מי זה מקפיץ טקילה?
קמפיין חדש של פרומדיקו לטיפות העיניים ויזין מבית פייזר
תקציב קמפיין: 200,000 דולר.
חברת פרומדיקו מעלה הערב קמפיין טלוויזיוני בסגנון תלת מימד לטיפות העיניים ויזין - להקלה מהירה על עיניים אדומות, צורבות ומגורות.
בסרט, שאורכו 12 שניות, נראית עין עייפה ואדומה מתיישבת ליד בר. עין אחרת, ירוקה, יפהפייה עם ריסים ארוכים, המשמשת כברמנית, מגלגלת לעבר העין הראשונה טיפות ויזין. הפקק מתעופף באוויר והעין האדומה מקפיצה את טיפות הויזין פעמיים באוויר, ותוך כדי גם מצליחה לטפטף טיפה אחת. בן רגע, העין שהייתה אדומה ועייפה - הופכת לבהירה ולעירנית.
הסרט המפתיע ויוצא הדופן מלווה במוזיקת ברים ברקע.
הסרט ישודר החל מהערב בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24.
בהמשך, יופיעו סטריפים בעיתונות.
תקציב קמפיין: 200,000 דולר.
משרד העיצוב קונטקט - עיצב את הסרט.
קניית המדיה נעשתה על ידי פרומדיקו ישירות.