X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס
▪  ▪  ▪

שטראוס מהדרין נכנסת לראשונה לקטגורית היוגורט דיאט עם דנונה דיאט למגזר החרדי תחת הכשרות המהודרת של הרב לנדא
אלון קעטבי, מנהל השיווק של שטראוס מהדרין, אמר היום כי בפיתוח ובהשקת סדרת מוצרי דנונה דיאט הושקעו למעלה ממיליון ₪ כאשר הפיתוח ארך למעלה משנה והתמקד בטעם המוצרים, במרקם ובהתאמתם לדרישות הכשרות המהודרת.
סדרת דנונה דיאט החדשה כוללת 4 טעמים מוכרים ואהובים - 0% שומן: דיאט דנונה טבעי, דיאט דנונה תות, דיאט וניל קינמון ודיאט אננס.
על סדרת דנונה דיאט החדשה של שטראוס מהדרין
לאחר כשנתיים של פעילות במגזר החרדי משיקה שטראוס מהדרין לראשונה קטגוריה של מוצרי דנונה דיאט תחת הכשרות המהודרת של הרב לנדא ב-4 טעמים אהובים ומוכרים עם 0% שומן: טבעי, תות, וניל קינמון ואננס.
סדרת דנונה דיאט של שטראוס מהדרין תושק באריזות חדשות המותאמות לאריזות הקיימות בשוק הכללי ואריזות דנונה יוחלפו גם הן בהתאמה. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי במגזר החרדי שיחל בקרוב.
סדרת דנונה של שטראוס מהדרין כוללת כיום 8 מוצרים תחת הקטגוריות הבאות: קטגוריית פרי: תות, דובדבן, אפרסק ועוגת גבינה עם צימוקים, מחית תות ומחית משמש ובקטגוריית היוגורט לבן: יוגורט טבעי ויוגורט מעודן.
תפיסת יוגורט במגזר החרדי
היוגורט נתפס באופן שונה במגזר החילוני והחרדי. במגזר החרדי הוא נתפס כמוצר דיאטטי קרוב לאשל ולבן אך בריא יותר, אולם עדיין לא ברור מהם יתרונותיו הבריאותיים להוציא העובדה כי כנראה מכיל חיידקים ידידותיים. בנוסף נתפס כמוצר מרענן, במגוון טעמים היכול לשמש כארוחת ביניים.
תפישות דנונה במגזר החרדי
דנונה נתפש כמותג המוביל בתחום היוגורט במגזר החרדי, 30% מהצרכנים הזכירו את המותג דנונה במקום הראשון באופן בלתי נעזר בסקר שנערך על-ידי מכון שילוב ביוני 2004. עוד עולה מהסקר כי דנונה- נתפס באופן החיובי ביותר, כיוגורט איכותי, טעים ובריא.
רקע על המגזר החרדי
המגזר החרדי מהווה כיום כ-12% מאוכלוסיית המדינה, כ-700,000 נפש. 8% במונחי בתי אב, כ-100,000 בתי אב עם צמיחה טבעית של יותר מ-3% בשנה. מספר הילדים ובני הנוער במגזר החרדי עד גיל 18 מגיע לחצי מיליון ילדים ובני נוער. המגזר החרדי הוא צעיר, דינמי ומושפע מהקידמה הצרכנית שמתחילה לחלחל ולהשפיע על אורחות החיים ועל התנהגות הצריכה. שטראוס רואה את הכניסה למגזר החרדי כצעד של ביסוס מנוע צמיחה באמצעות מימוש מותגי שטראוס בשוק גדול, צומח ומפולח.
הכשרות המהודרת של שטראוס מהדרין היא כשרות הרב לנדא. ניתן לציין כי לאור נתוני הסקרים עולה כי לכשרות הרב לנדא קיימת מקובלות יוצאת דופן של 92%, והכשרות המהודרת שלו מקובלת על רוב שכבות האוכלוסייה במגזר.
המוצרים של שטראוס מהדרין
החדירה הראשונית בשלב הראשון כללה מותגי דנונה, דני ויטבתה כאשר בשלב השני בוצעה השקה של מילקי וההשקות הבאות המתוכננות הן של מוצרים וקטגוריות נוספות כמו יוגורט דיאט, עם דגש על העמקת החדירה והרחבה של המותגים הקיימים.
כל מוצרי שטראוס עבור המגזר החרדי מיוצרים במחלבת אביב בנתיבות. מחלבה זו הוקמה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של קבוצת שטראוס ומייצרת מוצרים באיכות, טעם ובטיחות ברמות שאינן נופלות ממוצרי שטראוס המקוריים. המחלבה בנתיבות מוגדרת כמחלבה חרדית וכל היצור בה הינו אך ורק עבור המגזר החרדי.
