X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת YELLOW
▪  ▪  ▪

לראשונה בישראל: כספומן - שרות אישי למשיכת מזומן.
שרות חדשני בכל סניפי רשת YELLOW: משיכת מזומנים מהקופאי, החיוב - בחודש הבא.
היקף ההשקעה בקמפיין המלווה -2.5 מיליון שקל.
YELLOW, רשת חנויות הנוחות המובילה בישראל, משיקה שרות חדשני, נוח וזמין המאפשר ללקוחותיה, למשוך מזומנים במשך כל שעות היממה, באמצעות 'כספומט אנושי'.
השירות, שהינו בתיאום עם חברות האשראי מאפשר ללקוחות למשוך מזומנים בחנויות YELLOW כנגד חיוב כרטיס האשראי עד סכום של 400 ש"ח.
חיוב כרטיס האשראי יבוצע במועד חיוב כרטיס האשראי, אחת לחודש. דבר זה מאפשר ללקוחות YELLOW להנות מ-15 ימי אשראי בממוצע ללא ריבית.
השירות ניתן על-ידי קופאי החנות ב-75 סניפי YELLOW הפועלים בתחנות פז ברחבי הארץ, למחזיקי כל כרטיסי האשראי למעט מחזיקי דיינרס.
עבור השרות תגבה עמלה של 2 שקל. עמלה זו נועדה לכסות חלק מעלויות הסליקה. עלויות האשראי, כאמור, הן על פז. כמו כן, הבנקים לא יגבו דמי שורה בגין פעילות זו. בנוסף, יוכלו לקוחות לצבור נקודות/כוכבים בכל משיכת מזומנים.
ההחלטה לצאת במיזם בהיקף נרחב הכולל את כל סניפי YELLOW התקבלה לאור הצלחתו של הפיילוט, אשר נערך ב-4 מסניפי הרשת בחצי השנה האחרונה.
לדברי שגיא כהן, מנהל רשת YELLOW, המדובר בפריצת דרך בכל הקשור למגוון השירותים שמעניקה הרשת על הדרך. לדבריו, עד כה התמקדה רשת YELLOW בפיתוח תמהיל המוצרים הנמכרים בחנויות, ואילו בשנת 2005, עתידה הרשת להרחיב את מגוון השירותים שתעניק לנהגים ובמסגרת זו שרות הכספומן הינו סנונית ראשונה. כהן אמר כי הרשת מתעתדת לפתח מיזם אינטרנט אלחוטי, הטענת כרטיסי PRE -PAID ושירותים נוספים זמינים על הדרך.
מנהלת השיווק של פז, אורית אמיר, ציינה כי השרות החדש של YELLOW מדגיש את יתרונותיה של YELLOW כרשת חנויות נוחות על הדרך, המעניקה תוכן אמיתי לזמינות ונוחות השירותים ומורידה "עיזים" מהלקוחות.
לדבריה, במציאות הקיימת, הוצאת כסף מזומן היא פעולה המצריכה בדרך כלל נסיעה מיוחדת, לעיתים עמידה בפקקים וגורמת לרוב, לבעיות חניה. "במילים אחרות זו "עז" אמיתית!", מוסיפה אמיר.
"לכן, הקונספט הפרסומי של הקמפיין, נבחר לדבר בשפת העיזים ובכך להבליט את הערך המוסף של המתחם הקמעונאי של פז המהווה One Stop Shop. עוצרים פעם אחת ומצליחים לבצע רשימה ארוכה של מטלות כגון: תדלוק רכב, שרותי שטיפה, קניה משלימה של מוצרי מכולת ומזון מהיר, קפה, מים מינרלים, פרחים, שרותי משיכת כספים ועוד".
שרות הכספומן ילווה בקמפיין פרסומי רחב בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל.
הקמפיין, שהופק על-ידי מקאן אריקסון, יעלה לשידור החל מה-10.8 בערוצים 10 ו-2 בפריים-טיים וילווה גם בשילוט מכוון בתחנות ובחנויות.
קרדיטים לקמפיין:
סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב
מנהלת קריאייטיב: סיגל עבודי
צוות קריאייטיב: רונה ועד
תקציבאות: נדב כגן, גילי מנדלמן
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
חברת הפקה: דני לנדאו
במאי: רביב יצחקי.

תאריך:  08/08/2004   |   עודכן:  08/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il