X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בגרונטו
▪  ▪  ▪

בגרונטו פותחת את קורסי הכנה אינטראקטיבים באינטרנט לבחינת הבגרות במתמטיקה בהיקף 3 יחידות
הקורסים שימשו בהצלחה עשרות תלמידי מט"ח במהלך השנה החולפת.
חברת בגרונטו פתחה את קורסי ההכנה האינטראקטיבים באינטרנט לבחינת הבגרות במתמטיקה בהיקף של שלוש יחידות. קורסי המתמטיקה כוללים את כל החומר הנכלל בבחינת הבגרות ומאפשרים לתלמידים להתכונן לבחינת הבגרות בתמטיקה באופן אינטראקטיבי מלא תוך כדי תרגול אינטנסיבי שוטף.
כתובת אתר בגרונטו: [קישור]
בגרונטו כוללת סביבת למידה חדשנית המתאימה ללימוד עצמי באמצעות האינטרנט. סביבה זו כוללת מנגנוני למידה ייחודיים אשר פותחו במהלך ארבע השנים האחרונות.
העיקרון הלימודי המנחה את חברת בגרונטו מבוסס על ההנחה כי למידה משמעותית חייבת להיות מושתתת על התמודדות אינטראקטיבית של התלמיד עם מאות מטלות לימודיות ולא על צפייה פסיבית של הלומד בהצגה לינארית של תכני הקורס באמצעות מצגות, מרצים או סרטונים. על-פי עיקרון זה קורסי המתמטיקה של בגרונטו כוללים קרוב לאלף מטלות לימודיות מתוכ מוצגים בפני התלמיד המטלות המתאימות ביותר לצרכיו. במהלך ההתמודדות עם כל מטלה לימודית בקורס מוצגים בפני התלמיד משובים וטיפים מפורטים ומתואמים לרמת השליטה שלו בחומר הנלמד.
"בגרונטו מכינה את התלמידים לבגרות במתמטיקה בהיקף של שלוש יחידות ללא כל צורך באמצעי למידה אחרים," אומר דוד דנינו, מנכ"ל ויזם חברת בגרונטו."הלימוד בבגרונטו מתאים לכל סוגי התלמידים, החל מתלמידי תיכון המעוניינים ללמוד בכוחות עצמם נושאים מסויימים בלבד, דרך כיתות לימוד המונחות על ידי מורים וכלה בתלמידים פרטיים בכל גיל המעוניינים לגשת לבחינת הבגרות הקרובה".
מערכת הלמידה בבגרונטו יודעת לאבחן באופן שוטף את את יכולותיו של הלומד ובהתאם לכך להציג בפניו את הנושאים והתרגילים המתאימים ביותר לרמת שיטלתו בחומר בכל רגע נתון. בכל שלב התלמיד מוזמן לקבל מהמערכת הערכת מצב מפורטת בהתאם לרמת השליטה שלו בחומר הנלמד. הקורסים בבגרונטו מותאמים גם למסגרות לימוד פורמליות ולמורים ומנהלי בית הספר בגרונטו מציעה כלים שונים למעקב וקבלת דוחות אודות ביצועי התלמידים בחתכים שונים.
במהלך השנה האחרונה שימשו הקורסים של בגרונטו כחומר הלימוד בקורסי הכנה לבגרות במתמטיקה שהופעלו בבית ספר התיכון הוירטואלי של מט"ח במסגרת פרוייקט משותף של מט"ח ומשרד החינוך.
שכר הלימוד בבגרונטו נמוך משמעותית מכל שכר לימוד בכל מסגרת לימודית אחרת. עם ההרשמה מוצע לתלמיד בגרוכרט וירטואלי. באמצעות הבגרוכרט ניתן לרכוש (ברכישה מקוונת וירטואלית או טלפונית) שיעורים בהתאם לצורך על-פי קצב ההתקדמות בחומר הנלמד.
כל שיעור בבגרוכרט מקנה הרשאת כניסה אחת לכל הקורסים בבגרונטו. משך השיעור נקבע על-ידי התלמיד והוא יכול להמשך עד שלוש שעות רציפות מרגע הכניסה. המחיר לשיעור בודד נע בין 12-30 ש"ח על פי כמות השיעורים שנקנו בכל רכישה. חשוב להדגיש כי החיוב לשיעור בודד נקבע בעת הכניסה לאתר הלימודי ואינו מושפע ממשך השיעור (עד לשהות מקסימלית של 3 שעות רציפות).
על חברת בגרונטו
חברת בגרונטו הוקמה בשנת 2003 על-ידי דוד דנינו, אחד ממפתחי מערכות הלמידה וה-eLearning הוותיקים והמנוסים בארץ, מתוך מטרה לספק כלי לימוד וקורסים אינטראקטיביים להכנה לבחינות הבגרות. בשלב זה מציעה חברת בגרונטו קורס מתמטיקה בהיקף של 3 יחידות לימוד ובעתיד הקרוב מתעתדת החברה להציע קורסים במקצועות נוספים.
בגרונטו הינה חברה פרטית הנמצאת בבעלות מלאה של חברת סוקרטס לוג'יק בע"מ - חברה המתמחה בפיתוח מערכות ניהול למידה ו Authoring Tools עבור מפתחי תכנים לתחום ה e-Learning. באמצעות כלים אלו ניתן לפתח ולהפעיל קורסים ממוחשבים אינטראקטיביים ללא כל צורך או ידע בתכנות.
האתר הלימודי של חברת בגרונטו וכל הקורסים המופעלים באתר זה פותחו באמצעות ככלי הפיתוח של סוקרטסלוג'יק.
דוד דנינו (עו"ד) מנכ"ל ויזם בגרונטו שימש במשך עשר שנים כמנהל הפיתוח של המחלקה לפיתוח הדרכה במרכז לטכנולוגיה חינוכית. במסגרת זו דוד פיתח עשרות לומדות (קורסים ממוחשבים) במיגוון תחומי ידע. וכן כלי עריכה לפיתוח לומדות (Tass) ששימש במשך שנים רבות ככלי הפיתוח המרכזי של מט"ח. כמו כן דוד עמד בראש צוות הפיתוח שפיתח בתי הספר ממוחשבים עבור המוסד לבטיחות וגיהות, רשות שדות התעופה, בית הספר לשוטרים של משטרת ישראל, ומתקני "ברקת" עירוניים לרענון ידע לאנשי המילואים של צה"ל.
דוד דנינו היה חבר בקבוצת היזמים שהקימה את חברת פגסוס מדיקל בע"מ אשר נרכשה בשנת 1995 על ידי חברת HBOC מארה"ב (בסך של 30 מליון דולר מיליון). לאחר הרכישה הפכה החברה למרכז המחקר והפיתוח של חברת HBOC בישראל. בשנת 1999 דוד היה חבר בגרעין המייסד של חברת rosettagenomics ובמסגרת זו היה שותף לאיפיון ופיתוח מאגרי מידע כלים וטכנולוגיות ייחודיות לחקר הגנום האנושי.
בשנת 2000 דוד יזם והקים את חברת סוקרטסלוג'יק בע"מ.

תאריך:  21/09/2004   |   עודכן:  21/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il