X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרטסופט
▪  ▪  ▪

כנס גרפי-מקצועי, ראשון מסוגו לציבור החרדי
כשטכנולוגיה פוגשת מסורת.
קרטסופט תציג בפני פרסומאים ומעצבים במגזר החרדי דרכים טכנולוגיות מתקדמות לעימוד ועיצוב.
קרטסופט, חטיבת התוכנה של קרט ישראל ויבואנית פתרונות התוכנה של Adobe תקיים ביום שני, י"ג באלול (30.8) אירוע מקצועי מיוחד, למעצבים גרפיים, פרסומאים ואנשי דפוס, במגזר החרדי. מדובר באירוע ראשון מסוגו שמקיימת חברת תוכנה בארץ והוא יתקיים בהפרדה מלאה בין גברים ונשים, במרכז הכנסים "כתר הרימון" בבני ברק.
מנהל קרטסופט, דיוויד פרידלנד: "זו הזדמנות עבורנו לפגוש את המשתמשים מהמגזר החרדי ואף ליצור דו שיח, הרבה מעבר לתוכן המקצועי המחבר בינינו. במהלך השנה אנחנו עושים מאמצים רבים להיפגש עם ציבור לקוחותינו, עצם קיום כנס כזה, שעונה לצורכי אמונתם של אנשי המגזר החרדי, בעיקר בשאלות ההפרדה, מאפשר לנו לתת מענה ממשי וליצור קשר מקצועי וחברתי יציב יותר".
מטרתו המקצועית של הכנס היא להביא לידי ביטוי את החדשנות הטכנולוגית העומדת לרשות אנשי המקצוע במגזר החרדי. כיום, בענף העיצוב והדפוס החרדי עדין נעשה שימוש בפתרונות מוגבלים, הנשענים על טכנולוגיה מיושנת. קרטסופט תחשוף בכנס את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, שהשיקה Adobe לאחרונה. בין הנושאים שיוצגו בכנס, סדרת התוכנות הגרפיות החדשות, בהן: Illustrator CS, InDesign CS ו- Photoshop CS, משלבות כלי עיצוב מתקדמים ומאפשרות עבודה הן בסביבת מיקרוסופט והן בסביבת מקינטוש.
כל התוכנות האלה מספקות מענה ייחודי למגזר החרדי בזכות כלי עבודה שונים המאפשרים בין היתר גם ביצוע עימוד מרובה טקסט ושילוב ניקוד, כנדרש בעיצוב ספרי קודש, זאת נוסף לתכונות נוספות המקלות ומייעלות את מהלך העבודה דוגמת עיבוד תמונה, גרפיקה ווקטורית, עבודות עימוד וכו'.
כיום, מופקים במגזר החרדי כ-2000 ספרי קודש לימודיים בשנה, כשעצוב גרפי הוא המקצוע המחשובי המוביל והנדרש ביותר. נתונים אלה, בשילוב הצרכים הגרפיים הייחודיים, הביאו את חברת קרטסופט ליזום את האירוע המקצועי ולחשוף באופן מסודר את אנשי המקצוע החרדים לתוכנות הגרפיות של אדובי.
בין המרצים המקצועיים באירוע: טל ניניו (Mentor) על טכנולוגיית עיבוד התמונה ועל הגהה והבאה לדפוס, יוסי מעוז (קרטסופט) על עיצוב ואיור וקטורי, עדי רביד (Mentor) על עימוד והוצאה לאור ואהרון רוזנברג על עימוד ספרי קודש.
לפרטים והרשמה: פקס': 03-6881867 אתר האינטרנט: [קישור] דוא"ל adobe@karat.co.il
אודות קרטסופט
קרטסופט הינה חטיבת התוכנות של קרט ישראל, נציגת Adobe וחברות נוספות בישראל. Adobe מתכננת ומייצרת פתרונות לתחומי ניהול מידע, אינטרנט, גרפיקה והוצאה לאור. פתרונות קרטסופט מאפשרים ללקוחות ליצור, לפרסם ולהעביר תוכן עברי עשיר מבחינה ויזואלית לכל סוגי מדיה. ממוצרי הדגל של קרטסופט לתחום הקריאטיבי: Adobe Creative Suite ME, Illustrator CS ME, Photoshop CS ME, InDesign CS ME, Acrobat 6 ME, GoLive CS, EnFocus PitStop. ממוצרי הדגל של קרטסופט לתחום העסקי: Adobe Acrobat 6 ME, Adobe Intelligent Document Solutions, DtCom FormIT!, Info2Clear Secure Attachment, Ligature For Acrobat, Adobe Acrobat Capture 3.
קרט ישראל היא מהחברות המובילות בישראל בתחומי הצילום, המיכון המשרדי, החומרה והתוכנה.

תאריך:  22/08/2004   |   עודכן:  22/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il