על שוק מוצרי החלב במגזר החרדי
הכניסה של שטראוס לשוק החרדי, סימנה מהפך בקטגוריית החלב בשוק החרדי. קטגוריה זו שהייתה סטגנטית לחלוטין ואופיינה במוצרי בייסיק משנה את פניה במהירות והופכת לזירה של פעילות בקרב שלושת החברות המובילות בתחום: תנובה, שטראוס וטרה עם מובילות ברורה של שטראוס בקטגוריות הליבה פעילים כדוגמת קטגוריות היוגורט והמעדנים.
שיווק
המותג "שטראוס מהדרין" הושק בנובמבר 2002 במגזר החרדי באופן חלקי ותוך כחודשיים הושלמה פריסה לנקודות המכירה המאפיינות כמגזר חרדי בכל הארץ. הלוגו מתבסס על העיצוב המקורי של מותג הבית אך מוסיף לו אדפטציה חרדית של כשרות המהדרין המאפיינת את כל המוצרים.
הקונספט השיווקי של "שטראוס מהדרין" הוא "העונג כולו שלך" והוא מתבסס על המושג "עונג שבת" שהינו מותג ידוע ומקובל במגזר ומשמעותו היא שמצווה ל"ענג" את השבת באוכל הכי משובח שיש בנמצא ("וקראת לשבת עונג...").
האסטרטגיה השיווקית המובילה של שטראוס מהדרין במגזר החרדי היא להיות שחקן מספר 2 חזק בשוק החלב, מוביל בקטגוריות הליבה הרלוונטיות לשטראוס.
"אנו רואים את עצמינו מובילים את קטגוריית היוגורט, קטגוריית המעדנים בכלל כולל מעדנים לפעוטות וכל קטגוריה נוספת בה יש לנו "SAY" בשוק כולו".
קהל המטרה שאליו אנו פונים הוא כל המשפחה החל מילדים עם מעדני ילדים ומבוגרים עם יוגורטים וקטגוריית דיאט.
כיום לאחר שנה וחצי של פעילות ניתן לסמן את כניסת שטראוס למגזר החרדי ואת המותג "שטראוס מהדרין" כהצלחה גדולה, עם נכסיות גבוהה בפרמטרים של מודעות בלתי נעזרת ונעזרת, קרבה לקהילה וציונים של טעם, איכות ושביעות רצון צרכנים ומכירות של כ-25 מיליון בשנת 2003. המגזר החרדי הוא מנוע צמיחה משמעותי לשטראוס והכוונה להגיע תוך 5 שנים לקצב מכירות של מוצרי מחלבה העולה על 100 מיליון שקל בשנה.
על מחלבת אביב
מחלבת אביב הוקמה לפני כ-7 שנים בנתיבות ונרכשה על-ידי משפחת חגי ושרון אלדר לפני כ-5 שנים. המחלבה התמחתה ביצור מוצרים עבור השוק המוסדי החרדי, מעדנים, גבינות, מוצרים לבנים ויוגורט וגבינות לתעשיה.
בעקבות הכוונה של שטראוס להיכנס למגזר החרדי נערכה בדיקה של כל המחלבות המתמחות בתחום והוחלט לחתום חוזה עם מחלבת אביב בעיקר בגלל הקשר המיוחד שנוצר עם בעלי המחלבה חגי ושרון אלדר.
החוזה נחתם במרץ 2002, ובתקופה של כחצי שנה הוקם המפעל החדש של מחלבת אביב בסיוע מסיבי של כל בעלי המקצוע משטראוס ויטבתה ובליווי צמוד של יטבתה כאשר היצור השוטף החל ב-אוקטובר אותה שנה.
חגי אלדר הוא איש צבא לשעבר - מג"ד סיירת במילואים ושרון אלדר הינה טכנולוגית בהשכלתה תואר שני בבביולוגיה ומשמשת בפועל כמנכ"לית המפעל.
במפעל החדש מייצרים כיום את כל המוצרים עבור המגזר החרדי תחת המותג "שטראוס מהדרין" מחולקים לקטגוריות של חלב, נגרת לבנה, מעדני ילדים ויוגורטים תחת הכשרות המהודרת של הרב לנדא. במפעל מועסקים כיום כ-50 עובדים והכוונה בעתיד להמשיך ולצמוח גם במושגי תעסוקת עובדים, עובדה משמעותית מאוד באיזור צפון הנגב הסובל מבעיות אבטלה קשות.

תאריך:  01/08/2004   |   עודכן:  01/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il