מגזרים זכתה בתקציב קלאב מרקט במגזר הרוסי
קבוצת מגזרים, תקשורת שיווקית משולבת, המתמחה במגזרים הדמוגרפיים - רוסי, ערבי וחרדי, זכתה בימים אלו בתקציב הפרסום של רשת המזון קלאב מרקט במגזר הרוסי. היקף הפעילות השנתית נאמד בכ-1 מיליון $.
התקציב של קלאב מרקט טופל עד לשנה זו על-ידי משרד הפרסום ת"א-מוסקווה.
השנה הוחלט לפתוח את התקציב למכרז בו זכתה חברת "מגזרים", לאור היכרותה העמוקה עם תחום קמעונאות המזון, וניסיון בטיפול בלקוחות כמו רשת הקו-אופ עד לא מזמן.
התקציב כולל טיפול בכל המותגים קלאב מרקט, חצי קופה וג'מבו, מתוך כוונה לספק בכל אחד מהם מענה שיווקי הולם, תחת הקודים התרבותיים והמסרים הרלוונטיים למגזר הרוסי, הן ברמה ארצית והן ברמה מקומית.
מגזרים ממוצבת היום כ-MARKETING AGENCY, והיחידה המעניקה ללקוחותיה פתרון משולב בתחומים השונים של התקשורת השיווקית הכוללים; ATL , מדיה ייעודית, קד"מ, אינטראקטיב ויחסי ציבור.
קבוצת מגזרים כוללת כ-40 עובדים.
בין לקוחות הדגל של הקבוצה: 013 ברק, מפעל הפיס, קוקה קולה, אגד, רשת ישרוטל, בנק לאומי, שכון עובדים, חוגלה קימברלי, ביטוח ישיר, בנק ערבי ישראלי, רקיט בנקיזר, ניופאן, ניו-פארם, מבשלות בירה ישראל, פריגת ועוד.