X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם UMI
▪  ▪  ▪

רכב הפנאי שטח המוביל בארה"ב-נוחת בטרמינל 3
UMI יוצאת עם קמפיין ההשקה לשברולט טריילבלייזר.
הקמפיין, בהיקף 1 מיליון שקל, יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי.
UMI - יוניברסל מוטורס ישראל, יוצאת ב-27.8.04 עם קמפיין להשקת שברולט טריילבלייזר- הרכב פנאי-שטח החדש מבית CHEVY TRUCKS, המוביל בארה"ב. הקמפיין בהיקף מדווח של 1 מיליון שקל, יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום דובצקי- זקס-אוברוצקי.
הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין: "שברולט טריילבלייזר 2005- כי תמיד רצית יותר", משקף את רמות הבטיחות והאבזור האמריקאי של ה"טריילבלייזר" הגבוהות מהמקובל בקטגוריית הפנאי-שטח בישראל. הקמפיין כולל: קמפיין אינטרנט וירטואלי, פרסום מודעות בעיתונות היומיומית ובמגזינים, מסכי רפיד ודיוור ישיר ללקוחות UMI בעלי רכבי שטח, רכבי פנאי, וחברים במועדוני שטח 4x4 וכיו"ב.
בכל הפרסומים יינתנו פרטים ראשוניים ותמונות של הטריילבלייזר ותתבצע הפנייה לאתר האינטרנט של UMI (www.umi.co.il), שם יוכלו הגולשים להנות מפרזנטציה אינטראקטיבית הכוללת תמונות ויזואליות והסברים על כל האביזרים הטכניים והחיצוניים של הרכב, לרבות, צפייה של 360 מעלות על הרכב ואפשרות לבחור את צבעו מתוך מגוון אפשרויות בנגיעת עכבר. אתר החברה אף ישמש כמקור ההרשמה היחיד לאירוע ההשקה של הטריילבלייזר בטרמינל 3 החדיש והיוקרתי של נמל התעופה בן גוריון (נתב"ג 2000).
ב-15.9.04 ייערך אירוע ההשקה לטריילבלייזר בטרמינל 3 שבנמל תעופה בן גוריון. המוזמנים לאירוע יוכלו להיות בין הראשונים להתרשם ובהזמנת הרכב באירוע יקבלו גם שי יקר ערך-מערכת קולנוע משוכללת, הכוללת מכשיר DVD, מסכי מושבי, מערכת סאונד משובחת בעלת שמונה רמקולים ורדיו-דיסק הנשלט מגלגל ההגה.
ה"טריילבלייזר" המיוצר במפעלי ג'נרל מוטורס בארה"ב, ישווק בישראל בגרסת חמש דלתות, המציעה 5 מקומות ישיבה עם מנוע בנזיןVortec מתקדם בנפח 4.2 ליטר בעל שישה צלינדרים בשורה. זהו מנוע 6 הצילינדרים החזק ביותר בקטגוריית רכבי הפנאי והשטח בישראל כאשר ההספק המירבי שלו עומד על 275 כ"ס ב- 6000 סל"ד. המומנט הבשרני של 38 קג"מ ב-3,500 סל"ד, בסיוע הצמיגים הרחבים 255/60R17 מאפשרים לרכב להאיץ מ- 0 ל- 100 ק"ש בתוך 9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 192 קמ"ש. נתונים אלו זיכו בשנת 2003 את מנוע ה-Vortec 4200 של ה"טריילבלייזר" בתואר "אחד מעשרת המנועים הטובים בעולם" ( ע"י מגזיןCommunications WARD היוקרתי).
רמות הבטיחות והאבזור האמריקאי של ה"טריילבלייזר" גבוהות מהמקובל בקטגוריה וכוללות מערכת ABS עם 4 בלמי דיסק מאוורר, 4 כריות אויר וקדם מותחנים לחגורות הבטיחות הקדמיות. כמו כן, מצוייד הרכב בריפודי עור מפוארים, חלון שמש חשמלי, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית נפרדת לנהג, לנוסע וליושבים מאחור, חישוקי אלומיניום 17', מערכת שמע מקורית הכוללת רדיו-דיסק ושישה רמקולים הנשלטת מגלגל ההגה, שמשות כהות במיוחד, שילוב ל- 4X4 בלחיצת כפתור, מערכת 4X4 אלקטרונית (אוטוטראק) ועוד.

תאריך:  24/08/2004   |   עודכן:  24/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il