בנושא תקציב הפרסום שנוהל עד כה באופן עצמאי בתוך החברה, ולכן יוכפל תקציב הפרסום וייבחנו משרדי פרסום שיוכלו להבליט את המסרים של המותג לקהלי היעד הפוטנציאליים הן בפנייה אל השוק המקצועי (מאפרים סטייליסטים סלוני כלות וכו) והן בפנייה לשוק הפרטי המתאפיין בנשים בגילאי 18 - 40 הצורכות איפור פונקציונאלי".
חברת "מדינה מילאנו", שהוקמה בשנת 1995 משווקת את מוצריה ברשת חנויות בוטיק המונה 80 סניפים ברחבי העולם.
ל"מדינה מילאנו" סניפים הממוקמים באזורי יוקרה באיטליה, יפן, ארה"ב, בריטניה, צרפת, דרום קוריאה, הונג קונג, טיוואן ועוד… כמו כן משווקת החברה את המותג ברשתות מובילות, דוגמת: ברניס' וברגדורף אנד גודמן בניו יורק, החנויות מעוצבות כגלריית לאמנות, כאשר כל חנות מעוצבת באופן עכשווי ע"י בעלת החברה, מדינה פרארי, הנחשבת כאומנית הצבע מהמובילות בעולם.
הקונספט של החברה הינו יצירת טרנדים חדשים באיפור, קולקציות המתעדכנות מספר פעמים בשנה, במגוון של טקסטורות מתוחכמות וצבעים חדשניים.
חברת "ארט מייק אפ", הוקמה בשנת 2000 ומתמחה במכירת מוצרי איפור מקצועיים, שרותי איפור לכלות, הפקות אופנה, טלוויזיה וקורסים לאיפור אישי ע"י צוות מאפרות החברה.
שוק האיפור מגלגל כ-250 מיליון ש"ח בשנה, מתוכו מהווה שוק האיפור המקצועי כ-15 אחוזים. לחברת "ארט מייק אפ" נתח של 60% משוק האיפור המקצועי, ובעקבות המיתוג המחודש צופים בחברה להגדיל את נתח השוק בעוד 20%.

תאריך:  01/08/2004   |   עודכן:  01/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il