X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הקופון של המדינה
▪  ▪  ▪

הקופון של המדינה משיקה לראשונה בישראל את "הקופון של המדינה למהדרין", ירחון קופונים ייעודי הפונה למגזר הדתי-חרדי.
ירחון הקופונים לציבור החרדי-דתי יופץ בסוף השבוע בדיוור ישיר ויצורף לעיתונים הפונים למגזר הדתי-חרדי.
בין החברות והרשתות המציעות קופונים למגזר הדתי-חרדי: אופטיקה הלפרין, ברון כובעים, ליבוביץ, מחסני חשמל, צורף חשמל, רשת רוזנפלד, אשפר בשר, רשת הכי כדאי, מוצצים - רשת חנויות למוצרי תינוקות ועוד.
מסקר שערכה חברת הקופון של המדינה, באמצעות מכון המחקר מותגים עלה כי כשליש מהדתיים במדינה (30.7%) משתמשים בקופונים. לעומתם רק 16.3% מקרב החילונים ו-23.7% מקרב המסורתיים נוהגים לגזור קופונים.
חברת הקופון של המדינה משיקה לראשונה בישראל את "הקופון של המדינה למהדרין, ירחון קופונים ייעודי הפונה לציבור הדתי-חרדי ומציע לראשונה למגזר זה באופן ממוקד מגוון של מאות מוצרים ומותגים ברשתות ובתי עסק שונים במחירי עלות אטרקטיביים, ללא הגרלה, ללא מכרז וללא דמי השתתפות.
חוברת הקופון של המדינה למהדרין תופץ בכ-150,000 עותקים במגזר הדתי-חרדי באמצעות דיוור ישיר או כחוברת מצורפת לעיתוני סוף השבוע.
בין החברות והרשתות המפרסמות בחוברת: אופטיקה הלפרין, ברון כובעים, ליבוביץ, מחסני חשמל, צורף חשמל, רשת רוזנפלד, אשפר בשר, רשת רויאלטי תכשיטים, רשת הכי כדאי, מוצצים - רשת חנויות למוצרי תינוקות, אמריקל טבע, נאטורפיל ועוד וכולן מציעות מגוון מוצרים במחירי עלות.
לרגל השקת החוברת יזמה חברת הקופון של המדינה סקר מיוחד באמצעות מכון המחקר מותגים ממנו עלה כי כשליש מהציבור הדתי במדינה (30.7%) משתמשים בקופונים. לעומתם רק 16.3% מקרב החילונים ו-23.7% מקרב המסורתיים נוהגים לגזור קופונים. הסקר נערך בהשתתפות 511 מרואיינים, מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת.
יובל טל, מנכ"ל הקופון של המדינה: "הציבור החרדי הינו ציבור צרכני שונה מהציבור הכללי. לחרדים מאפייני צריכה שונים וייחודיים ומיד כשניגשנו לבדוק את האפשרות להפיק חוברת מיוחדת לציבור החרדי-דתי הבחנו בפוטנציאל האדיר הגלום בציבור זה. כולם יודעים כי תרבות הקניות של ציבור זה שונה ומיוחדת. השילוב של משפחות גדולות ורמת הכנסה נמוכה יחסית, הנובעת בעיקר מהעובדה כי רבים מהציבור החרדי מקדישים את כל עיתותם ללימוד תורה, הופכת את הצרכן החרדי-דתי לצרכן חכם היודע להבחין בין מבצע שכל מטרתו משיכת הקונה לחנות לבין מבצע אמיתי בעל משמעות".
ארי כהן, יו"ר הקופון של המדינה: "שיטת הקופונים רלוונטית מאד בתקופה הנוכחית ומי כמו הציבור הדתי-חרדי, שספג גזירות כלכליות כבדות בתקופה האחרונה, יודע את ערכה של כל הנחה וכל מבצע. כשבחרנו את המוצרים שיוכנסו לחוברת הקפדנו על מגוון גדול מצד אחד ומאידך גם על מחירים שהצרכן הדתי-חרדי יזהה כמחירים אטרקטיביים במיוחד".
חוברת הקופונים החדשה מציעה מאות מוצרים ומותגים ביניהם מוצרי צריכה, תשמישי קדושה, מוצרי חשמל, מחשבים ואלקטרוניקה, רהיטים, הלבשה, משקפיים, שעונים, מוצרי תינוקות וילדים ועוד.
בין הקופונים: פיצה משפחתית זוגלובק למהדרין במחיר עלות של 5.90 שקל במקום 19.90 שקל, קפה נמס עלית 200 גרם במחיר עלות של 13.90 שקל במקום 15.90 שקל, קורנפלקס תלמה שפע 500 גרם במחיר עלות של 7.90 שקל במקום 11.90 שקל, עוף צעיר אשפר 1 ק"ג במחיר 14.90 שקל במקום 17.90 שקל, סט הבדלה מהודר מכסף 630 שקל במקום 750 שקל, ערכה שלמה לתינוק הכוללת מיטה, מזרן, שידה, עגלה וסט מצעים במחיר כולל של 1290 שקל במקום 1799 שקל, זוג בקבוקי אבנט 29.90 שקל במקום 50 שקל, מסגרת למשקפיים + עדשות במחיר 199 שקל במקום 480 שקל, כובע בוסטון במחיר 169 שקל במקום 229 שקל, מזנון ספרים ב-2990 שקל במקום 4,200 שקל, פלטת שבת גדולה במחיר עלות של 75 שקל במקום 119.90 שקל, גריל חשמלי 69.90 שקל במקום 119.90 שקל ועוד.
הקופון של המדינה הינו מיזם מבית חברת "הקופון של ישראל" בע"מ וחזונה להוביל בתחום חידושי הקנייה בישראל. צוות החברה עמל רבות בגיבוש תוכנית אסטרטגית ובלמידת תחום הצריכה והמדיה בארץ. מנכ"ל החברה, יובל טל, איש עסקים יוצא צבא, בעל תואר שני במנהל עסקים. יו"ר החברה הוא ארי כהן, פרסומאי ומנהל שיווק ברדיו 91FM.

תאריך:  26/08/2004   |   עודכן:  26/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il